quote:
sorryquote:Op zondag 6 maart 2011 19:09 schreef PeZu het volgende:
steetje,
nu heb ik nog meer besteld bij zazzle
eik mijn moeder hoor, ook de schoenenquote:
Hey LLquote:Op zondag 6 maart 2011 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
hoooooooooooooiiiiiiiiiiiiiii
belastingaangifte invullen
Hoe laat?quote:Op zondag 6 maart 2011 19:13 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb het druk vanavond, 21 nummers..
Ik ga vandaag route 66
Om 22:00 weer?quote:Op zondag 6 maart 2011 19:13 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb het druk vanavond, 21 nummers..
Ik ga vandaag route 66
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
vanaf vorige week zit ik om 21:00
is dat niet vermoeiend na een hele dagquote:Op zondag 6 maart 2011 19:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
vanaf vorige week zit ik om 21:00
quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee echt niet
En na volgende week heb ik ook een microfoon, maar die moet ik eerst testen op de testserver
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee echt niet
En na volgende week heb ik ook een microfoon, maar die moet ik eerst testen op de testserver
ok de keren dat ik het aanklikte kwam er spontaan kots uit mijn speakers dus ik zal; straks in tunen als jij achter de schuiven hangtquote:Op zondag 6 maart 2011 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jups, en dan kan ik echt leuke thema's gaan doen
[..]
ja
Ik ben benieuwtquote:Op zondag 6 maart 2011 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jups, en dan kan ik echt leuke thema's gaan doen
ik draai gewoon muziekquote:Op zondag 6 maart 2011 19:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok de keren dat ik het aanklikte kwam er spontaan kots uit mijn speakers dus ik zal; straks in tunen als jij achter de schuiven hangt
ja daar ging ik wel al een beetje vanuit jaquote:
wees blijquote:Op zondag 6 maart 2011 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ik krijg helemaal niks terug van die *piep*piep*belastingdienst
Maar je hoeft ook niks bij te betalenquote:Op zondag 6 maart 2011 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ik krijg helemaal niks terug van die *piep*piep*belastingdienst
Ja dat dan weer wel..quote:Op zondag 6 maart 2011 19:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar je hoeft ook niks bij te betalen
ik draai vanavond uit 66/67quote:Op zondag 6 maart 2011 19:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja daar ging ik wel al een beetje vanuit ja![]()
ik luister eik nu voornamelijk klink classics, super chill station
Ik snap dat je baaltquote:Op zondag 6 maart 2011 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel..
gelukkig niet veel maar toch
okquote:
quote:
altijdquote:Op zondag 6 maart 2011 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer begripvol trev
Ik moet het zelf ook nog doenquote:Op zondag 6 maart 2011 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer begripvol trev
Ik weet het maar jaquote:Op zondag 6 maart 2011 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op tijd doen, hoe eerder hoe beter
ik doe het volgende weekquote:Op zondag 6 maart 2011 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op tijd doen, hoe eerder hoe beter
oh ik wil hebbenquote:
je hebt genoeg tijd, als je hem vorig jaar hebt ingevuld digitaal is als het goed is alles nu voor je ingevuld, automatischquote:Op zondag 6 maart 2011 19:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Even kijken wanneer ik er tijd voor heb en zo, heb er meestal niet zo veel zin in
Hoi Flippiequote:
Daarom dus, dat is meestal het probleemquote:Op zondag 6 maart 2011 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh ik wil hebben![]()
[..]
je hebt genoeg tijd, als je hem vorig jaar hebt ingevuld digitaal is als het goed is alles nu voor je ingevuld, automatischvet makkelijk
je bent binnen een half uurtje klaar joh
stelt geen reet voor... maar ja moet je wel zin maken he?
goede grap manquote:
Echt he ... schop onder je holquote:Op zondag 6 maart 2011 19:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoi Flippie
[..]
Daarom dus, dat is meestal het probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |