Gisteren was ik in de dancing en daar was ook een groepje Thaise meisjes. Omdat ze de reputatie hebben dat hun orale kwaliteiten dik in orde zijn, heb ik me begeven in de richting van het groepje Thaise meisjes.
Ze waren lekker aan het dansen en ik zag een hele lekkere slanke Thaise staan met geblondeerde haren en een sexy rokje, dus ik besloot maar even lekker te gaan schuren bij dat Thaise poppetje. Dat vond de dame in kwestie wel fijn en ze genoot er zichtbaar van.
Daarna het standaard geneuzel om haar mee richting mijn huis te krijgen en 'n uurtje later zat ze in de auto. Ze was 25 jaartjes oud, zag er lekker uit en snel zou er sprake zijn van een overvloed aan genot. Minuutje of twintig rijden, het was rustig op de snelweg, dus ik kreeg al rijdend een heerlijke blowjob. Bij een tankstation even snel rubbers gekocht en naar huis.
Daar begon het geneuzel al meteen. Ik wilde haar mondje vol spuiten, maar volgens mij had ze het idee dat mijn pik een enorme praatpaal was in plaats van een staaf waar ze aan moest zuigen. Girl like you very much, i want big dick in my pussy, bla, bla bla Snel haar mondje volgespoten en daarna haar even lekker geneukt. Ja, het was lekker, maar deze dame kon echt geen drie seconde haar mond dicht houden.
Daarna wilde ik haar snel het huis uitwerken, maar dat lukte ook niet echt. Ze bleef maar aan een stuk door ratelen over van alles en nog wat en haar gebrekkige Engels en Nederlands was echt niet grappig meer. Ook zat ze constant in het Thais te bidden. Ik verstond er natuurlijk geen drol van, wilde haar alleen maar z.s.m. buiten hebben en wilde haar in geen geval laten overnachten.
Uiteraard had deze dame geen flauw benul hoe ze terug naar huis moest, dus ik moest haar nog even naar huis brengen ook. Ze bleek in een of ander villadorp te wonen, ruim een uur verderop. Het stuk over de snelweg was een drama. Ze bleef wederom constant door ratelen. Om haar stil te krijgen, heb ik haar mij maar even een blowjob laten geven.
Eenmaal van de snelweg, moest ze de weg wijzen. Al snel had ik er lol in om haar lechtdool en lechtsaf te laten zeggen. In een villawijk vroeg ze me om de lichten te doven, anders zou haar man mogelijk iets opmerken. Lichten uit en voor een enorme villa heb ik haar uit de auto gelaten.
Klacht: een Thaise vrouw hosselen en dan hoofdpijn krijgen van al het geratel in enorm gebrekkig Engels/Nederlands.