Goed, heb nu wel een hip kapsel!quote:Op zondag 6 maart 2011 16:41 schreef Yu-Kee het volgende:
Hoe was het gisteren bij de kapper, The_Sperminator?
Je hebt je vakantiefoto's weer opgeduikeld?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:48 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja geeft wat sfeer aan t topicquote:Op zondag 6 maart 2011 16:49 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Je hebt je vakantiefoto's weer opgeduikeld?
Eerst strelen ze je eikel met hun huig, om vervolgens je pik te melken met de peristaltiek van hun slokdarm.quote:Omdat ze de reputatie hebben dat hun orale kwaliteiten dik in orde zijn,
Ze hield mijn pik ook telkens tegen haar ogen en zo... Ik vond het allemaal maar apart.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:50 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Eerst strelen ze je eikel met hun huig, om vervolgens je pik te melken met de peristaltiek van hun slokdarm.
Jaloers dat jij gisteren niet hebt gehosseld?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:50 schreef Sattyagraha het volgende:
![]()
Kneus. Ik hoop dat je snel een echt leven krijgt.
Tja het is nog niet na 12en hequote:Op zondag 6 maart 2011 16:50 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
De foto's waarop je zo'n Thaise hard in haar aars pakt zitten zeker in 'n apart mapje?
zo, jij geilt echt op je eigen verzonnen fantasieen hey.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:50 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ze hield mijn pik ook telkens tegen haar ogen en zo... Ik vond het allemaal maar apart.
wut?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:53 schreef Dirty_Robert het volgende:
That bitch was looking f***** hot. But reading deze topic, ik ben glad that I didn't take haar naar my penthouse!
Jaloerse vrouwenquote:Op zondag 6 maart 2011 16:51 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
zo, jij geilt echt op je eigen verzonnen fantasieen hey.
nepperd.
Je bent vast jaloers dat jij alleen maar wordt gehosseld door bontkragen met zakelijke intenties en kansloze nerds in plaats van door hippe hunks.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:51 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
zo, jij geilt echt op je eigen verzonnen fantasieen hey.
nepperd.
je noemt jezelf een hippe hunk?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:54 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Je bent vast jaloers dat jij alleen maar wordt gehosseld door bontkragen met zakelijke intenties en kansloze nerds in plaats van door hippe hunks.
Ga jij maar weer uithuilen over weer een mislukte avond in een nachttrein tussen de kotsende bierstinkerds.quote:
ik kan er niet om huilen, maar ben gelukkig niet zo patserig aangelegd als jij. Je naam alleen al, `sperminatorquote:Op zondag 6 maart 2011 16:56 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ga jij maar weer uithuilen over weer een mislukte avond in een nachttrein tussen de kotsende bierstinkerds.
Ja ontzettend...quote:Op zondag 6 maart 2011 16:51 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Jaloers dat jij gisteren niet hebt gehosseld?
Als ik homo was zou ik met m datenquote:Op zondag 6 maart 2011 16:58 schreef Sattyagraha het volgende:
[..]
Ja ontzettend...![]()
Ik vind het eigenlijk een beetje zielig. Als ik dit soort verhalen lees denk ik dat dit eerder jouw avond programma was gister...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 maart 2011 16:58 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Sinds gisteren is The_Sperminator dankzij alle goeie tips een hippe hunk ja.
Je bent gewoon jaloers dat jouw enige way to fuck je opblaaspop is.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:58 schreef Sattyagraha het volgende:
[..]
Ja ontzettend...![]()
Ik vind het eigenlijk een beetje zielig. Als ik dit soort verhalen lees denk ik dat dit eerder jouw avond programma was gister...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 maart 2011 16:58 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Sinds gisteren is The_Sperminator dankzij alle goeie tips een hippe hunk ja.
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:04 schreef DeRukker. het volgende:
[..]
ja val stiekem op dikke lelijke mannen
OOOOOWWWW DISSSS. Die zag ik echt niet aankomen!quote:Op zondag 6 maart 2011 16:59 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jouw enige way to fuck je opblaaspop is.
gvd die onderste foto lijkt wel op die Danny van die serie matroesjka`squote:Op zondag 6 maart 2011 16:48 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |