Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want? Een feestje is een feestje. Ik doe ook mee aan het suikerfeest.quote:
Ik ben vrijdag en maandag ook vrij... maar 4 dagen werken deze week dusquote:Op zondag 6 maart 2011 17:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik niet, dan heb ik gewoon mijn normale vijf dagen![]()
Of heeeeeeeel misschien zes, als ik donderdag vrij moet nemen
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Want? Een feestje is een feestje. Ik doe ook mee aan het suikerfeest.
Ik kijk in het kader van feestjes over religies heen.
Ga even ergens anders haten.quote:
Jeujquote:Op zondag 6 maart 2011 17:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag en maandag ook vrij... maar 4 dagen werken deze week dus.
Stiekem ben ik heel ruimdenkend.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Want? Een feestje is een feestje. Ik doe ook mee aan het suikerfeest.
Ik kijk in het kader van feestjes over religies heen.
Yupquote:Op zondag 6 maart 2011 17:38 schreef suikertaartje het volgende:
Trev?![]()
Ga jij ook naar de high tea volgende week?
Kernafval? Que? Het is niet zo dat we de urenco-fabriek in Gronau gaan opblazen omdat het feestje is?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik bedoel meer omdat kernafval
[..]
Yupik sta er wel voor op de lijst, wieso?
Ja ookal is het carnaval. Het leven in het zuiden gaat gewoon door..quote:Op zondag 6 maart 2011 17:39 schreef pgrferrari het volgende:
Officieel is het hier carnavalsvakantie, maar ik moet gwn werken.
Behalve morgen omdat school = vrij.
Ik doe niet aan PI's.quote:
Dat jij nu ook al een zinloze reden nodig hebt om je zat te zuipenquote:Op zondag 6 maart 2011 17:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kernafval? Que? Het is niet zo dat we de urenco-fabriek in Gronau gaan opblazen omdat het feestje is waar vuurwerk bij hoort?
Ik had een keer "My life is a mess, but I enjoy being sloppy"quote:Op zondag 6 maart 2011 17:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Is het overigens vreemd dat ik mij langzaam kapot begin te ergeren aan emo-teksten in msn-namen?
"I'm always here to break your fall, I find the strength to take it all"
"I don't know if I was ever good enough"
"If you are gonna judge me, then sentence me a new life"
Ik word hier echt zo door geïrriteerd he? Dat ik ze dan een trap wil verkopen en dan uit mijn lijst wil knikkeren.
Omdat ik nog een plekje in mijn auto heb misschien wel dan als je wilt hoeft niet hoor maar mag welquote:Op zondag 6 maart 2011 17:39 schreef Trevland het volgende:
Yupik sta er wel voor op de lijst, wieso?
Die zinquote:Op zondag 6 maart 2011 17:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik nog een plekje in mijn auto heb misschien wel dan als je wilt hoeft niet hoor maar mag wel
Mag je blij zijn dat je niet in mijn msn-lijst stond.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had een keer "My life is a mess, but I enjoy being sloppy"
Nah, die heb ik niet nodig. Maar ik vind het wel leuk om mee te doen als zeer bevallige klasgenotes mij meevragen.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat jij nu ook al een zinloze reden nodig hebt om je zat te zuipen
Graag zelfsquote:Op zondag 6 maart 2011 17:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik nog een plekje in mijn auto heb misschien wel dan als je wilt hoeft niet hoor maar mag wel
Ik doe snapquote:
Weet je wat ik haaaaaaaaaaaaaaaat?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mag je blij zijn dat je niet in mijn msn-lijst stond.
Ja iddquote:Op zondag 6 maart 2011 17:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je wat ik haaaaaaaaaaaaaaaat?
Van die [eigen naam in msn][naam van vriendje of vriendinnetje]
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:44 schreef crv het volgende:
pff triest hoopje voor een volwassen man.
Hij trilt ala parkinson.
En ik wilde er nog wel [eigen naam]quote:Op zondag 6 maart 2011 17:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh ja, vooral als het snel wisselt met die namen van vriendje en vriendinnetje. Dan word ik ook wel enigszins geïrriteerd van.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus de mijne kan nog?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is zeker zielig voor hemquote:Op zondag 6 maart 2011 17:44 schreef crv het volgende:
Hij trilt ala parkinson.
Zometeen eten geven en dan a ik maar even de krant met hem lezen. daar vroeg die om
Ohquote:Op zondag 6 maart 2011 17:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik wilde er nog wel [eigen naam]Suikertaartje van maken vandaag
.
Ik moet wel zeggen dat ik het wel fijn vind om te lezen dat je toch zo goed voor hem zorgt. Dat zouden meer mensen voor elkaar moeten doen.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:44 schreef crv het volgende:
Hij trilt ala parkinson.
Zometeen eten geven en dan a ik maar even de krant met hem lezen. daar vroeg die om
Ik wil jou helemaal niet op MSNquote:Op zondag 6 maart 2011 17:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mag je blij zijn dat je niet in mijn msn-lijst stond.
Haters gonna hate.quote:
Oh jah moet nog ontvangen waar te zijn, hoe er te komen. etc.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:38 schreef suikertaartje het volgende:
Trev?![]()
Ga jij ook naar de high tea volgende week?
Heb je een mail van KG gehad?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Oh jah moet nog uitzoeken hoe er te komen, waar te moeten zijn. etc.
quote:
Nee, helemaal niets.quote:
Je kan niet voorkomen dat een eigenaar de advertentie verwijdert. Wat dat betreft kun je alleen printscreen maken.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:53 schreef pgrferrari het volgende:
Kun je op een of andere manier een MP advertentie opslaan?
Want je kan wel de link bewaren, maar als hij verwijdert is is hij weg.
En hoe plaats je een MP foto hier?
Thanks Trevquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Oke, jij betaaldquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:00 schreef crv het volgende:
nou hele bed weer verschoond, hij is enigzins wakker. nu maar even kijken of we er wat eten in krijgen.Ik heb er geen last vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de Miniquote:Op zondag 6 maart 2011 18:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke, jij betaald
[..]
Ik heb er geen last van
quote:
Kun je niet betalen.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
http://link.marktplaats.nl/413238500
Doe mij deze dan maar.
nou hele bed weer verschoond, hij is enigzins wakker. nu maar even kijken of we er wat eten in krijgen.Blijf gewoon posten. Als je hier je ei kwijt kan moet je dat vooral blijven doen. Ik vind het allang fijn om te lezen dat je zo goed voor hem zorgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
http://link.marktplaats.nl/413238500
Doe mij deze dan maar.
In feite zou ik het kunnen betalen.quote:
nou hele bed weer verschoond, hij is enigzins wakker. nu maar even kijken of we er wat eten in krijgen.Ben je mal, het is niet zomaar iets, en jij moet het ook allemaal ergens kwijt kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Wanna go for a ride?quote:
Precies, Ik spui hier op FOK ook regelmaitg mijn psychische sores hier neer.. Dus dan mag jij het ookquote:Op zondag 6 maart 2011 18:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Blijf gewoon posten. Als je hier je ei kwijt kan moet je dat vooral blijven doen. Ik vind het allang fijn om te lezen dat je zo goed voor hem zorgt.
quote:
Zomervogeltjequote:Op zondag 6 maart 2011 18:04 schreef summer2bird het volgende:
Hallow Fok!kers.
Net terug van koopzondag.
quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Blijf gewoon posten. Als je hier je ei kwijt kan moet je dat vooral blijven doen. Ik vind het allang fijn om te lezen dat je zo goed voor hem zorgt.
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben je mal, het is niet zomaar iets, en jij moet het ook allemaal ergens kwijt kunnen
Ik vindt jullie geweldigquote:Op zondag 6 maart 2011 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies, Ik spui hier op FOK ook regelmaitg mijn psychische sores hier neer.. Dus dan mag jij het ook
birdiequote:Op zondag 6 maart 2011 18:04 schreef summer2bird het volgende:
Hallow Fok!kers.
Ik wens je veel succesquote:Op zondag 6 maart 2011 18:04 schreef crv het volgende:
wij hebben ondertussen ook een ei gelegd over het eten, we gaan dadelijk grieks halen![]()
Kijken of ik enigzins het dorp doorkom, want er was vanmiddag optocht
Hey Zomersvogeltjequote:Op zondag 6 maart 2011 18:04 schreef summer2bird het volgende:
Hallow Fok!kers.
Heey Trev!quote:Op zondag 6 maart 2011 18:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes
[..]
Hey Zomersvogeltje![]()
Nog wat leuks gekocht?
Haal je hem nog wel even door de spellingscontrole?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Uit diverse onderzoeken (Middleton, Raphael, Martinek & Misso, 1993; Schut, de Keijser, Van den Bout, & Dijkhuis, 1991; Siegel, Hayes, Vanderwerker, Loseth, & Prigerson, 2008; Stroebe & Stroebe, 1993; Zisook & Shuchter, 2001, geciteerd in Stroebe, 2009) blijkt dat...
Epische bronvermelding in mijn verslag.
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Uit diverse onderzoeken (Middleton, Raphael, Martinek & Misso, 1993; Schut, de Keijser, Van den Bout, & Dijkhuis, 1991; Siegel, Hayes, Vanderwerker, Loseth, & Prigerson, 2008; Stroebe & Stroebe, 1993; Zisook & Shuchter, 2001, geciteerd in Stroebe, 2009) blijkt dat...
Epische bronvermelding in mijn verslag.
Het hele verslag moet er nog doorheen, maar waar zit hier de fout dan?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haal je hem nog wel even door de spellingscontrole?
Tof, waar ben je wezen shoppen?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heey Trev!Alleen nog een pyjama (roze met hondjes) en een paar all-stars
![]()
Ja, je word er echt compleet paranoia van.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:10 schreef crv het volgende:
[..]
vergeet er niet een, kan je duur komen te staan later
![]()
mompelt iets over een duitse ex-minister
nou dat is idd waar, eigenlijk moet je dus al je studieboeken en leraren standaard vermelden als je iets schrijft. want je hebt alle kennis daarvandaanquote:Op zondag 6 maart 2011 18:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, je word er echt compleet paranoia van.![]()
Vooral omdat als je steeds meer verdiept in het onderwerp, je ook steeds meer kennis van anderen overneemt en in je geheugen opslaat. Dus als je zelf aan het typen bent zit je elke keer af te vragen of je nu eigen kennis gebruikt, of iets van een ander en dus bronvermelding moet gebruiken.
Daar komt het in feite wel op neer. Soms is het ook heel erg miereneuken op de kantlijn geblazen. Maar wij gaan in ons geval uit van 'better to be save then sorry'quote:Op zondag 6 maart 2011 18:17 schreef crv het volgende:
[..]
nou dat is idd waar, eigenlijk moet je dus al je studieboeken en leraren standaard vermelden als je iets schrijft. want je hebt alle kennis daarvandaan
Hey toekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |