Iets met lente en gedichtjes van gisteren en losser willen worden en... en... nou ja, dat dusquote:
Nu krijg ik trekquote:Op maandag 7 maart 2011 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan zie ik er zo uit![]()
[ afbeelding ]
ik heb jou in rok gezien en daar was niks mis mee hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan zie ik er zo uit![]()
[ afbeelding ]
Weet ik toch, lieverdjequote:Op maandag 7 maart 2011 10:36 schreef DaMart het volgende:
Iets met lente en gedichtjes van gisteren en losser willen worden en... en... nou ja, dat dus.
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iets met lente en gedichtjes van gisteren en losser willen worden en... en... nou ja, dat dus.
Ja, ik heb het zelf ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik zal oefenen voor zaterdagquote:Op maandag 7 maart 2011 10:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet ik toch, lieverdje![]()
Ga zo door
ik moet nog even helemaal niet aan eten denken eigenlijkquote:Op maandag 7 maart 2011 10:37 schreef Panda72 het volgende:
Wil iemand misschien een kleine portie friet?
Heel goedquote:Op maandag 7 maart 2011 10:36 schreef Symphonic het volgende:
Het is hier wel ouderwetsch maandag.
Ik heb besloten om me er maar niet druk om te maken en het lekker zo te laten als het is...
Wel twee danquote:Op maandag 7 maart 2011 10:37 schreef Panda72 het volgende:
Wil iemand misschien een kleine portie friet?
Net te hard bijten hequote:Op maandag 7 maart 2011 10:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit op mijn handen en bijt op mijn tong.
Beter dan dat je op je handen bijt en op je tong zitquote:Op maandag 7 maart 2011 10:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit op mijn handen en bijt op mijn tong.
quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik heb het zelf ook.
Maar ach, ik doe het maar gewoon
Ja maar jij bent nog de helft van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus jij kan dat makkelijk hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2011 10:41:23 ]
Komt hij weer aanquote:Op maandag 7 maart 2011 10:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Beter dan dat je op je handen bijt en op je tong zit
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar jij bent nog de helft van mijdus jij kan dat makkelijk hebben
rok stond je echt goed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar je moet vooral doen waar jij je lekker bij voelt
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar jij bent nog de helft van mijdus jij kan dat makkelijk hebben
Nee, dat ben ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alleen steeds vaker dat het me niet zoveel uitmaakt wat anderen vinden..
Maar dan moet je je er wel lekker in voelen, anders heeft het natuurlijk helemaal geen zin
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
rok stond je echt goed hoor
maar je moet vooral doen waar jij je lekker bij voelt
GMTAquote:Op maandag 7 maart 2011 10:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet.
Ik heb alleen steeds vaker dat het me niet zoveel uitmaakt wat anderen vinden..
Maar dan moet je je er wel lekker in voelen, anders heeft het natuurlijk helemaal geen zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |