Grote kans dat ik die wel weer mis tenzij er zo een tempo in komtquote:Op zondag 6 maart 2011 18:47 schreef TheFamousMan het volgende:
Bij topique #3000 komen alle cijfer fetisjisten weer aanhobbelen?
Voetbalquote:Op zondag 6 maart 2011 18:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Wait, whut?
Jol die van Gaal moet opvolgen bij Bayern?Wat een bak.
Heerlijkquote:Op zondag 6 maart 2011 18:48 schreef suikertaartje het volgende:
ik moet op de bank zitten en 'niets' doen
Hoezo moet en van wie?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:48 schreef suikertaartje het volgende:
ik moet op de bank zitten en 'niets' doen
Kennelijk zijn ze hopeloos daarquote:Op zondag 6 maart 2011 18:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Wait, whut?
Jol die van Gaal moet opvolgen bij Bayern?Wat een bak.
Mensen die op mensen gaan haten omdat zij andere hobbies hebben.quote:
Ik haat het niet, maar ik vind het veel te opgeblazen, en daarom begin ik me er steeds meer aan te ergerenquote:Op zondag 6 maart 2011 18:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mensen die op mensen gaan haten omdat zij andere hobbies hebben.
trevquote:Op zondag 6 maart 2011 18:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey TMF
[..]
Dat is pas na 10 minen het is vandaag gewoon rustig
[..]
Hey GF
symquote:
bekendequote:
Sommige dingen zijn inderdaad over de top, maar dan moet je er ook de humor van in kunnen zien. En ik ben opgegroeid met een buurjongen die op redelijk hoog niveau heeft gevoetbald, dus dan rol je er ook wel en beetje in. En het is gewoon leuk als je het spelletje kent.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik haat het niet, maar ik vind het veel te opgeblazen, en daarom begin ik me er steeds meer aan te ergeren
Nou, moet...quote:
Met het EK, of WK vind ik het wel leuk om er naar te kijken, vooral ook de gemeenschappelijke sfeer als er wordt gescoord is te gekquote:Op zondag 6 maart 2011 18:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn inderdaad over de top, maar dan moet je er ook de humor van in kunnen zien. En ik ben opgegroeid met een buurjongen die op redelijk hoog niveau heeft gevoetbald, dus dan rol je er ook wel en beetje in. En het is gewoon leuk als je het spelletje kent.
Behalve de salarissen dan, daar kan ik mij idd ook aan ergeren.
Ach ja, je bent ook al druk geweest vandaagquote:Op zondag 6 maart 2011 18:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, moet...
Ik mag niets meer doen en meneer taart gaat koken (maar dat doet hij meestal)
doe je goedquote:Op zondag 6 maart 2011 18:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, moet...
Ik mag niets meer doen en meneer taart gaat koken (maar dat doet hij meestal)
Ja, dat is waarquote:Op zondag 6 maart 2011 18:55 schreef Trevland het volgende:
Ach ja, je bent ook al druk geweest vandaag
En jij bent toch meestal de gene wie de vaat dan doet
True, wat is jouw ding dan?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Met het EK, of WK vind ik het wel leuk om er naar te kijken, vooral ook de gemeenschappelijke sfeer als er wordt gescoord is te gek
Maar van die kleine wedstrijdjes, vind ik maar niks, maar zoals je al zei, ieder z'n hobby's
Goed van jouquote:Op zondag 6 maart 2011 18:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is waar![]()
Hmhm...ik heb net nog wel de vaatwasser uitgepakt ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |