abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94419837
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:40 schreef mymoodfentje het volgende:

[..]

Backpackers en Sukhumvit :') totaaaaaaal niet. Ik denk aan Khao San bij backpackers, maar dat ken je waarschijnlijk niet :')
Daar zijn er gewoon nog meer _O- Maar ga voor de lol eens kijken tussen soi 20 en 24 zou ik zeggen :) Sowieso zijn er naast backpackers ook HEEL erg veel expats rondom Sukumwit en daarom smijten ze daar ook wat massagebars neer natuurlijk :) Het punt is dat dit niet OVERAL in bangkok zo is maar dat is iets wat toeristjes waarschijnlijk nooit zullen begrijpen :')

En nu ben ik benieuwd waar Maikuul in CHiang Mai verbleef dat ie zo veel massagebars OVERAL zag :D Zeker in de buurt van nightbazaar ofzo :')

[ Bericht 8% gewijzigd door SoraAoi op 21-03-2011 14:51:41 ]
pi_94420795
Ik heb mijn vakantie op het platteland van Thailand doorgebracht, 2 uur per dag met een kruik water op mijn hoofd rondgelopen omdat ik anders niets te drinken had en zelfs dáár stikte het van de massagesalons, met en zonder happy end :')
Ga weg
  maandag 21 maart 2011 @ 20:34:42 #128
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_94437714
Wat een sukkel :') backpackers bij Sukhumvit ? Het is het ZAKENCENTRUM van Bangkok, ik had bijna geen backpackers gezien, veel thai in pakken, en ook daar massagesalons.

Epicentrum noemen :') :')

In Phuket lag ik in het volgende hotel:
542/1 Patak Road, Karon Beach, Muang
Phuket, 83100

Hier waren ook veel salons, en op 200 meter afstand was een tempel.

23/1 Charoen Muang Rd. Soi 5 T.Tasara A.Muang
Chiang Mai, 50000

In onze straat zelf geen salons te bekennen omdat hij een doodlopende weg was met een paar huizen eromheen, maar wanneer je de nightbazaar ging bezoeken waren er genoeg salons te vinden.

Mensen die niet naar nightbazaars durven gaan omdat er massagesalons zijn. Als je ergens op vakantie bent, ga je heen waar je zelf heenwilt. Soms de bazaar, soms een markt, soms stap je op de brommer en rijd je ergens heen waar je wilt. En overal zijn er toch echt massagesalons, soms ook op redelijk afgelegen wegen.

Maar ach wie ben ik, ik ben er slechts iets langer dan 3 weken gezien dus ik zal wel "pech" hebben gehad dat ik er zoveel ben tegengekomen :')
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_94450169
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:34 schreef Maikuuul het volgende:
Wat een sukkel :') backpackers bij Sukhumvit ? Het is het ZAKENCENTRUM van Bangkok, ik had bijna geen backpackers gezien, veel thai in pakken, en ook daar massagesalons.

Phuket, 83100

Chiang Mai, 50000

In onze straat zelf geen salons te bekennen omdat hij een doodlopende weg was met een paar huizen eromheen, maar wanneer je de nightbazaar ging bezoeken waren er genoeg salons te vinden.

Mensen die niet naar nightbazaars durven gaan omdat er massagesalons zijn. Als je ergens op vakantie bent, ga je heen waar je zelf heenwilt. Soms de bazaar, soms een markt, soms stap je op de brommer en rijd je ergens heen waar je wilt. En overal zijn er toch echt massagesalons, soms ook op redelijk afgelegen wegen.

Maar ach wie ben ik, ik ben er slechts iets langer dan 3 weken gezien dus ik zal wel "pech" hebben gehad dat ik er zoveel ben tegengekomen :')
Nee hoor :)
Zo was ik laatst in de jungle van Birma, lekker op safari. Ik had een tent mee maar die was nu even opgevouwen in mijn rugzak, alle stokken bij elkaar gebonden en ook vastgemaakt aan diezelfde rugzak, lading proviand, een mok, waterfilter noem maar op. Een kapmes had ik in mijn hand omdat ik me door een dicht begroeid deel van de jungle moest hakken, wat me veel inspanning kostte en deze tocht tezamen met stekende muggen en andere vieze insecten, wilde dieren en het warme weer tot een ware kwelling maakte.
Na ongeveer een uur afzien kwam ik op een open plek uit. Ik keek om me heen en ja hoor, daar stond weer zo'n achterlijke massagesalon :r Was ik weer in Thailand :')

Wel lekker klaargekomen voor 7,50 euro
Ga weg
pi_94450323
DE DANCING :')
Met de Y
pi_94456293
quote:

Ga nog eens terug en dan ga je eens langs soi 20-24 :) Voor de rest is het expat hemel vol buitenlanders en daar zet je om die reden dus ook massagesalons neer :) Veel buitenlanders is veel geld in het bakkie. Geef ze eens ongelijk :)

quote:
Phuket, 83100
Zegt me niks

quote:
$Hier waren ook veel salons, en op 200 meter afstand was een tempel.
Geen idee nog nooit @ phuket geweest omdat het bali de 2e is ofzo. Veel toerisme, veel buitenlanders en dus ook vast veel massagebars en hoerenbuurten. Je punt? :)

quote:
Chiang Mai, 50000

Inderdaad en ook veel hoerenketen rondom de nightbazaar :) goh wat een surprise :P

quote:
Mensen die niet naar nightbazaars durven gaan omdat er massagesalons zijn.
Heel domme opmerking.

quote:
Als je ergens op vakantie bent, ga je heen waar je zelf heenwilt. Soms de bazaar, soms een markt, soms stap je op de brommer en rijd je ergens heen waar je wilt. En overal zijn er toch echt massagesalons, soms ook op redelijk afgelegen wegen.
Daar heb je gewoon gelijk in MAAR dat is het punt niet. Het punt is dat veel van die massagebars/salons zich wel degelijk in hoerenbuurten begeven (sowieso die MASSAGE SIR salons) en dat jij niet wilt toegeven dat je -al dan niet met je vriendin en per ongeluk- de rosse buurten ingelopen bent :)

quote:
Een knul die net 3 weken in Thailand geweest is en zijn geringe ervaringen betrekt op het hele land of de hele stad idd. Dat ben jij :) En met jou zijn er nog velen :)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 07:59:57 #132
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_94456921
Op Bali heb je trouwens nog meer "onverwachte" massagesalons. Ik ben al een paar keer in een normaal winketje geweest, waar de meisjes achter de kassa vroegen of ik interesse had.
Achterin de shop stond achter een gordijntje een bed waar ze in een uurtje meer verdiende dan de hele dag in de winkel staan.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 17:46:23 #133
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_94474071
haha

"Ik ga drie weken naar thailand op vakantie en DUS heb ik het volste recht om mijn bevindingen te generaliseren op het hele land".

Dit is hetzelfde als een weekendje wallen gaan en dan denken dat heel nederland een sodom en gomorrah is :')
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 17:50:36 #134
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_94474216
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:46 schreef Michielos het volgende:
haha

"Ik ga drie weken naar thailand op vakantie en DUS heb ik het volste recht om mijn bevindingen te generaliseren op het hele land".

Dit is hetzelfde als een weekendje wallen gaan en dan denken dat heel nederland een sodom en gomorrah is :')
Dat zeg ik helemaal niet.

Maar goed eigenlijk genoeg hierover "gediscussierd". Mijn bevindingen waren dat er veel massagesalons waren, waar ik niet eens naar opzoek was. Het viel mij gewoon op.

En het is ook niet echt storend, na een bepaalde tijd hoor je het niet meer maar in het begin kan het wel even wennen zijn ;)

Tevens beweren dat ik zeg dat het overal in dat land zo is :')
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_94474279
Laten we gewoon als conclusie houden:

Overal waar JIJ in die paar dagen bangkok en chiang mai geweest bent daar trof jij massagesalons aan.

:)
pi_94474322
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:52 schreef SoraAoi het volgende:

Overal waar jij in die paar dagen bangkok en chiang mai geweest bent daar trof jij massagesalons aan.

Ik trof ze midden in de jungle aan, tussen de muskieten en neushoorns.
Dat was echt een toeristengebied of niet :')
Ga weg
  dinsdag 22 maart 2011 @ 18:00:04 #137
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_94474546
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:52 schreef SoraAoi het volgende:

Overal waar JIJ in die paar dagen bangkok en chiang mai geweest bent daar trof jij massagesalons aan.

En toch blijft meneer verdedigen.

Wat moet ik dan zeggen ?

Oei ik ben maar 1 massagesalon tegengekomen terwijl ik er toch echt naar opzoek was, ik heb aan de locals moeten vragen waar ze zich exact bevonden anders had ik er geen gezien :')

Royale triestheid, maar je begint volgens mij te trollen dus ik ga niet meer in op je anti-salon reacties.

Salon condities O+ ( Q-music.be jeweet )
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_94474708
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:00 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

En toch blijft meneer verdedigen.

Wat moet ik dan zeggen ?

Oei ik ben maar 1 massagesalon tegengekomen terwijl ik er toch echt naar opzoek was, ik heb aan de locals moeten vragen waar ze zich exact bevonden anders had ik er geen gezien :')

Royale triestheid, maar je begint volgens mij te trollen dus ik ga niet meer in op je anti-salon reacties.

Salon condities O+ ( Q-music.be jeweet )
"Overal waar ik in die 3 dagen was kwam ik wel een massagebar tegen" vs "hahah dat is idd zo in Thailand hahah, helemaal gelijk heb je, maar op een gegeven moment hoor je het niet meer ahhaa"
  dinsdag 22 maart 2011 @ 18:03:47 #139
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_94474710
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:46 schreef Michielos het volgende:
haha

Weekendje wallen? doen jullie boeren dat? _O-
pi_94474790
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:03 schreef fs180 het volgende:

[..]

fs180 doet een weekje wallen _O_
Ga weg
  dinsdag 22 maart 2011 @ 18:09:00 #141
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_94474916
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 18:03 schreef fs180 het volgende:

[..]

bij wijze van spreke, gehaktneger dat je bent
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 1 april 2011 @ 16:46:07 #142
337000 Dirty_Robert
The Dirty American
pi_94907575
I zag that chick yesterday in de dancing!
pi_94907820
Wat een stoere mensen hier allemaal, met hun interessante teksten over hoelang ze wel niet in Thailand zijn geweest. Erg boeiend, jullie zijn helden. w/
  vrijdag 1 april 2011 @ 16:53:51 #144
331553 Schalks.
Ik wil eruit Houten Achtbaan 1
pi_94907859
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 16:52 schreef ellen1979 het volgende:
Wat een stoere mensen hier allemaal, met hun interessante teksten over hoelang ze wel niet in Thailand zijn geweest. Erg boeiend, jullie zijn helden. w/
Alsof de mening van een vrouw ter zake doet.
and then...
  vrijdag 1 april 2011 @ 16:54:13 #145
337000 Dirty_Robert
The Dirty American
pi_94907873
quote:
That's why jij don't get scored, omdat all the Dutch men are boning Thaise poppetjes over there.
  vrijdag 1 april 2011 @ 16:54:40 #146
337000 Dirty_Robert
The Dirty American
pi_94907891
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 april 2011 16:53 schreef Schalks. het volgende:

[..]

Alsof de mening van een vrouw ter zake doet.
She should suck dick or shut up.
pi_94908503
quote:
Ach een vrouw die nog nooit ergens is geweest. Waarom moeten wij bikkels ons hier iets van aan trekken dan? :)
  vrijdag 1 april 2011 @ 17:11:49 #148
337000 Dirty_Robert
The Dirty American
pi_94908536
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 17:10 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Ach een vrouw die nog nooit ergens is geweest. Waarom moeten wij bikkels ons hier iets van aan trekken dan? :)
We'll do better bitches!
  vrijdag 1 april 2011 @ 17:15:46 #149
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_94908668
quote:
Verkeerde vlag!

Deze moet je hebben:
pi_94909264
quote:

Phuket, 83100

Chiang Mai, 50000

LOL. Even wat anders. Je krijgt een stijve als je op een man zit????

S4021760%20%28Large%29.JPG
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')