Je kan niet voorkomen dat een eigenaar de advertentie verwijdert. Wat dat betreft kun je alleen printscreen maken.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:53 schreef pgrferrari het volgende:
Kun je op een of andere manier een MP advertentie opslaan?
Want je kan wel de link bewaren, maar als hij verwijdert is is hij weg.
En hoe plaats je een MP foto hier?
Thanks Trevquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Oke, jij betaaldquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:00 schreef crv het volgende:
nou hele bed weer verschoond, hij is enigzins wakker. nu maar even kijken of we er wat eten in krijgen.Ik heb er geen last vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de Miniquote:Op zondag 6 maart 2011 18:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke, jij betaald
[..]
Ik heb er geen last van
quote:
Kun je niet betalen.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
http://link.marktplaats.nl/413238500
Doe mij deze dan maar.
nou hele bed weer verschoond, hij is enigzins wakker. nu maar even kijken of we er wat eten in krijgen.Blijf gewoon posten. Als je hier je ei kwijt kan moet je dat vooral blijven doen. Ik vind het allang fijn om te lezen dat je zo goed voor hem zorgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
http://link.marktplaats.nl/413238500
Doe mij deze dan maar.
In feite zou ik het kunnen betalen.quote:
nou hele bed weer verschoond, hij is enigzins wakker. nu maar even kijken of we er wat eten in krijgen.Ben je mal, het is niet zomaar iets, en jij moet het ook allemaal ergens kwijt kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Wanna go for a ride?quote:
Precies, Ik spui hier op FOK ook regelmaitg mijn psychische sores hier neer.. Dus dan mag jij het ookquote:Op zondag 6 maart 2011 18:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Blijf gewoon posten. Als je hier je ei kwijt kan moet je dat vooral blijven doen. Ik vind het allang fijn om te lezen dat je zo goed voor hem zorgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |