Daar zijn er gewoon nog meerquote:Op maandag 21 maart 2011 14:40 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Backpackers en Sukhumvittotaaaaaaal niet. Ik denk aan Khao San bij backpackers, maar dat ken je waarschijnlijk niet
Nee hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 20:34 schreef Maikuuul het volgende:
Wat een sukkelbackpackers bij Sukhumvit ? Het is het ZAKENCENTRUM van Bangkok, ik had bijna geen backpackers gezien, veel thai in pakken, en ook daar massagesalons.
Epicentrum noemen![]()
In Phuket lag ik in het volgende hotel:
542/1 Patak Road, Karon Beach, Muang
Phuket, 83100
Hier waren ook veel salons, en op 200 meter afstand was een tempel.
23/1 Charoen Muang Rd. Soi 5 T.Tasara A.Muang
Chiang Mai, 50000
In onze straat zelf geen salons te bekennen omdat hij een doodlopende weg was met een paar huizen eromheen, maar wanneer je de nightbazaar ging bezoeken waren er genoeg salons te vinden.
Mensen die niet naar nightbazaars durven gaan omdat er massagesalons zijn. Als je ergens op vakantie bent, ga je heen waar je zelf heenwilt. Soms de bazaar, soms een markt, soms stap je op de brommer en rijd je ergens heen waar je wilt. En overal zijn er toch echt massagesalons, soms ook op redelijk afgelegen wegen.
Maar ach wie ben ik, ik ben er slechts iets langer dan 3 weken gezien dus ik zal wel "pech" hebben gehad dat ik er zoveel ben tegengekomen
Ga nog eens terug en dan ga je eens langs soi 20-24quote:Op maandag 21 maart 2011 20:34 schreef Maikuuul het volgende:
Wat een sukkelbackpackers bij Sukhumvit ? Het is het ZAKENCENTRUM van Bangkok, ik had bijna geen backpackers gezien, veel thai in pakken, en ook daar massagesalons.
Epicentrum noemen![]()
![]()
Zegt me niksquote:In Phuket lag ik in het volgende hotel:
Phuket, 83100
Geen idee nog nooit @ phuket geweest omdat het bali de 2e is ofzo. Veel toerisme, veel buitenlanders en dus ook vast veel massagebars en hoerenbuurten. Je punt?quote:$Hier waren ook veel salons, en op 200 meter afstand was een tempel.
Inderdaad en ook veel hoerenketen rondom de nightbazaarquote:23/1 Charoen Muang Rd. Soi 5 T.Tasara A.Muang
Chiang Mai, 50000
In onze straat zelf geen salons te bekennen omdat hij een doodlopende weg was met een paar huizen eromheen, maar wanneer je de nightbazaar ging bezoeken waren er genoeg salons te vinden.
Heel domme opmerking.quote:Mensen die niet naar nightbazaars durven gaan omdat er massagesalons zijn.
Daar heb je gewoon gelijk in MAAR dat is het punt niet. Het punt is dat veel van die massagebars/salons zich wel degelijk in hoerenbuurten begeven (sowieso die MASSAGE SIR salons) en dat jij niet wilt toegeven dat je -al dan niet met je vriendin en per ongeluk- de rosse buurten ingelopen bentquote:Als je ergens op vakantie bent, ga je heen waar je zelf heenwilt. Soms de bazaar, soms een markt, soms stap je op de brommer en rijd je ergens heen waar je wilt. En overal zijn er toch echt massagesalons, soms ook op redelijk afgelegen wegen.
Een knul die net 3 weken in Thailand geweest is en zijn geringe ervaringen betrekt op het hele land of de hele stad idd. Dat ben jijquote:Maar ach wie ben ik, ik ben er slechts iets langer dan 3 weken gezien dus ik zal wel "pech" hebben gehad dat ik er zoveel ben tegengekomen
Dat zeg ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:46 schreef Michielos het volgende:
haha
"Ik ga drie weken naar thailand op vakantie en DUS heb ik het volste recht om mijn bevindingen te generaliseren op het hele land".
Dit is hetzelfde als een weekendje wallen gaan en dan denken dat heel nederland een sodom en gomorrah is
Ik trof ze midden in de jungle aan, tussen de muskieten en neushoorns.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:52 schreef SoraAoi het volgende:
Laten we gewoon als conclusie houden:
Overal waar jij in die paar dagen bangkok en chiang mai geweest bent daar trof jij massagesalons aan.
En toch blijft meneer verdedigen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:52 schreef SoraAoi het volgende:
Laten we gewoon als conclusie houden:
Overal waar JIJ in die paar dagen bangkok en chiang mai geweest bent daar trof jij massagesalons aan.
"Overal waar ik in die 3 dagen was kwam ik wel een massagebar tegen" vs "hahah dat is idd zo in Thailand hahah, helemaal gelijk heb je, maar op een gegeven moment hoor je het niet meer ahhaa"quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En toch blijft meneer verdedigen.
Wat moet ik dan zeggen ?
Oei ik ben maar 1 massagesalon tegengekomen terwijl ik er toch echt naar opzoek was, ik heb aan de locals moeten vragen waar ze zich exact bevonden anders had ik er geen gezien
Royale triestheid, maar je begint volgens mij te trollen dus ik ga niet meer in op je anti-salon reacties.
Salon condities( Q-music.be jeweet )
Weekendje wallen? doen jullie boeren dat?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:46 schreef Michielos het volgende:
haha
"Ik ga drie weken naar thailand op vakantie en DUS heb ik het volste recht om mijn bevindingen te generaliseren op het hele land".
Dit is hetzelfde als een weekendje wallen gaan en dan denken dat heel nederland een sodom en gomorrah is
fs180 doet een weekje wallenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:03 schreef fs180 het volgende:
[..]
Weekendje wallen? doen jullie boeren dat?
bij wijze van spreke, gehaktneger dat je bentquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:03 schreef fs180 het volgende:
[..]
Weekendje wallen? doen jullie boeren dat?
Alsof de mening van een vrouw ter zake doet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:52 schreef ellen1979 het volgende:
Wat een stoere mensen hier allemaal, met hun interessante teksten over hoelang ze wel niet in Thailand zijn geweest. Erg boeiend, jullie zijn helden.
That's why jij don't get scored, omdat all the Dutch men are boning Thaise poppetjes over there.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:52 schreef ellen1979 het volgende:
Wat een stoere mensen hier allemaal, met hun interessante teksten over hoelang ze wel niet in Thailand zijn geweest. Erg boeiend, jullie zijn helden.
She should suck dick or shut up.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:53 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Alsof de mening van een vrouw ter zake doet.
Ach een vrouw die nog nooit ergens is geweest. Waarom moeten wij bikkels ons hier iets van aan trekken dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:52 schreef ellen1979 het volgende:
We'll do better bitches!quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:10 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Ach een vrouw die nog nooit ergens is geweest. Waarom moeten wij bikkels ons hier iets van aan trekken dan?
Verkeerde vlag!quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:52 schreef ellen1979 het volgende:
LOL. Even wat anders. Je krijgt een stijve als je op een man zit????quote:Op maandag 21 maart 2011 20:34 schreef Maikuuul het volgende:
Epicentrum noemen![]()
In Phuket lag ik in het volgende hotel:
Phuket, 83100
Hier waren ook veel salons, en op 200 meter afstand was een tempel.
23/1 Charoen Muang Rd. Soi 5 T.Tasara A.Muang
Chiang Mai, 50000
Mensen die niet naar nightbazaars durven gaan omdat er massagesalons zijn. Als je ergens op vakantie bent, ga je heen waar je zelf heenwilt. Soms de bazaar, soms een markt, soms stap je op de brommer en rijd je ergens heen waar je wilt. En overal zijn er toch echt massagesalons, soms ook op redelijk afgelegen wegen.
Maar ach wie ben ik, ik ben er slechts iets langer dan 3 weken gezien dus ik zal wel "pech" hebben gehad dat ik er zoveel ben tegengekomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |