Graag zelfsquote:Op zondag 6 maart 2011 17:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik nog een plekje in mijn auto heb misschien wel dan als je wilt hoeft niet hoor maar mag wel
Ik doe snapquote:
Weet je wat ik haaaaaaaaaaaaaaaat?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mag je blij zijn dat je niet in mijn msn-lijst stond.
Ja iddquote:Op zondag 6 maart 2011 17:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je wat ik haaaaaaaaaaaaaaaat?
Van die [eigen naam in msn][naam van vriendje of vriendinnetje]
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:44 schreef crv het volgende:
pff triest hoopje voor een volwassen man.
Hij trilt ala parkinson.
En ik wilde er nog wel [eigen naam]quote:Op zondag 6 maart 2011 17:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh ja, vooral als het snel wisselt met die namen van vriendje en vriendinnetje. Dan word ik ook wel enigszins geïrriteerd van.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus de mijne kan nog?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is zeker zielig voor hemquote:Op zondag 6 maart 2011 17:44 schreef crv het volgende:
Hij trilt ala parkinson.
Zometeen eten geven en dan a ik maar even de krant met hem lezen. daar vroeg die om
Ohquote:Op zondag 6 maart 2011 17:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik wilde er nog wel [eigen naam]Suikertaartje van maken vandaag
.
Ik moet wel zeggen dat ik het wel fijn vind om te lezen dat je toch zo goed voor hem zorgt. Dat zouden meer mensen voor elkaar moeten doen.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:44 schreef crv het volgende:
Hij trilt ala parkinson.
Zometeen eten geven en dan a ik maar even de krant met hem lezen. daar vroeg die om
Ik wil jou helemaal niet op MSNquote:Op zondag 6 maart 2011 17:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mag je blij zijn dat je niet in mijn msn-lijst stond.
Haters gonna hate.quote:
Oh jah moet nog ontvangen waar te zijn, hoe er te komen. etc.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:38 schreef suikertaartje het volgende:
Trev?![]()
Ga jij ook naar de high tea volgende week?
Heb je een mail van KG gehad?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Oh jah moet nog uitzoeken hoe er te komen, waar te moeten zijn. etc.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |