Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:
Ooohh jammer van de OPquote:
en ik heb er nog een spelfout in staan ookquote:
Ik dacht dat dat expres was!quote:Op maandag 7 maart 2011 04:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik heb er nog een spelfout in staan ook
ik zie hetquote:
Ja, klopt...quote:Op maandag 7 maart 2011 04:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zie het![]()
er is nog meer veranderd zie ik.
ik heb net rosti opquote:
mogguh!quote:
Toekie!quote:
morgen trevje!quote:
heb Muck er nog niet over gesproken. Heb meer ziek in bed gelegen dan dat ik adem heb gehaald.quote:Op maandag 7 maart 2011 06:49 schreef Barretje80 het volgende:
Toekie!
hebben jullie inmiddels al ander vervoer??
Zekerquote:Op maandag 7 maart 2011 06:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mogguh!
dit weekend nog je verjaardag gevierd??
ohhquote:Op maandag 7 maart 2011 06:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb Muck er nog niet over gesproken. Heb meer ziek in bed gelegen dan dat ik adem heb gehaald.
Komt goed schat
mooi feestje geweest ?quote:
Of mezelf opknopenquote:Op maandag 7 maart 2011 06:59 schreef Barretje80 het volgende:
ohh
vandaag wel je medicijnen halen dan?
quote:
goldiequote:
gaat lekker bij jullie he?quote:
dat is afwachten wat ze vinden.quote:Op maandag 7 maart 2011 07:20 schreef wel.o.k het volgende:
gaat lekker bij jullie he?
nog iets aan de snorkel uitrusting van muck gehad? of was dat een zinloze actie achteraf?
toekquote:
wokquote:Op maandag 7 maart 2011 07:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
moet je naar de dierenarts?
[..]
goldiealweer zo vroeg
duckiequote:
quote:
Gentsquote:
eindelijk schijnt de zon hier ookquote:Op maandag 7 maart 2011 07:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
GentsWeer zin in een nieuwe mooie dag?
nopequote:Op maandag 7 maart 2011 07:39 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen![]()
Zijn er hier nog carnavalvierders aanwezig?
Friemquote:
Op dit uur......neh geen échte carnavallers, dat kán nietquote:Op maandag 7 maart 2011 07:39 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen![]()
quote:
de zon schijntquote:Op maandag 7 maart 2011 07:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Goedemorgen Wokje
Knuffelhacker
![]()
Hoe is het?
pandaquote:Op maandag 7 maart 2011 07:39 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen![]()
friemelquote:
marijkequote:
maandag, maandag, mooiste dag der dagen...quote:Op maandag 7 maart 2011 07:59 schreef friemelaar het volgende:
Hup, terug in het gelid, de kwartjes van de baas zijn niet van blik gemaakt
Jaquote:Op maandag 7 maart 2011 07:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de zon schijnt![]()
redelijk geslapen en een leuk weekend in het vooruitzicht
Hai Friemelquote:
Goedemorgen GFquote:
Ik hoef er nog maar 3 's ochtendsquote:Op maandag 7 maart 2011 08:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maandag, maandag, mooiste dag der dagen...
smorgens nog een hele week werken, smiddags slechts 4 dagen...
werk ze friemelquote:Op maandag 7 maart 2011 07:59 schreef friemelaar het volgende:
Hup, terug in het gelid, de kwartjes van de baas zijn niet van blik gemaakt
in stukkenquote:Op maandag 7 maart 2011 08:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen GFHeb je een beetje geslapen?
werk ze marijkequote:Op maandag 7 maart 2011 08:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, naar het werk, tot strakjes lieve mensen
quote:Op maandag 7 maart 2011 08:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoef er nog maar 3 's ochtends![]()
werksequote:Op maandag 7 maart 2011 08:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, naar het werk, tot strakjes lieve mensen
wees blijquote:Op maandag 7 maart 2011 08:17 schreef Panda72 het volgende:
zaterdagochtend ging de bel het was nog vroeg en ik had mijn vlechtjes nog in ik vlecht mijn lange haar altijd in voordat ik ga slapen. Staat er een vent van Nuon voor de deur zegt hij: Dag is jouw mamma thuis
Ja het is inderdaad beter dan dat ze je tien jaar ouder schattenquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 08:17 schreef Panda72 het volgende:
zaterdagochtend ging de bel het was nog vroeg en ik had mijn vlechtjes nog in ik vlecht mijn lange haar altijd in voordat ik ga slapen. Staat er een vent van Nuon voor de deur zegt hij: Dag is jouw mamma thuis
pezuquote:Op maandag 7 maart 2011 08:22 schreef PeZu het volgende:
goedemorgen knuffel knijntjes
pezu wenst jullie allen een hele mooie en fijn dag
solquote:
Hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 7 maart 2011 08:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoi
Ik dacht al dat ik het topic doodvermoord had
soms doe ik ook nog wel werken hierquote:Op maandag 7 maart 2011 08:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoi
Ik dacht al dat ik het topic doodvermoord had
haiquote:Op maandag 7 maart 2011 08:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?![]()
Hai![]()
He, had jij nog een pc over?Mijn collega met 4 kinderen en uitkering haar pc is overleden
Mocht symph niets hebben, wat zijn de eisen?quote:Op maandag 7 maart 2011 08:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
He, had jij nog een pc over?Mijn collega met 4 kinderen en uitkering haar pc is overleden
LDGquote:
mooi weer opeens he?quote:Op maandag 7 maart 2011 08:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ik ook, het regent ziekmeldingen hier
Komt vast doordat de zon schijnt!quote:Op maandag 7 maart 2011 08:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ik ook, het regent ziekmeldingen hier
Geen, behalve dat ie het doetquote:Op maandag 7 maart 2011 08:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Mocht symph niets hebben, wat zijn de eisen?
quote:Op maandag 7 maart 2011 08:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hai![]()
Moet ik even de zolder opklimmen, ik kijk wel even
Mocht het nodig wezen heb ik er 1 staan. (geen idee wat specs zijn)quote:Op maandag 7 maart 2011 08:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen, behalve dat ie het doetZe heeft gewoon geen geld voor een nieuwe
Super super super lief!quote:Op maandag 7 maart 2011 08:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Mocht het nodig wezen heb ik er 1 staan. (geen idee wat specs zijn)
Kan m eventueel gereed maken.
quote:Op maandag 7 maart 2011 08:17 schreef Panda72 het volgende:
pezuquote:Op maandag 7 maart 2011 08:22 schreef PeZu het volgende:
goedemorgen knuffel knijntjes
pezu wenst jullie allen een hele mooie en fijn dag
symquote:
solquote:
ik heb nog wel een 17 inch scherm staanquote:Op maandag 7 maart 2011 08:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Super super super lief!![]()
Ik laat het je weten
![]()
Ze is echt heel blij met al deze lieve hulp!!!
LLquote:
gfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |