Goed, heb nu wel een hip kapsel!quote:Op zondag 6 maart 2011 16:41 schreef Yu-Kee het volgende:
Hoe was het gisteren bij de kapper, The_Sperminator?
Je hebt je vakantiefoto's weer opgeduikeld?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:48 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja geeft wat sfeer aan t topicquote:Op zondag 6 maart 2011 16:49 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Je hebt je vakantiefoto's weer opgeduikeld?
Eerst strelen ze je eikel met hun huig, om vervolgens je pik te melken met de peristaltiek van hun slokdarm.quote:Omdat ze de reputatie hebben dat hun orale kwaliteiten dik in orde zijn,
Ze hield mijn pik ook telkens tegen haar ogen en zo... Ik vond het allemaal maar apart.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:50 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Eerst strelen ze je eikel met hun huig, om vervolgens je pik te melken met de peristaltiek van hun slokdarm.
Jaloers dat jij gisteren niet hebt gehosseld?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:50 schreef Sattyagraha het volgende:
![]()
Kneus. Ik hoop dat je snel een echt leven krijgt.
Tja het is nog niet na 12en hequote:Op zondag 6 maart 2011 16:50 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
De foto's waarop je zo'n Thaise hard in haar aars pakt zitten zeker in 'n apart mapje?
zo, jij geilt echt op je eigen verzonnen fantasieen hey.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:50 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ze hield mijn pik ook telkens tegen haar ogen en zo... Ik vond het allemaal maar apart.
wut?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:53 schreef Dirty_Robert het volgende:
That bitch was looking f***** hot. But reading deze topic, ik ben glad that I didn't take haar naar my penthouse!
Jaloerse vrouwenquote:Op zondag 6 maart 2011 16:51 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
zo, jij geilt echt op je eigen verzonnen fantasieen hey.
nepperd.
Je bent vast jaloers dat jij alleen maar wordt gehosseld door bontkragen met zakelijke intenties en kansloze nerds in plaats van door hippe hunks.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:51 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
zo, jij geilt echt op je eigen verzonnen fantasieen hey.
nepperd.
je noemt jezelf een hippe hunk?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:54 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Je bent vast jaloers dat jij alleen maar wordt gehosseld door bontkragen met zakelijke intenties en kansloze nerds in plaats van door hippe hunks.
Ga jij maar weer uithuilen over weer een mislukte avond in een nachttrein tussen de kotsende bierstinkerds.quote:
ik kan er niet om huilen, maar ben gelukkig niet zo patserig aangelegd als jij. Je naam alleen al, `sperminatorquote:Op zondag 6 maart 2011 16:56 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ga jij maar weer uithuilen over weer een mislukte avond in een nachttrein tussen de kotsende bierstinkerds.
Ja ontzettend...quote:Op zondag 6 maart 2011 16:51 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Jaloers dat jij gisteren niet hebt gehosseld?
Als ik homo was zou ik met m datenquote:Op zondag 6 maart 2011 16:58 schreef Sattyagraha het volgende:
[..]
Ja ontzettend...![]()
Ik vind het eigenlijk een beetje zielig. Als ik dit soort verhalen lees denk ik dat dit eerder jouw avond programma was gister...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 maart 2011 16:58 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Sinds gisteren is The_Sperminator dankzij alle goeie tips een hippe hunk ja.
Je bent gewoon jaloers dat jouw enige way to fuck je opblaaspop is.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:58 schreef Sattyagraha het volgende:
[..]
Ja ontzettend...![]()
Ik vind het eigenlijk een beetje zielig. Als ik dit soort verhalen lees denk ik dat dit eerder jouw avond programma was gister...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 maart 2011 16:58 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Sinds gisteren is The_Sperminator dankzij alle goeie tips een hippe hunk ja.
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:04 schreef DeRukker. het volgende:
[..]
ja val stiekem op dikke lelijke mannen
OOOOOWWWW DISSSS. Die zag ik echt niet aankomen!quote:Op zondag 6 maart 2011 16:59 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jouw enige way to fuck je opblaaspop is.
gvd die onderste foto lijkt wel op die Danny van die serie matroesjka`squote:Op zondag 6 maart 2011 16:48 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lol, dit. in werkelijke elke straat die je loopt in thailand, 15 massagesalons naast elkaar met die gare wijven buiten die maar staan te lokroepen naar westerse mannenquote:Op zondag 6 maart 2011 19:20 schreef Maikuuul het volgende:
NO MONEY NO HONEY !!!!
HE PRETTY BOY YOU WANT MASSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGE ?
Inderdaadquote:Op zondag 6 maart 2011 22:36 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
lol, dit. in werkelijke elke straat die je loopt in thailand, 15 massagesalons naast elkaar met die gare wijven buiten die maar staan te lokroepen naar westerse mannenSIRRR YOU WANNT MAASAAAAAAAAAAAAAAAAGEEEE? MASAAAGGEEE?
![]()
Nee, maar dacht daar nog wel even aan eigenlijk. Een Thaise dame, in een vreemd land, de taal nauwelijks machtig en dan met 'n wildvreemde meegaan naar weet-zij-veel-waar. Je zou maar bij de verkeerde in de auto stappen.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:30 schreef henry_101 het volgende:
Joran vd Sloot? Ben jij het?
Het meisje leeft nog, das de enige uitzondering in dit verhaal ...
Heb jij een mongooltje als vriendin?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:56 schreef epicbeardman het volgende:
mijn mongolische meisje heeft toch aardige voorgevel, geen kont idd maar dat vind ik niet zo erg
Oh..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:00 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Heb jij een mongooltje als vriendin?
Filmpje?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:44 schreef Phantomesse het volgende:
Mijn stiefmama is anders lekker stil altijd
Tsja als je enkel naar de hoerenbuurten gaat hoor je dat idd de hele tijd. Mensen die dit soort uitspraken zeggen, daar weet je al meteen van waarom ze naar Thailand gaan en waar ze ongeveer zoal geweest zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 13:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Inderdaadmaarja als je er 3 weken bent hoor je dat op een gegeven moment niet meer haha.
Ze trekken de saaaaaaaaaaaaaaage altijd heel lang
Jij bent duidelijk nooit in Thailand geweestquote:Op maandag 21 maart 2011 09:42 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Tsja als je enkel naar de hoerenbuurten gaat hoor je dat idd de hele tijd. Mensen die dit soort uitspraken zeggen, daar weet je al meteen van waarom ze naar Thailand gaan en waar ze ongeveer zoal geweest zijn
Tuurlijk jongenquote:Op maandag 21 maart 2011 09:57 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nooit in Thailand geweest
mensen die niet wetenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:12 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Tuurlijk jongenAlsof je -wanneer je over straat loopt- door iedereen binnengetrokken wordt door massage girls. = DIKKE VETTE JA, lokgeroep en alles
Alsof je voor een bank staat dat er ineens allemaal wijven komen die je vragen om naar de hotelkamer te gaan om lekker flink van bil te gaan. =afhankelijk van de buurt waar die bank zich bevindt
Als je er echt goed uitziet zal je ook buiten deze gebiededen worden aangesproken.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:12 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Tuurlijk jongenAlsof je -wanneer je over straat loopt- door iedereen binnengetrokken wordt door massage girls. Alsof je voor een bank staat dat er ineens allemaal wijven komen die je vragen om naar de hotelkamer te gaan om lekker flink van bil te gaan. Alsof je wanneer je voorbij een school of tempel loopt dat iedereen je dan om massages gaat vragen. Get real. De enige plekken waar dat TELKENS (zoals deze mensen duidelijk zeggen) gebeurd is wanneer je door hoerenbuurten loopt of wanneer je voorbij een sloot aan massagebars gaat. Uit dit soort verhalen wordt altijd pijnlijk duidelijk dat dit ook de enige plekken zijn waar de fokkertjes zich begeven in Thailand omdat ze waarschijnlijk niks klaargespeeld krijgen thuis. De meeste mensen die niet van die hoerenlopers zijn ervaren het toch echt anders
![]()
Precies. Als die bank zich in de hoerenbuurt bevindt gebeurd dat idd wel. Dat is mijn punt iddquote:
Aangesproken voor wat dan? Voor een massage?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:18 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Als je er echt goed uitziet zal je ook buiten deze gebiededen worden aangesproken.
Zo is het maar net. FOKkers zijn gewoon hoerenlopers.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:12 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Tuurlijk jongenAlsof je -wanneer je over straat loopt- door iedereen binnengetrokken wordt door massage girls. Alsof je voor een bank staat dat er ineens allemaal wijven komen die je vragen om naar de hotelkamer te gaan om lekker flink van bil te gaan. Alsof je wanneer je voorbij een school of tempel loopt dat iedereen je dan om massages gaat vragen. Get real. De enige plekken waar dat TELKENS (zoals deze mensen duidelijk zeggen) gebeurd is wanneer je door hoerenbuurten loopt of wanneer je voorbij een sloot aan massagebars gaat. Uit dit soort verhalen wordt altijd pijnlijk duidelijk dat dit ook de enige plekken zijn waar de fokkertjes zich begeven in Thailand omdat ze waarschijnlijk niks klaargespeeld krijgen thuis. De meeste mensen die niet van die hoerenlopers zijn ervaren het toch echt anders
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:12 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
![]()
Ok, wat je wilt. Ik ben er nooit heen ge-emigreerd, ik heb er nooit gewoond, en al helemaal niet langdurig. Ik heb er ook nooit gewerkt. Ik heb er ook geen kennissen en vrienden. Ik weet absoluut niet waarover ik spreek. Ik ben strontlelijk en heb totaal geen visie op de Thaise cultuur. Zo weet ik ook helemaal niets ervan hoe het in Chiang Mai is. Ik ben er heus geen jaren geweest.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]Volgens mij hebje geen idee waar je het over hebt.
Of heb je geen hotel gehad in Thailand ? Op de weg naar onze hotels lagen altijd massagesalons, en daar vroegen ze inderdaad altijd voor massaaaaaaage, ookal was ik met mijn vriendin. Alsof ik de hele dag door hoerenbuurten ga lopen met mijn vriendin![]()
![]()
Volgens mij ben je niet eens in Thailand geweest, want overal waar ik was, Chiang mai, Bangkok of Phuket, overal lagen massage salons.
Klacht: nerds die denken dat ze iets weten terwijl ze alleen op hun hotelkamertje hebben liggen fokken
En nog serieus denken dat er aangewezen straten zijn voor hoerenbuurten, bijna elke willekeurige straat ligt wel 1 salon, en ja ook op weg naar tempels. En ja je hebt ook walking street met barretjes en hoerenhuizen, maar das niet overal zo.
Misschien ben je wel naar Thailand geweest, maar dan zo'n crappy georganiseerde reis waar je wordt "beschermd" van het kwaad wat massagesalon heet
Hexenwind dat komt waarschijnlijk omdat je er arm uitziet, of heel lelijk uitziet. Elke gozer wordt in Thailand aangesproken door die dames, ookal loopt je vriendin erbij.
Hoe lang ben je in Bangkok geweest.. 2 dagen?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]Volgens mij hebje geen idee waar je het over hebt.
Of heb je geen hotel gehad in Thailand ? Op de weg naar onze hotels lagen altijd massagesalons, en daar vroegen ze inderdaad altijd voor massaaaaaaage, ookal was ik met mijn vriendin. Alsof ik de hele dag door hoerenbuurten ga lopen met mijn vriendin![]()
![]()
Volgens mij ben je niet eens in Thailand geweest, want overal waar ik was, Chiang mai, Bangkok of Phuket, overal lagen massage salons.
Klacht: nerds die denken dat ze iets weten terwijl ze alleen op hun hotelkamertje hebben liggen fokken
En nog serieus denken dat er aangewezen straten zijn voor hoerenbuurten, bijna elke willekeurige straat ligt wel 1 salon, en ja ook op weg naar tempels. En ja je hebt ook walking street met barretjes en hoerenhuizen, maar das niet overal zo.
Misschien ben je wel naar Thailand geweest, maar dan zo'n crappy georganiseerde reis waar je wordt "beschermd" van het kwaad wat massagesalon heet
Hexenwind dat komt waarschijnlijk omdat je er arm uitziet, of heel lelijk uitziet. Elke gozer wordt in Thailand aangesproken door die dames, ookal loopt je vriendin erbij.
ervaring¿quote:Op maandag 21 maart 2011 13:43 schreef Stuurver het volgende:
Er lopen trouwens veel te veel shemales rond die bijna net op echte vrouwen lijken rond in thailand.
Bedankt voor de bevestiging. Je hebt dus totaal NIKS van de stad gezien maar denkt wel al te weten hoe de hele stad (OVERAL NOG WEL NOTABENE) er uit ziet.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:41 schreef Maikuuul het volgende:
ja ik ga 4 dagen naar Thailand om vervolgens terug te keren naar Nederland
Bangkok 5 dagen
Chiang mai 5 dagen
Phuket 12 dagen
Dat resort lag dan toevallig in een voltoeristische buurt of vlakbij een rosse buurt. Als mensen je telkens naar binnen willen trekken dan heb je interactie met hoeren, wijven die je voor geld service willen verlenen. Hoe mooi jij het ook wilt verbloemen; dit soort types vind je in de hoerenbuurten en niet in normale gebieden in de stad. Wat jij doet is eigenlijk het volgende:quote:Misschien dat jullie het resort niet zijn uitgekomen maar overal waar ik kwam ( al ging ik naar de andere kant van de stad ) kwam ik massagesalons tegen.
Hoe langer je er woont hoe meer je van de stad ziet en hoe minder massagebars je zult gaan zien. Logica is je ook al net zo vreemd als Thailand zie ikquote:Sukkels die denken dat ik naar Thailand ben gegaan om massage salons te bezoekenwanneer je iets wilt bezoeken, kom je gewoon salons tegen. Lijkt me vreemd als je er jaren bent geweest je er bijna geen bent tegengekomen.
Heb meer dan een jaar in Bangkok gewoond en kan dit alleen maar bevestigen. Als je dat tegen wil spreken ben je zeker een relatie aangegaan met zo een geldbeluste thaisequote:Op maandag 21 maart 2011 13:41 schreef Maikuuul het volgende:
ja ik ga 4 dagen naar Thailand om vervolgens terug te keren naar Nederland
Bangkok 5 dagen
Chiang mai 5 dagen
Phuket 12 dagen
Misschien dat jullie het resort niet zijn uitgekomen maar overal waar ik kwam ( al ging ik naar de andere kant van de stad ) kwam ik massagesalons tegen.
Sukkels die denken dat ik naar Thailand ben gegaan om massage salons te bezoekenwanneer je iets wilt bezoeken, kom je gewoon salons tegen. Lijkt me vreemd als je er jaren bent geweest je er bijna geen bent tegengekomen.
Dan heb je meer dan een jaar vlakbij de hoerenbuurten gewoondquote:Op maandag 21 maart 2011 13:47 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Heb meer dan een jaar in Bangkok gewoond en kan dit alleen maar bevestigen. Als je dat tegen wil spreken ben je zeker een relatie aangegaan met zo een geldbeluste thaise
Ik heb dus gelijk, hoe is het met de thaise?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:48 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Dan heb je meer dan een jaar vlakbij de hoerenbuurten gewoondJe kunt net helemaal niks bevestigen man
Tuurlijk wat jij wiltquote:Op maandag 21 maart 2011 13:48 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Ik heb dus gelijk, hoe is het met de thaise?
Ik ken de cultuur van de Thai gewoon goed, ik weet hoe anders het is. Ik heb er midden in geleefd, wat Maikuul zegt klopt gewoon. De normen en waarden daar zijn heel anders dan hierquote:Op maandag 21 maart 2011 13:52 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Tuurlijk wat jij wiltJe voelt je zo te zien wel goed bij het verzinnen van je eigen spelregels en het fabriceren van je daarbij verzonnen conclusies zie ik
Je kent de cultuur van de thai heel goed omdat je een jaartje in de toeristische buurt van Bangkok gewoond hebt en niks anders gezien hebt dan massagebars?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:57 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Ik ken de cultuur van de Thai gewoon goed, ik weet hoe anders het is. Ik heb er midden in geleefd, wat Maikuul zegt klopt gewoon. De normen en waarden daar zijn heel anders dan hierdat is gewoon een feit, dat jij dat niet wil inzien omdat jij een roze bril ophebt vanwege een persoonlijke betrokkenheid, tja...
zegt genoeg.
Toeristische buurtquote:Op maandag 21 maart 2011 13:58 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Je kent de cultuur van de thai heel goed omdat je een jaartje in de toeristische buurt van Bangkok gewoond hebt en niks anders gezien hebt dan massagebars?
Waar heb je gewoond dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:02 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Toeristische buurttotaal niet
maar vertel...hoeveel geld ben je al kwijt aan je Thaise?
In Bangkok.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:04 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Waar heb je gewoond dan?Vertel het eens
Zelfs sommige Nederlanders denken dat Amsterdam één grote hoeren- en drugsbuurt is.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:45 schreef SoraAoi het volgende:
"Ik ben in Amsterdam geweest en heb de wallen bezocht en ik raad jullie echt aan om eens naar Nederland te gaan! DAAR TREKKEN DE WIJVEN JE NAAR BINNEN!!"
Waar woon jij? wat is jouw adres?quote:
Zal dan wel de instelling zijn. Als je nergens anders heen gaat dan naar hoeren buurten of altijd maar langs massage salons blijft lopen zul je ook niks anders zien. Of dat nou in Nederland is of in Duitsland of in Thailand of in Peruquote:Op maandag 21 maart 2011 14:11 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Zelfs sommige Nederlanders denken dat Amsterdam één grote hoeren- en drugsbuurt is.
Gelukkig maar dat die reacties van jou (Misschien zie je er wel arm uit of ben je gewoon heel lelijk) absoluut niet overdreven zijn hequote:Op maandag 21 maart 2011 14:23 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die zeggen dat ik ongelijk heb geven weer overtrokken reacties.
Zoals... hoerenbuurten, ik heb nooit beweerd dat het hoerenbuurten zijn, het zijn gewoon salons die tussen winkeltjes liggen waar een aantal dames voorzitten en je aanbieden om naar binnen te komen.
Wat jullie doen is doen alsof er hele buurten zijn met een shitload of hoeren, is dat zo ? Nee...
Hotel Salil Hotel Sukhumvit - Soi Thonglor 1
Adres Sukhumvit Road
Bangkok (Bangkok), 10110
Thailand
In dit hotel heb ik geslapen, in het zakendistrict van bangkok. Gezellige buurt om doorheen te lopen, maar ook daar hebje gewoon salons. Is het storend en trekken de hoeren je naar binnen ? Nee, maar ze zijn er wel.
Jullie trekken gare conclusies door te doen alsof ik beweer dat thailand alleen maar uit hoerenstraten bestaat, dit is echter totaal niet zo. Maar salons zijn er in overvloed.
Sukhumvit road het toeristische epicentrum van Bangkok noemen, proestquote:Op maandag 21 maart 2011 14:26 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat die reacties van jou (Misschien zie je er wel arm uit of ben je gewoon heel lelijk) absoluut niet overdreven zijn he![]()
En Sukumwit road. Daar begint het al mee iddHet toeristische epicentrum van bangkok ofzo
Wat verwacht je anders daar
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit zoveel toeristen en backpackers gezien bij elkaar als rondom sukumwitquote:Op maandag 21 maart 2011 14:35 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Sukhumvit road het toeristische epicentrum van Bangkok noemen, proest
Backpackers en Sukhumvitquote:Op maandag 21 maart 2011 14:37 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel toeristen en backpackers gezien bij elkaar als rondom sukumwitHet epicentrum is wellicht overdreven maar het is daar packed met backpackers en toeristen en dat weten de thais heel goed
Vooral tussen Soi 1 en 63 ofzo..
Daar zijn er gewoon nog meerquote:Op maandag 21 maart 2011 14:40 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Backpackers en Sukhumvittotaaaaaaal niet. Ik denk aan Khao San bij backpackers, maar dat ken je waarschijnlijk niet
Nee hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 20:34 schreef Maikuuul het volgende:
Wat een sukkelbackpackers bij Sukhumvit ? Het is het ZAKENCENTRUM van Bangkok, ik had bijna geen backpackers gezien, veel thai in pakken, en ook daar massagesalons.
Epicentrum noemen![]()
In Phuket lag ik in het volgende hotel:
542/1 Patak Road, Karon Beach, Muang
Phuket, 83100
Hier waren ook veel salons, en op 200 meter afstand was een tempel.
23/1 Charoen Muang Rd. Soi 5 T.Tasara A.Muang
Chiang Mai, 50000
In onze straat zelf geen salons te bekennen omdat hij een doodlopende weg was met een paar huizen eromheen, maar wanneer je de nightbazaar ging bezoeken waren er genoeg salons te vinden.
Mensen die niet naar nightbazaars durven gaan omdat er massagesalons zijn. Als je ergens op vakantie bent, ga je heen waar je zelf heenwilt. Soms de bazaar, soms een markt, soms stap je op de brommer en rijd je ergens heen waar je wilt. En overal zijn er toch echt massagesalons, soms ook op redelijk afgelegen wegen.
Maar ach wie ben ik, ik ben er slechts iets langer dan 3 weken gezien dus ik zal wel "pech" hebben gehad dat ik er zoveel ben tegengekomen
Ga nog eens terug en dan ga je eens langs soi 20-24quote:Op maandag 21 maart 2011 20:34 schreef Maikuuul het volgende:
Wat een sukkelbackpackers bij Sukhumvit ? Het is het ZAKENCENTRUM van Bangkok, ik had bijna geen backpackers gezien, veel thai in pakken, en ook daar massagesalons.
Epicentrum noemen![]()
![]()
Zegt me niksquote:In Phuket lag ik in het volgende hotel:
Phuket, 83100
Geen idee nog nooit @ phuket geweest omdat het bali de 2e is ofzo. Veel toerisme, veel buitenlanders en dus ook vast veel massagebars en hoerenbuurten. Je punt?quote:$Hier waren ook veel salons, en op 200 meter afstand was een tempel.
Inderdaad en ook veel hoerenketen rondom de nightbazaarquote:23/1 Charoen Muang Rd. Soi 5 T.Tasara A.Muang
Chiang Mai, 50000
In onze straat zelf geen salons te bekennen omdat hij een doodlopende weg was met een paar huizen eromheen, maar wanneer je de nightbazaar ging bezoeken waren er genoeg salons te vinden.
Heel domme opmerking.quote:Mensen die niet naar nightbazaars durven gaan omdat er massagesalons zijn.
Daar heb je gewoon gelijk in MAAR dat is het punt niet. Het punt is dat veel van die massagebars/salons zich wel degelijk in hoerenbuurten begeven (sowieso die MASSAGE SIR salons) en dat jij niet wilt toegeven dat je -al dan niet met je vriendin en per ongeluk- de rosse buurten ingelopen bentquote:Als je ergens op vakantie bent, ga je heen waar je zelf heenwilt. Soms de bazaar, soms een markt, soms stap je op de brommer en rijd je ergens heen waar je wilt. En overal zijn er toch echt massagesalons, soms ook op redelijk afgelegen wegen.
Een knul die net 3 weken in Thailand geweest is en zijn geringe ervaringen betrekt op het hele land of de hele stad idd. Dat ben jijquote:Maar ach wie ben ik, ik ben er slechts iets langer dan 3 weken gezien dus ik zal wel "pech" hebben gehad dat ik er zoveel ben tegengekomen
Dat zeg ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:46 schreef Michielos het volgende:
haha
"Ik ga drie weken naar thailand op vakantie en DUS heb ik het volste recht om mijn bevindingen te generaliseren op het hele land".
Dit is hetzelfde als een weekendje wallen gaan en dan denken dat heel nederland een sodom en gomorrah is
Ik trof ze midden in de jungle aan, tussen de muskieten en neushoorns.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:52 schreef SoraAoi het volgende:
Laten we gewoon als conclusie houden:
Overal waar jij in die paar dagen bangkok en chiang mai geweest bent daar trof jij massagesalons aan.
En toch blijft meneer verdedigen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:52 schreef SoraAoi het volgende:
Laten we gewoon als conclusie houden:
Overal waar JIJ in die paar dagen bangkok en chiang mai geweest bent daar trof jij massagesalons aan.
"Overal waar ik in die 3 dagen was kwam ik wel een massagebar tegen" vs "hahah dat is idd zo in Thailand hahah, helemaal gelijk heb je, maar op een gegeven moment hoor je het niet meer ahhaa"quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En toch blijft meneer verdedigen.
Wat moet ik dan zeggen ?
Oei ik ben maar 1 massagesalon tegengekomen terwijl ik er toch echt naar opzoek was, ik heb aan de locals moeten vragen waar ze zich exact bevonden anders had ik er geen gezien
Royale triestheid, maar je begint volgens mij te trollen dus ik ga niet meer in op je anti-salon reacties.
Salon condities( Q-music.be jeweet )
Weekendje wallen? doen jullie boeren dat?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:46 schreef Michielos het volgende:
haha
"Ik ga drie weken naar thailand op vakantie en DUS heb ik het volste recht om mijn bevindingen te generaliseren op het hele land".
Dit is hetzelfde als een weekendje wallen gaan en dan denken dat heel nederland een sodom en gomorrah is
fs180 doet een weekje wallenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:03 schreef fs180 het volgende:
[..]
Weekendje wallen? doen jullie boeren dat?
bij wijze van spreke, gehaktneger dat je bentquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:03 schreef fs180 het volgende:
[..]
Weekendje wallen? doen jullie boeren dat?
Alsof de mening van een vrouw ter zake doet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:52 schreef ellen1979 het volgende:
Wat een stoere mensen hier allemaal, met hun interessante teksten over hoelang ze wel niet in Thailand zijn geweest. Erg boeiend, jullie zijn helden.
That's why jij don't get scored, omdat all the Dutch men are boning Thaise poppetjes over there.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:52 schreef ellen1979 het volgende:
Wat een stoere mensen hier allemaal, met hun interessante teksten over hoelang ze wel niet in Thailand zijn geweest. Erg boeiend, jullie zijn helden.
She should suck dick or shut up.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:53 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Alsof de mening van een vrouw ter zake doet.
Ach een vrouw die nog nooit ergens is geweest. Waarom moeten wij bikkels ons hier iets van aan trekken dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:52 schreef ellen1979 het volgende:
We'll do better bitches!quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:10 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Ach een vrouw die nog nooit ergens is geweest. Waarom moeten wij bikkels ons hier iets van aan trekken dan?
Verkeerde vlag!quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:52 schreef ellen1979 het volgende:
LOL. Even wat anders. Je krijgt een stijve als je op een man zit????quote:Op maandag 21 maart 2011 20:34 schreef Maikuuul het volgende:
Epicentrum noemen![]()
In Phuket lag ik in het volgende hotel:
Phuket, 83100
Hier waren ook veel salons, en op 200 meter afstand was een tempel.
23/1 Charoen Muang Rd. Soi 5 T.Tasara A.Muang
Chiang Mai, 50000
Mensen die niet naar nightbazaars durven gaan omdat er massagesalons zijn. Als je ergens op vakantie bent, ga je heen waar je zelf heenwilt. Soms de bazaar, soms een markt, soms stap je op de brommer en rijd je ergens heen waar je wilt. En overal zijn er toch echt massagesalons, soms ook op redelijk afgelegen wegen.
Maar ach wie ben ik, ik ben er slechts iets langer dan 3 weken gezien dus ik zal wel "pech" hebben gehad dat ik er zoveel ben tegengekomen
Lijkt me duidelijk een flikker jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:34 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
LOL. Even wat anders. Je krijgt een stijve als je op een man zit????
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:15 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Verkeerde vlag!
Deze moet je hebben: [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |