Ga jij maar weer uithuilen over weer een mislukte avond in een nachttrein tussen de kotsende bierstinkerds.quote:
ik kan er niet om huilen, maar ben gelukkig niet zo patserig aangelegd als jij. Je naam alleen al, `sperminatorquote:Op zondag 6 maart 2011 16:56 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ga jij maar weer uithuilen over weer een mislukte avond in een nachttrein tussen de kotsende bierstinkerds.
Ja ontzettend...quote:Op zondag 6 maart 2011 16:51 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Jaloers dat jij gisteren niet hebt gehosseld?
Als ik homo was zou ik met m datenquote:Op zondag 6 maart 2011 16:58 schreef Sattyagraha het volgende:
[..]
Ja ontzettend...![]()
Ik vind het eigenlijk een beetje zielig. Als ik dit soort verhalen lees denk ik dat dit eerder jouw avond programma was gister...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 maart 2011 16:58 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Sinds gisteren is The_Sperminator dankzij alle goeie tips een hippe hunk ja.
Je bent gewoon jaloers dat jouw enige way to fuck je opblaaspop is.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:58 schreef Sattyagraha het volgende:
[..]
Ja ontzettend...![]()
Ik vind het eigenlijk een beetje zielig. Als ik dit soort verhalen lees denk ik dat dit eerder jouw avond programma was gister...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 maart 2011 16:58 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Sinds gisteren is The_Sperminator dankzij alle goeie tips een hippe hunk ja.
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:04 schreef DeRukker. het volgende:
[..]
ja val stiekem op dikke lelijke mannen
OOOOOWWWW DISSSS. Die zag ik echt niet aankomen!quote:Op zondag 6 maart 2011 16:59 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jouw enige way to fuck je opblaaspop is.
gvd die onderste foto lijkt wel op die Danny van die serie matroesjka`squote:Op zondag 6 maart 2011 16:48 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |