Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want? Een feestje is een feestje. Ik doe ook mee aan het suikerfeest.quote:
Ik ben vrijdag en maandag ook vrij... maar 4 dagen werken deze week dusquote:Op zondag 6 maart 2011 17:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik niet, dan heb ik gewoon mijn normale vijf dagen![]()
Of heeeeeeeel misschien zes, als ik donderdag vrij moet nemen
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Want? Een feestje is een feestje. Ik doe ook mee aan het suikerfeest.
Ik kijk in het kader van feestjes over religies heen.
Ga even ergens anders haten.quote:
Jeujquote:Op zondag 6 maart 2011 17:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag en maandag ook vrij... maar 4 dagen werken deze week dus.
Stiekem ben ik heel ruimdenkend.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Want? Een feestje is een feestje. Ik doe ook mee aan het suikerfeest.
Ik kijk in het kader van feestjes over religies heen.
Yupquote:Op zondag 6 maart 2011 17:38 schreef suikertaartje het volgende:
Trev?![]()
Ga jij ook naar de high tea volgende week?
Kernafval? Que? Het is niet zo dat we de urenco-fabriek in Gronau gaan opblazen omdat het feestje is?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik bedoel meer omdat kernafval
[..]
Yupik sta er wel voor op de lijst, wieso?
Ja ookal is het carnaval. Het leven in het zuiden gaat gewoon door..quote:Op zondag 6 maart 2011 17:39 schreef pgrferrari het volgende:
Officieel is het hier carnavalsvakantie, maar ik moet gwn werken.
Behalve morgen omdat school = vrij.
Ik doe niet aan PI's.quote:
Dat jij nu ook al een zinloze reden nodig hebt om je zat te zuipenquote:Op zondag 6 maart 2011 17:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kernafval? Que? Het is niet zo dat we de urenco-fabriek in Gronau gaan opblazen omdat het feestje is waar vuurwerk bij hoort?
Ik had een keer "My life is a mess, but I enjoy being sloppy"quote:Op zondag 6 maart 2011 17:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Is het overigens vreemd dat ik mij langzaam kapot begin te ergeren aan emo-teksten in msn-namen?
"I'm always here to break your fall, I find the strength to take it all"
"I don't know if I was ever good enough"
"If you are gonna judge me, then sentence me a new life"
Ik word hier echt zo door geïrriteerd he? Dat ik ze dan een trap wil verkopen en dan uit mijn lijst wil knikkeren.
Omdat ik nog een plekje in mijn auto heb misschien wel dan als je wilt hoeft niet hoor maar mag welquote:Op zondag 6 maart 2011 17:39 schreef Trevland het volgende:
Yupik sta er wel voor op de lijst, wieso?
Die zinquote:Op zondag 6 maart 2011 17:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik nog een plekje in mijn auto heb misschien wel dan als je wilt hoeft niet hoor maar mag wel
Mag je blij zijn dat je niet in mijn msn-lijst stond.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had een keer "My life is a mess, but I enjoy being sloppy"
Nah, die heb ik niet nodig. Maar ik vind het wel leuk om mee te doen als zeer bevallige klasgenotes mij meevragen.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat jij nu ook al een zinloze reden nodig hebt om je zat te zuipen
Graag zelfsquote:Op zondag 6 maart 2011 17:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik nog een plekje in mijn auto heb misschien wel dan als je wilt hoeft niet hoor maar mag wel
Ik doe snapquote:
Weet je wat ik haaaaaaaaaaaaaaaat?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mag je blij zijn dat je niet in mijn msn-lijst stond.
Ja iddquote:Op zondag 6 maart 2011 17:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je wat ik haaaaaaaaaaaaaaaat?
Van die [eigen naam in msn][naam van vriendje of vriendinnetje]
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:44 schreef crv het volgende:
pff triest hoopje voor een volwassen man.
Hij trilt ala parkinson.
En ik wilde er nog wel [eigen naam]quote:Op zondag 6 maart 2011 17:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh ja, vooral als het snel wisselt met die namen van vriendje en vriendinnetje. Dan word ik ook wel enigszins geïrriteerd van.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus de mijne kan nog?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is zeker zielig voor hemquote:Op zondag 6 maart 2011 17:44 schreef crv het volgende:
Hij trilt ala parkinson.
Zometeen eten geven en dan a ik maar even de krant met hem lezen. daar vroeg die om
Ohquote:Op zondag 6 maart 2011 17:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik wilde er nog wel [eigen naam]Suikertaartje van maken vandaag
.
Ik moet wel zeggen dat ik het wel fijn vind om te lezen dat je toch zo goed voor hem zorgt. Dat zouden meer mensen voor elkaar moeten doen.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:44 schreef crv het volgende:
Hij trilt ala parkinson.
Zometeen eten geven en dan a ik maar even de krant met hem lezen. daar vroeg die om
Ik wil jou helemaal niet op MSNquote:Op zondag 6 maart 2011 17:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mag je blij zijn dat je niet in mijn msn-lijst stond.
Haters gonna hate.quote:
Oh jah moet nog ontvangen waar te zijn, hoe er te komen. etc.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:38 schreef suikertaartje het volgende:
Trev?![]()
Ga jij ook naar de high tea volgende week?
Heb je een mail van KG gehad?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Oh jah moet nog uitzoeken hoe er te komen, waar te moeten zijn. etc.
quote:
Nee, helemaal niets.quote:
Je kan niet voorkomen dat een eigenaar de advertentie verwijdert. Wat dat betreft kun je alleen printscreen maken.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:53 schreef pgrferrari het volgende:
Kun je op een of andere manier een MP advertentie opslaan?
Want je kan wel de link bewaren, maar als hij verwijdert is is hij weg.
En hoe plaats je een MP foto hier?
Thanks Trevquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Oke, jij betaaldquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:00 schreef crv het volgende:
nou hele bed weer verschoond, hij is enigzins wakker. nu maar even kijken of we er wat eten in krijgen.Ik heb er geen last vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de Miniquote:Op zondag 6 maart 2011 18:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke, jij betaald
[..]
Ik heb er geen last van
quote:
Kun je niet betalen.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
http://link.marktplaats.nl/413238500
Doe mij deze dan maar.
nou hele bed weer verschoond, hij is enigzins wakker. nu maar even kijken of we er wat eten in krijgen.Blijf gewoon posten. Als je hier je ei kwijt kan moet je dat vooral blijven doen. Ik vind het allang fijn om te lezen dat je zo goed voor hem zorgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
http://link.marktplaats.nl/413238500
Doe mij deze dan maar.
In feite zou ik het kunnen betalen.quote:
nou hele bed weer verschoond, hij is enigzins wakker. nu maar even kijken of we er wat eten in krijgen.Ben je mal, het is niet zomaar iets, en jij moet het ook allemaal ergens kwijt kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Wanna go for a ride?quote:
Precies, Ik spui hier op FOK ook regelmaitg mijn psychische sores hier neer.. Dus dan mag jij het ookquote:Op zondag 6 maart 2011 18:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Blijf gewoon posten. Als je hier je ei kwijt kan moet je dat vooral blijven doen. Ik vind het allang fijn om te lezen dat je zo goed voor hem zorgt.
quote:
Zomervogeltjequote:Op zondag 6 maart 2011 18:04 schreef summer2bird het volgende:
Hallow Fok!kers.
Net terug van koopzondag.
quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Blijf gewoon posten. Als je hier je ei kwijt kan moet je dat vooral blijven doen. Ik vind het allang fijn om te lezen dat je zo goed voor hem zorgt.
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben je mal, het is niet zomaar iets, en jij moet het ook allemaal ergens kwijt kunnen
Ik vindt jullie geweldigquote:Op zondag 6 maart 2011 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies, Ik spui hier op FOK ook regelmaitg mijn psychische sores hier neer.. Dus dan mag jij het ook
birdiequote:Op zondag 6 maart 2011 18:04 schreef summer2bird het volgende:
Hallow Fok!kers.
Ik wens je veel succesquote:Op zondag 6 maart 2011 18:04 schreef crv het volgende:
wij hebben ondertussen ook een ei gelegd over het eten, we gaan dadelijk grieks halen![]()
Kijken of ik enigzins het dorp doorkom, want er was vanmiddag optocht
Hey Zomersvogeltjequote:Op zondag 6 maart 2011 18:04 schreef summer2bird het volgende:
Hallow Fok!kers.
Heey Trev!quote:Op zondag 6 maart 2011 18:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes
[..]
Hey Zomersvogeltje![]()
Nog wat leuks gekocht?
Haal je hem nog wel even door de spellingscontrole?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Uit diverse onderzoeken (Middleton, Raphael, Martinek & Misso, 1993; Schut, de Keijser, Van den Bout, & Dijkhuis, 1991; Siegel, Hayes, Vanderwerker, Loseth, & Prigerson, 2008; Stroebe & Stroebe, 1993; Zisook & Shuchter, 2001, geciteerd in Stroebe, 2009) blijkt dat...
Epische bronvermelding in mijn verslag.
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Uit diverse onderzoeken (Middleton, Raphael, Martinek & Misso, 1993; Schut, de Keijser, Van den Bout, & Dijkhuis, 1991; Siegel, Hayes, Vanderwerker, Loseth, & Prigerson, 2008; Stroebe & Stroebe, 1993; Zisook & Shuchter, 2001, geciteerd in Stroebe, 2009) blijkt dat...
Epische bronvermelding in mijn verslag.
Het hele verslag moet er nog doorheen, maar waar zit hier de fout dan?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haal je hem nog wel even door de spellingscontrole?
Tof, waar ben je wezen shoppen?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heey Trev!Alleen nog een pyjama (roze met hondjes) en een paar all-stars
![]()
Ja, je word er echt compleet paranoia van.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:10 schreef crv het volgende:
[..]
vergeet er niet een, kan je duur komen te staan later
![]()
mompelt iets over een duitse ex-minister
nou dat is idd waar, eigenlijk moet je dus al je studieboeken en leraren standaard vermelden als je iets schrijft. want je hebt alle kennis daarvandaanquote:Op zondag 6 maart 2011 18:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, je word er echt compleet paranoia van.![]()
Vooral omdat als je steeds meer verdiept in het onderwerp, je ook steeds meer kennis van anderen overneemt en in je geheugen opslaat. Dus als je zelf aan het typen bent zit je elke keer af te vragen of je nu eigen kennis gebruikt, of iets van een ander en dus bronvermelding moet gebruiken.
Daar komt het in feite wel op neer. Soms is het ook heel erg miereneuken op de kantlijn geblazen. Maar wij gaan in ons geval uit van 'better to be save then sorry'quote:Op zondag 6 maart 2011 18:17 schreef crv het volgende:
[..]
nou dat is idd waar, eigenlijk moet je dus al je studieboeken en leraren standaard vermelden als je iets schrijft. want je hebt alle kennis daarvandaan
Hey toekquote:
Grote kans dat ik die wel weer mis tenzij er zo een tempo in komtquote:Op zondag 6 maart 2011 18:47 schreef TheFamousMan het volgende:
Bij topique #3000 komen alle cijfer fetisjisten weer aanhobbelen?
Voetbalquote:Op zondag 6 maart 2011 18:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Wait, whut?
Jol die van Gaal moet opvolgen bij Bayern?Wat een bak.
Heerlijkquote:Op zondag 6 maart 2011 18:48 schreef suikertaartje het volgende:
ik moet op de bank zitten en 'niets' doen
Hoezo moet en van wie?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:48 schreef suikertaartje het volgende:
ik moet op de bank zitten en 'niets' doen
Kennelijk zijn ze hopeloos daarquote:Op zondag 6 maart 2011 18:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Wait, whut?
Jol die van Gaal moet opvolgen bij Bayern?Wat een bak.
Mensen die op mensen gaan haten omdat zij andere hobbies hebben.quote:
Ik haat het niet, maar ik vind het veel te opgeblazen, en daarom begin ik me er steeds meer aan te ergerenquote:Op zondag 6 maart 2011 18:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mensen die op mensen gaan haten omdat zij andere hobbies hebben.
trevquote:Op zondag 6 maart 2011 18:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey TMF
[..]
Dat is pas na 10 minen het is vandaag gewoon rustig
[..]
Hey GF
symquote:
bekendequote:
Sommige dingen zijn inderdaad over de top, maar dan moet je er ook de humor van in kunnen zien. En ik ben opgegroeid met een buurjongen die op redelijk hoog niveau heeft gevoetbald, dus dan rol je er ook wel en beetje in. En het is gewoon leuk als je het spelletje kent.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik haat het niet, maar ik vind het veel te opgeblazen, en daarom begin ik me er steeds meer aan te ergeren
Nou, moet...quote:
Met het EK, of WK vind ik het wel leuk om er naar te kijken, vooral ook de gemeenschappelijke sfeer als er wordt gescoord is te gekquote:Op zondag 6 maart 2011 18:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn inderdaad over de top, maar dan moet je er ook de humor van in kunnen zien. En ik ben opgegroeid met een buurjongen die op redelijk hoog niveau heeft gevoetbald, dus dan rol je er ook wel en beetje in. En het is gewoon leuk als je het spelletje kent.
Behalve de salarissen dan, daar kan ik mij idd ook aan ergeren.
Ach ja, je bent ook al druk geweest vandaagquote:Op zondag 6 maart 2011 18:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, moet...
Ik mag niets meer doen en meneer taart gaat koken (maar dat doet hij meestal)
doe je goedquote:Op zondag 6 maart 2011 18:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, moet...
Ik mag niets meer doen en meneer taart gaat koken (maar dat doet hij meestal)
Ja, dat is waarquote:Op zondag 6 maart 2011 18:55 schreef Trevland het volgende:
Ach ja, je bent ook al druk geweest vandaag
En jij bent toch meestal de gene wie de vaat dan doet
True, wat is jouw ding dan?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Met het EK, of WK vind ik het wel leuk om er naar te kijken, vooral ook de gemeenschappelijke sfeer als er wordt gescoord is te gek
Maar van die kleine wedstrijdjes, vind ik maar niks, maar zoals je al zei, ieder z'n hobby's
Goed van jouquote:Op zondag 6 maart 2011 18:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is waar![]()
Hmhm...ik heb net nog wel de vaatwasser uitgepakt ja
Ik wil heel graag een grapje maken die de vrouw stereotypeert. Maar ik doe het maar niet.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is waar![]()
Hmhm...ik heb net nog wel de vaatwasser uitgepakt ja
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik wil heel graag een grapje maken die de vrouw stereotypeert. Maar ik doe het maar niet.
nog nietquote:
Mag wel hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 18:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik wil heel graag een grapje maken die de vrouw stereotypeert. Maar ik doe het maar niet.
denk het ookquote:
Ik ben mijn verbale pak slaag van gisteren nog niet vergeten. Ik kijk wel uit!quote:
Aaah. Ben je er nou nog steeds van onder de indruk?quote:Op zondag 6 maart 2011 19:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ben mijn verbale pak slaag van gisteren nog niet vergeten. Ik kijk wel uit!
Waarom dacht jij dan dat ik vandaag zo timide en afwezig ben? Jij slecht vrouwmens!quote:Op zondag 6 maart 2011 19:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aaah. Ben je er nou nog steeds van onder de indruk?
the dimwitted are easily impressedquote:Op zondag 6 maart 2011 19:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aaah. Ben je er nou nog steeds van onder de indruk?
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
We zullen zien zei de blinde tegen de dove
quote:
Heeeequote:Op zondag 6 maart 2011 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
hoooooooooooooiiiiiiiiiiiiiii
belastingaangifte invullen
stukquote:Op zondag 6 maart 2011 19:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Eén zin aan lyrics, maar dan wel direct een pareltje.
Doet het linkje het niet?quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Waarom dacht jij dan dat ik vandaag zo timide en afwezig ben? Jij slecht vrouwmens!
quote:
sorryquote:Op zondag 6 maart 2011 19:09 schreef PeZu het volgende:
steetje,
nu heb ik nog meer besteld bij zazzle
eik mijn moeder hoor, ook de schoenenquote:
Hey LLquote:Op zondag 6 maart 2011 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
hoooooooooooooiiiiiiiiiiiiiii
belastingaangifte invullen
Hoe laat?quote:Op zondag 6 maart 2011 19:13 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb het druk vanavond, 21 nummers..
Ik ga vandaag route 66
Om 22:00 weer?quote:Op zondag 6 maart 2011 19:13 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb het druk vanavond, 21 nummers..
Ik ga vandaag route 66
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
vanaf vorige week zit ik om 21:00
is dat niet vermoeiend na een hele dagquote:Op zondag 6 maart 2011 19:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
vanaf vorige week zit ik om 21:00
quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee echt niet
En na volgende week heb ik ook een microfoon, maar die moet ik eerst testen op de testserver
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee echt niet
En na volgende week heb ik ook een microfoon, maar die moet ik eerst testen op de testserver
ok de keren dat ik het aanklikte kwam er spontaan kots uit mijn speakers dus ik zal; straks in tunen als jij achter de schuiven hangtquote:Op zondag 6 maart 2011 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jups, en dan kan ik echt leuke thema's gaan doen
[..]
ja
Ik ben benieuwtquote:Op zondag 6 maart 2011 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jups, en dan kan ik echt leuke thema's gaan doen
ik draai gewoon muziekquote:Op zondag 6 maart 2011 19:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok de keren dat ik het aanklikte kwam er spontaan kots uit mijn speakers dus ik zal; straks in tunen als jij achter de schuiven hangt
ja daar ging ik wel al een beetje vanuit jaquote:
wees blijquote:Op zondag 6 maart 2011 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ik krijg helemaal niks terug van die *piep*piep*belastingdienst
Maar je hoeft ook niks bij te betalenquote:Op zondag 6 maart 2011 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ik krijg helemaal niks terug van die *piep*piep*belastingdienst
Ja dat dan weer wel..quote:Op zondag 6 maart 2011 19:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar je hoeft ook niks bij te betalen
ik draai vanavond uit 66/67quote:Op zondag 6 maart 2011 19:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja daar ging ik wel al een beetje vanuit ja![]()
ik luister eik nu voornamelijk klink classics, super chill station
Ik snap dat je baaltquote:Op zondag 6 maart 2011 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel..
gelukkig niet veel maar toch
okquote:
quote:
altijdquote:Op zondag 6 maart 2011 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer begripvol trev
Ik moet het zelf ook nog doenquote:Op zondag 6 maart 2011 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer begripvol trev
Ik weet het maar jaquote:Op zondag 6 maart 2011 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op tijd doen, hoe eerder hoe beter
ik doe het volgende weekquote:Op zondag 6 maart 2011 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op tijd doen, hoe eerder hoe beter
oh ik wil hebbenquote:
je hebt genoeg tijd, als je hem vorig jaar hebt ingevuld digitaal is als het goed is alles nu voor je ingevuld, automatischquote:Op zondag 6 maart 2011 19:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Even kijken wanneer ik er tijd voor heb en zo, heb er meestal niet zo veel zin in
Hoi Flippiequote:
Daarom dus, dat is meestal het probleemquote:Op zondag 6 maart 2011 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh ik wil hebben![]()
[..]
je hebt genoeg tijd, als je hem vorig jaar hebt ingevuld digitaal is als het goed is alles nu voor je ingevuld, automatischvet makkelijk
je bent binnen een half uurtje klaar joh
stelt geen reet voor... maar ja moet je wel zin maken he?
goede grap manquote:
Echt he ... schop onder je holquote:Op zondag 6 maart 2011 19:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoi Flippie
[..]
Daarom dus, dat is meestal het probleem
Nee geen zin inquote:
oeh ik heb heerlijke verse eitjes gekregen van de kipjes van mijn oudersquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee geen zin in![]()
Ben toch goffer je moeder niet
quote:
wokquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die knijn is veel te lief joh
We gaan jouw cavia toch ook niet op de BBQ gooien HE ????
bovendien het is een ini mini konijnquote:Op zondag 6 maart 2011 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die knijn is veel te lief joh
We gaan jouw cavia toch ook niet op de BBQ gooien HE ????
wok heeft nog wel cavia's en ik een goed recept uit peruquote:
mijn buurman stond vanmorgen ook fikkie te stoken in de achtertuinquote:Op zondag 6 maart 2011 19:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook alleen maar omdat het te koud is om te bbq-en
Daar is het nooit te koud voorquote:Op zondag 6 maart 2011 19:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook alleen maar omdat het te koud is om te bbq-en
ben jij nu een ventquote:Op zondag 6 maart 2011 19:53 schreef wel.o.k het volgende:
hm, hier 3 vrouwen die de bbq van cavia tegenhouden
Zoiets moet je ook niet aankondigen.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:53 schreef wel.o.k het volgende:
hm, hier 3 vrouwen die de bbq van cavia tegenhouden
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet uit ervaring dat je het nooit wint van 3 vrouwen
Hoiquote:
Trevquote:
Peuk uit je bek manquote:
Jaquote:
ik had er vrijdag 5!!quote:Op zondag 6 maart 2011 19:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet uit ervaring dat je het nooit wint van 3 vrouwen
das een zoute stick, ik rook nietquote:Op zondag 6 maart 2011 20:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Trev
[..]
Peuk uit je bek man![]()
[..]
Ja![]()
Heb alleen vanavond niks meer van Marijke gehoord.
Ze had een sms gestuurd dat ze bijna thuis was.
Daarop had ik wat later geantwoord, maar niks terug gehoord.
Miss slaapt ze wel
beetje een late quote, weet niet of je er nog bent, maar:quote:Op zondag 6 maart 2011 18:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
True, wat is jouw ding dan?
En inderdaad, weinig dingen zijn gaver dan met 1000 man op de plein uit de bol gaan omdat er gescoord wordt. Of vorig jaar, toen Twente kampioen werd op de oude markt staan, dat was echt gekkewerk.
erg hequote:Op zondag 6 maart 2011 20:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had er vrijdag 5!!
ik heb zo een medelijden met jou
och armequote:
mine mine minequote:Op zondag 6 maart 2011 20:16 schreef MissMSX het volgende:
* MissMSX schuift een enorme kan heerlijk geurende koffie het topic binnen in de hoop dat er volk op af komt
Eerlijk delen met de restquote:
LALALALALALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAALALLALAquote:
Hoiquote:Op zondag 6 maart 2011 20:16 schreef MissMSX het volgende:
* MissMSX schuift een enorme kan heerlijk geurende koffie het topic binnen in de hoop dat er volk op af komt
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:16 schreef MissMSX het volgende:
Heb je ook een warme chocolademelk met slagroom voor mij?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:16 schreef MissMSX het volgende:
beter, veel beterquote:Op zondag 6 maart 2011 20:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
LALALALALALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAALALLALA
TUDUDUDUDUDUUDDDDDDDDDDDDDDDDUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
POMTIEDOPM
TRALLAA
NIJNERRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
quote:
Het werktquote:
Da's wel 50 cent extraquote:Op zondag 6 maart 2011 20:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je ook een warme chocolademelk met slagroom voor mij?
Hey MSX![]()
Hai Symphquote:
Fixedquote:Op zondag 6 maart 2011 20:19 schreef TheFamousMan het volgende:
TFM: RN:![]()
KSC :"bagger, alleen maar geschreeuw en gekrijs overated Kurt Cobain klootzak je weet niet wat echte muziek is wat een onverstaanbare troep allemaal opgeblazen"
What?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Het werkt
[..]
Da's wel 50 cent extra
quote:
ja, ik geloof dat ik nu wel weer een beetje klaar benquote:
wat een rotbeesten zijn dat ook die werkbijenquote:Op zondag 6 maart 2011 20:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, ik geloof dat ik nu wel weer een beetje klaar ben
ookquote:
Wees blij dat ik alleen wat reken voor de slagroom!!quote:Op zondag 6 maart 2011 20:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
What?50 cent voor een warme chocolademelk met slagroom?
wat schuift dat?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Verbouw je de onze ook even, hoef ik niet te wachten op mijn pa
Ik vind het maar afzetterij want normaal krijg ik ze zoquote:Op zondag 6 maart 2011 20:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wees blij dat ik alleen wat reken voor de slagroom!!
Wanneer kom je hier langs voor zo'n klusje?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook![]()
en een nieuwe wasbakmeubel, nieuwe ventilator, geschilderd en schoon gemaakt
Dat maak ik maar zelden meequote:Op zondag 6 maart 2011 20:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het maar afzetterij want normaal krijg ik ze zo
ik moet eerst marijke haar ketel doenquote:Op zondag 6 maart 2011 20:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wanneer kom je hier langs voor zo'n klusje?
Zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |