quote:
Alsof ik serieus was!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:41 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
dat 'pittigers' en 'vlotters' is voor mensen die dat juist niet zijnen met name die korte kapsels
Niet doen, je natuurlijke haar is ongetwijfeld veel mooier
Oke dan ik ben blij dat ik fout zat, ik was het topic al aan het zoekenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:45 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Alsof ik serieus was!
Als ik dat doe, slaat mijn hele familie me in elkaar, als ik niet voor die tijd zelf al een eind aan mijn leven heb gemaakt van spijt.
Disclaimer: Bij wijze van spreken dan hè!
wat een kutfamilie heb je dan zeg... damn, dat ze je in elkaar gaan timmeren om je kapsel!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:45 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Alsof ik serieus was!
Als ik dat doe, slaat mijn hele familie me in elkaar, als ik niet voor die tijd zelf al een eind aan mijn leven heb gemaakt van spijt.
Disclaimer: Bij wijze van spreken dan hè!
Die dus.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:05 schreef n8n het volgende:
Beter kies je een kapsel dat bij je kop en rest van uiterlijk past. Dan loopt ook niet iedereen er als een hansworst bij
Jij hebt een vlot pittig kapsel en daarom reageer je zo en omdat je je bijpassende hippe bril niet op hebt, kun je de kleine lettertjes van de disclaimer niet lezenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:15 schreef Apotheose het volgende:
wat een kutfamilie heb je dan zeg... damn, dat ze je in elkaar gaan timmeren om je kapsel!En jezelf bent dan ook zielig om je maar van het gebouw te laten storten omdat je kapsel toch niet mooi is. Misschien toch maar es psychologische hulp zoeken? Want stel je gaat morgen naar de kapper en de kapster/kapper verprutst je haar!!
THE HORROR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
over kapsels gesproken: ik zou als ik jou was handig ophouden met ALLES en IEDEREEN over 1 kam te scheren. En wat the fuck maakt het jou uit wat voor kapsel ik heb?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:21 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Jij hebt een vlot pittig kapsel en daarom reageer je zo en vergeet je de disclaimer te lezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |