Ik deel zijn vrees een beetjequote:Op maandag 7 maart 2011 10:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
achteraf vindt hij het natuurlijk prachtig!
één van de katten blijft maar bij de kachel zitten wachten op de volgende vogel, en hij loopt er steeds heen en zegt: Nee Piep, de vogel is er niet meer, die is buiten!
[..]
die heeft hoogtevrees
gewoon doenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik moet nog een goede UI zien te vinden.. ze zijn allemaal te grooten ik weet niet hoe ik het moet verkleinen
Als het een stilstaande is wil ik het vanavond wel doenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik moet nog een goede UI zien te vinden.. ze zijn allemaal te grooten ik weet niet hoe ik het moet verkleinen
Alleen als ze heel hoog zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik deel zijn vrees een beetje... heeft hij ook laddervrees toevallig?
.
heheh.. gewoon Barrel googlenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het een stilstaande is wil ik het vanavond wel doen
een platform begint op 28 m boven zee nivoquote:Op maandag 7 maart 2011 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Ik kijk vanavond wel voor jequote:Op maandag 7 maart 2011 10:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heheh.. gewoon Barrel googlenen dan een beetje een mooi plaatje
![]()
maar die zijn allemaal 114x300 ofzo
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heheh.. gewoon Barrel googlenen dan een beetje een mooi plaatje
![]()
maar die zijn allemaal 114x300 ofzo
Een keukentrapje gaat ook nog wel, jaquote:
Mja, niet over de rand kijken danquote:Op maandag 7 maart 2011 10:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
een platform begint op 28 m boven zee nivo
ik ben altijd de rust zelvequote:Op maandag 7 maart 2011 10:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ben je weer een beetje tot rust gekomen??
wat had je op je heupen gister??
Zoals ikquote:Op maandag 7 maart 2011 10:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een keukentrapje gaat ook nog wel, ja.
Maar hoge ladders hou ik wel vast zodat iemand anders erop kan klimmen.
geen last vanquote:Op maandag 7 maart 2011 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Het kan mij anders deze week niet snel goeg vrijdag 18:00 uur zijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
Een ochtend is zo voorbij, en ik wil nog zoveel meer doen vandaag
Zodra zo'n ding ook maar een beetje beweegt als ik erop klim, stop ik en sta ik hele snel weer benedenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geen last van
of de ladder moet gammel zijn
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Trek je dan wel een kort rokje aan? Dan kijk ik regelmatig omhoog![]()
.
Dan wachten we tot de zomerquote:Op maandag 7 maart 2011 10:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
dat is geen gezicht hoor, want met dit weer moet er wel een panty onder
dat moet ik toch echt met eigen ogen zienquote:Op maandag 7 maart 2011 10:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
dat is geen gezicht hoor, want met dit weer moet er wel een panty onder
Ik klim zo op die dingen, doet me niksquote:Op maandag 7 maart 2011 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zodra zo'n ding ook maar een beetje beweegt als ik erop klim, stop ik en sta ik hele snel weer beneden.
wanneer is iets baggeren ??quote:Op maandag 7 maart 2011 10:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben altijd de rust zelve![]()
dat ik schijt ziek werd van dat baggeren gisteren![]()
als ze willen baggeren gaan ze maar lekker in ONZ of zo posten
quote:
ik doe wel een rokje aan zaterdagquote:Op maandag 7 maart 2011 10:27 schreef wel.o.k het volgende:
dat moet ik toch echt met eigen ogen zien
staat genoteerd en je kent mijn geheugenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat heb jij ineens?
[..]
ik doe wel een rokje aan zaterdag
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat heb jij ineens?
[..]
Een spijkerrokje?quote:Op maandag 7 maart 2011 10:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat heb jij ineens?
[..]
Hoi trevquote:Op maandag 7 maart 2011 10:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het kan mij anders deze week niet snel goeg vrijdag 18:00 uur zijn.
Hey LL![]()
Kom jij ook? hoi wie ben jij?quote:
Ik denk een zwarte stoffen, hoezo?quote:
in panty'squote:
Spijkerrokjes zijn ook best mooiquote:Op maandag 7 maart 2011 10:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk een zwarte stoffen, hoezo?
it is meeeee!quote:Op maandag 7 maart 2011 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi trev![]()
[..]
Kom jij ook? hoi wie ben jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
it is meeeee!Oh haaaaaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe geen rokje aan hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |