Hoiquote:Op zondag 6 maart 2011 20:16 schreef MissMSX het volgende:
* MissMSX schuift een enorme kan heerlijk geurende koffie het topic binnen in de hoop dat er volk op af komt
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:16 schreef MissMSX het volgende:
* MissMSX schuift een enorme kan heerlijk geurende koffie het topic binnen in de hoop dat er volk op af komt
Heb je ook een warme chocolademelk met slagroom voor mij?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:16 schreef MissMSX het volgende:
beter, veel beterquote:Op zondag 6 maart 2011 20:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
LALALALALALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAALALLALA
TUDUDUDUDUDUUDDDDDDDDDDDDDDDDUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
POMTIEDOPM
TRALLAA
NIJNERRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
quote:
Het werktquote:
Da's wel 50 cent extraquote:Op zondag 6 maart 2011 20:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je ook een warme chocolademelk met slagroom voor mij?
Hey MSX![]()
Hai Symphquote:
Fixedquote:Op zondag 6 maart 2011 20:19 schreef TheFamousMan het volgende:
TFM: RN:![]()
KSC :"bagger, alleen maar geschreeuw en gekrijs overated Kurt Cobain klootzak je weet niet wat echte muziek is wat een onverstaanbare troep allemaal opgeblazen"
What?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Het werkt
[..]
Da's wel 50 cent extra
quote:
ja, ik geloof dat ik nu wel weer een beetje klaar benquote:
wat een rotbeesten zijn dat ook die werkbijenquote:Op zondag 6 maart 2011 20:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, ik geloof dat ik nu wel weer een beetje klaar ben
ookquote:
Wees blij dat ik alleen wat reken voor de slagroom!!quote:Op zondag 6 maart 2011 20:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
What?50 cent voor een warme chocolademelk met slagroom?
wat schuift dat?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Verbouw je de onze ook even, hoef ik niet te wachten op mijn pa
Ik vind het maar afzetterij want normaal krijg ik ze zoquote:Op zondag 6 maart 2011 20:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wees blij dat ik alleen wat reken voor de slagroom!!
Wanneer kom je hier langs voor zo'n klusje?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook![]()
en een nieuwe wasbakmeubel, nieuwe ventilator, geschilderd en schoon gemaakt
Dat maak ik maar zelden meequote:Op zondag 6 maart 2011 20:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het maar afzetterij want normaal krijg ik ze zo
ik moet eerst marijke haar ketel doenquote:Op zondag 6 maart 2011 20:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wanneer kom je hier langs voor zo'n klusje?
Zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |