abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93738171
TS hosselt een ladyboy :') !
  zondag 6 maart 2011 @ 22:36:14 #52
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_93748796
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:20 schreef Maikuuul het volgende:
NO MONEY NO HONEY !!!!

HE PRETTY BOY YOU WANT MASSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGE ?

:D
lol, dit. in werkelijke elke straat die je loopt in thailand, 15 massagesalons naast elkaar met die gare wijven buiten die maar staan te lokroepen naar westerse mannen :') SIRRR YOU WANNT MAASAAAAAAAAAAAAAAAAGEEEE? MASAAAGGEEE? :r :r
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_93748930
tl;dr maar wel genoeg gezien om te zeggen:

TS :')
Deze OP :')
Dit topic :')
Thaise meisjes :')
Geblondeerd haar :')

:r :r :r
pi_93749389
Meeee love youu long timee <3
pi_93754435
Mooi verzonnen TS :)
  maandag 7 maart 2011 @ 09:31:47 #56
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_93759131
it's a trap
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_93759429
Volgens mij heb jij die thaise ladyboy een blowjob gegeven terwijl je in de auto zat :')
  maandag 7 maart 2011 @ 10:05:24 #58
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_93759937
En nu heeft TS een SOA, SOB en SOC :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 7 maart 2011 @ 10:14:39 #59
301382 TheHundreds
Nu ook als Sint
pi_93760196
dit topic :)
VERZONNENTOPICS :) :) :) :) :)
pi_93761791
Kwaliteitstopic.
pi_93763526
"de dancing" :')
-referral verwijderd-
  maandag 7 maart 2011 @ 13:47:29 #62
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_93767756
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:36 schreef mymoodfentje het volgende:

[..]

lol, dit. in werkelijke elke straat die je loopt in thailand, 15 massagesalons naast elkaar met die gare wijven buiten die maar staan te lokroepen naar westerse mannen :') SIRRR YOU WANNT MAASAAAAAAAAAAAAAAAAGEEEE? MASAAAGGEEE? :r :r
Inderdaad :D maarja als je er 3 weken bent hoor je dat op een gegeven moment niet meer haha.

Ze trekken de saaaaaaaaaaaaaaage altijd heel lang :D
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_93767889
Suckah suckah 5 dollah
My dials are pupillated.
  maandag 7 maart 2011 @ 14:21:24 #64
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_93769203
mie laf joe long taim
  maandag 7 maart 2011 @ 15:30:43 #65
130146 henry_101
Gewoon doen!
pi_93771849
Joran vd Sloot? Ben jij het?

Het meisje leeft nog, das de enige uitzondering in dit verhaal ...
Maak jij je leven interessant genoeg of laat je het door iemand anders doen?
  maandag 7 maart 2011 @ 15:55:28 #66
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_93772907
Verzonnen verhalen :N
pi_93772960
Na eerste alinea wist ik al dat het verzonnen was. :Z
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  maandag 7 maart 2011 @ 19:49:33 #68
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93782788
Al die losertjes die denken dat het verzonnen is :')
  maandag 7 maart 2011 @ 19:50:42 #69
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93782855
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:30 schreef henry_101 het volgende:
Joran vd Sloot? Ben jij het?

Het meisje leeft nog, das de enige uitzondering in dit verhaal ...
Nee, maar dacht daar nog wel even aan eigenlijk. Een Thaise dame, in een vreemd land, de taal nauwelijks machtig en dan met 'n wildvreemde meegaan naar weet-zij-veel-waar. Je zou maar bij de verkeerde in de auto stappen. :{
pi_93783238
Ja zoiets had ik ook een keer meegemaakt alleen op de kamer aangekomen zag ik dat het een vent was.
pi_93783623
quote:
8s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:45 schreef whatsupworld het volgende:
:') :') :') :') :') verzonnen topics.
Of toch du vader?
  maandag 7 maart 2011 @ 20:22:33 #72
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93784810
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 20:03 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Wat dan, gast?
  maandag 7 maart 2011 @ 21:18:32 #73
317952 geldwolf
De echte Henk en Ria
pi_93788774
pics or it didnt happen
en een poot van snuffel de hond
  maandag 7 maart 2011 @ 21:50:33 #74
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93790886
Jij laat de video meedraaien bij al je one night stands?

Heb het nog wel ff geprobeerd, maar dat wilde ze absoluut niet. Mijn laptop stond op de bank gericht (stond wel uit) en echt vertrouwen deed ze dat niet.
  maandag 7 maart 2011 @ 21:52:57 #75
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_93791034
Lekker strak :9~
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:56:07 #76
337000 Dirty_Robert
The Dirty American
pi_93880475
Strak? I don't think so...
pi_93881304
YOU IS WANT LADIEBOI?
Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts
  donderdag 10 maart 2011 @ 21:12:54 #78
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93925968
Gemiddeld strak.
pi_93959290
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:18 schreef geldwolf het volgende:
pics or it didnt happen

:P
pi_93960543
Mijn stiefmama is anders lekker stil altijd ^O^
pi_93963352
Thaise wijven zijn echt lelijk, sowieso Aziatische wijven :') (uitgezonderd indo's :) )

chinese en japanse wijven, 0 lichaamsvormen, geen tieten, geen kont niks, daarbij zijn de meeste japanse vrouwen ook androgyn
pi_93963692
mijn mongolische meisje heeft toch aardige voorgevel, geen kont idd maar dat vind ik niet zo erg :)
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_93964152
Ik heb ooit per ongeluk een Thaise in haar kont geneukt. Dat was niet mijn bedoeling, ik was gewoon heel erg dronken. Ze heeft er nooit iets over gezegd. :')
pi_93965293
tl;dr.
Roken is lekker
  vrijdag 11 maart 2011 @ 19:00:21 #85
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93968476
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:56 schreef epicbeardman het volgende:
mijn mongolische meisje heeft toch aardige voorgevel, geen kont idd maar dat vind ik niet zo erg :)
Heb jij een mongooltje als vriendin?
pi_93968567
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:00 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Heb jij een mongooltje als vriendin?
Oh..

Zooooooooooooo..

Grappig...

Deze.
pi_93972414
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:44 schreef Phantomesse het volgende:
Mijn stiefmama is anders lekker stil altijd ^O^
Filmpje?
  zondag 20 maart 2011 @ 17:50:54 #88
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_94383096
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 20:16 schreef Hoogheid het volgende:

[..]

Filmpje?
We wachten nog steeds op het filmpje.
pi_94410040
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 13:47 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Inderdaad :D maarja als je er 3 weken bent hoor je dat op een gegeven moment niet meer haha.

Ze trekken de saaaaaaaaaaaaaaage altijd heel lang :D
Tsja als je enkel naar de hoerenbuurten gaat hoor je dat idd de hele tijd. Mensen die dit soort uitspraken zeggen, daar weet je al meteen van waarom ze naar Thailand gaan en waar ze ongeveer zoal geweest zijn :)
  maandag 21 maart 2011 @ 09:57:21 #90
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_94410406
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 09:42 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Tsja als je enkel naar de hoerenbuurten gaat hoor je dat idd de hele tijd. Mensen die dit soort uitspraken zeggen, daar weet je al meteen van waarom ze naar Thailand gaan en waar ze ongeveer zoal geweest zijn :)
Jij bent duidelijk nooit in Thailand geweest :)
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
pi_94410520
Ik vind het zo vies als ik zo'n oude man met zo'n thais meisje zie lopen. Blijf dan lekker ik Thailand :r
pi_94410732
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 09:57 schreef mymoodfentje het volgende:

[..]

Jij bent duidelijk nooit in Thailand geweest :)
Tuurlijk jongen :) Alsof je -wanneer je over straat loopt- door iedereen binnengetrokken wordt door massage girls. Alsof je voor een bank staat dat er ineens allemaal wijven komen die je vragen om naar de hotelkamer te gaan om lekker flink van bil te gaan. Alsof je wanneer je voorbij een school of tempel loopt dat iedereen je dan om massages gaat vragen. Get real. De enige plekken waar dat TELKENS (zoals deze mensen duidelijk zeggen) gebeurd is wanneer je door hoerenbuurten loopt of wanneer je voorbij een sloot aan massagebars gaat. Uit dit soort verhalen wordt altijd pijnlijk duidelijk dat dit ook de enige plekken zijn waar de fokkertjes zich begeven in Thailand omdat ze waarschijnlijk niks klaargespeeld krijgen thuis. De meeste mensen die niet van die hoerenlopers zijn ervaren het toch echt anders :) :W
  maandag 21 maart 2011 @ 10:17:36 #93
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_94410849
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 10:12 schreef SoraAoi het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen :) Alsof je -wanneer je over straat loopt- door iedereen binnengetrokken wordt door massage girls. = DIKKE VETTE JA, lokgeroep en alles

Alsof je voor een bank staat dat er ineens allemaal wijven komen die je vragen om naar de hotelkamer te gaan om lekker flink van bil te gaan. =afhankelijk van de buurt waar die bank zich bevindt
mensen die niet weten :')
  maandag 21 maart 2011 @ 10:18:40 #94
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_94410869
quote:

[..]

Tuurlijk jongen :) Alsof je -wanneer je over straat loopt- door iedereen binnengetrokken wordt door massage girls. Alsof je voor een bank staat dat er ineens allemaal wijven komen die je vragen om naar de hotelkamer te gaan om lekker flink van bil te gaan. Alsof je wanneer je voorbij een school of tempel loopt dat iedereen je dan om massages gaat vragen. Get real. De enige plekken waar dat TELKENS (zoals deze mensen duidelijk zeggen) gebeurd is wanneer je door hoerenbuurten loopt of wanneer je voorbij een sloot aan massagebars gaat. Uit dit soort verhalen wordt altijd pijnlijk duidelijk dat dit ook de enige plekken zijn waar de fokkertjes zich begeven in Thailand omdat ze waarschijnlijk niks klaargespeeld krijgen thuis. De meeste mensen die niet van die hoerenlopers zijn ervaren het toch echt anders :) :W
Als je er echt goed uitziet zal je ook buiten deze gebiededen worden aangesproken.
pi_94410873
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 10:17 schreef mymoodfentje het volgende:

[..]

mensen die niet weten :')
Precies. Als die bank zich in de hoerenbuurt bevindt gebeurd dat idd wel. Dat is mijn punt idd :)
En als je langs massagebars loopt ook. NIet als je gewoon over een NORMALE straat door een NORMALE buurt loopt dus. Thailand is niet enkel hoerenbuurten en massagebars omdat dat het enige is dat de fokkers gezien hebben :')
Mensen die enkel in hoerenbuurten komen :')

[ Bericht 12% gewijzigd door SoraAoi op 21-03-2011 10:42:14 ]
pi_94411114
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 10:18 schreef Cucumissativus het volgende:

[..]

Als je er echt goed uitziet zal je ook buiten deze gebiededen worden aangesproken.
Aangesproken voor wat dan? Voor een massage? :D Voor een nacht sex? wtf?
zeg je nu dat wanneer je door een normale straat in thailand loopt en je ziet er beetje goed uit dat dan meiden je om sex gaan vragen of om massages? :D

In de hoerenbuurten wel ja :) :') Dit soort verhalen hoor je echt enkel van mensen die niks anders dan hoerenbuurten gezien hebben en dan denken dat het iets "typisch thais" is :D

[ Bericht 12% gewijzigd door SoraAoi op 21-03-2011 10:41:17 ]
  maandag 21 maart 2011 @ 12:25:49 #97
273890 hexenwind
NEE! Ik lust geen mayonaise!
pi_94414804
quote:

[..]

Zo is het maar net. FOKkers zijn gewoon hoerenlopers.

In de tijd dat ik in Thailand gewoond heb, ben ik letterlijk nooit door zulk een meiske benaderd. Je zag ze zelfs maar weinig. Een enkeling met een farang in een disco, of in bepaalde buurten. Daarintegen heb ik wel 2 afspraken gehad met 2 Thaise meiden; we hebben rondgereden op de scooter, snachts langs een rivier gezeten, wezen uiteten in een oud dorp, etc. Mijn indruk is dat ze, buiten hun grappigheidsniveau, vaak een hoop meer klasse en finesse hebben dan de Nederlandse grietjes.
  maandag 21 maart 2011 @ 12:27:00 #98
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_94414848
quote:

[..]

:') Volgens mij hebje geen idee waar je het over hebt.

Of heb je geen hotel gehad in Thailand ? Op de weg naar onze hotels lagen altijd massagesalons, en daar vroegen ze inderdaad altijd voor massaaaaaaage, ookal was ik met mijn vriendin. Alsof ik de hele dag door hoerenbuurten ga lopen met mijn vriendin :') :') :')

Volgens mij ben je niet eens in Thailand geweest, want overal waar ik was, Chiang mai, Bangkok of Phuket, overal lagen massage salons.

Klacht: nerds die denken dat ze iets weten terwijl ze alleen op hun hotelkamertje hebben liggen fokken :')

En nog serieus denken dat er aangewezen straten zijn voor hoerenbuurten :'), bijna elke willekeurige straat ligt wel 1 salon, en ja ook op weg naar tempels. En ja je hebt ook walking street met barretjes en hoerenhuizen, maar das niet overal zo.

Misschien ben je wel naar Thailand geweest, maar dan zo'n crappy georganiseerde reis waar je wordt "beschermd" van het kwaad wat massagesalon heet :7

Hexenwind dat komt waarschijnlijk omdat je er arm uitziet, of heel lelijk uitziet. Elke gozer wordt in Thailand aangesproken door die dames, ookal loopt je vriendin erbij.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  maandag 21 maart 2011 @ 12:36:36 #99
273890 hexenwind
NEE! Ik lust geen mayonaise!
pi_94415154
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 12:27 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Of heb je geen hotel gehad in Thailand ? Op de weg naar onze hotels lagen altijd massagesalons, en daar vroegen ze inderdaad altijd voor massaaaaaaage, ookal was ik met mijn vriendin. Alsof ik de hele dag door hoerenbuurten ga lopen met mijn vriendin :') :') :')

Volgens mij ben je niet eens in Thailand geweest, want overal waar ik was, Chiang mai, Bangkok of Phuket, overal lagen massage salons.

Klacht: nerds die denken dat ze iets weten terwijl ze alleen op hun hotelkamertje hebben liggen fokken :')

En nog serieus denken dat er aangewezen straten zijn voor hoerenbuurten :'), bijna elke willekeurige straat ligt wel 1 salon, en ja ook op weg naar tempels. En ja je hebt ook walking street met barretjes en hoerenhuizen, maar das niet overal zo.

Misschien ben je wel naar Thailand geweest, maar dan zo'n crappy georganiseerde reis waar je wordt "beschermd" van het kwaad wat massagesalon heet :7

Hexenwind dat komt waarschijnlijk omdat je er arm uitziet, of heel lelijk uitziet. Elke gozer wordt in Thailand aangesproken door die dames, ookal loopt je vriendin erbij.
Ok, wat je wilt. Ik ben er nooit heen ge-emigreerd, ik heb er nooit gewoond, en al helemaal niet langdurig. Ik heb er ook nooit gewerkt. Ik heb er ook geen kennissen en vrienden. Ik weet absoluut niet waarover ik spreek. Ik ben strontlelijk en heb totaal geen visie op de Thaise cultuur. Zo weet ik ook helemaal niets ervan hoe het in Chiang Mai is. Ik ben er heus geen jaren geweest.

Je hebt gelijk oh grote baas. Vertel ons alstublieft over de meiden daar oh goeroe. Zelfingenomen, kortzichtig idioot. Het zijn oelewappers zoals jij die misanthropie aanwoekeren.
pi_94416279
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 12:27 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Hoe lang ben je in Bangkok geweest.. 2 dagen? :) En omdat jij niks anders gezien hebt dan massage salons is er niks anders?

Hoe lang ben je in Chiang Mai geweest? 1 dag? En omdat jij niks anders gezien hebt dan massage salons is er dus ook niks anders dan massagesalons?

Er liggen inderdaad massagesalons dat ontkent niemand. Maar hier zeggen mensen dat overal waar je komt dat er wijven zijn die je willen neuken of willen masseren en dat is gewoon bullshit. Dat zijn van die mensen die 2% van de stad gezien hebben in 1 dag of 2 dagen tijd en denken dat dat iets typisch Thais is terwijl de overige 98% voor die mensen niet bestaat.

Die hele rijen van massagebars vind je nou eenmaal terug in de hoerenbuurten van steden en dat is ongeveer 5% van de hele stad ofzo? :D Dus het zegt al weer genoeg waar je zoal geweest bent nogmaals :P

Mensen die 2 dagen ergens geweest zijn en denken te weten dat hun 2 straten representatief is voor de hele stad of het hele land :') Hoe kortzichtig en vreselijk achterlijk ben je dan? :D

Als jij wordt aangesproken door de dames (vriendin er bij of niet) wilt dat zeggen dat je door de rosse buurten liep. In de normale gebieden gebeurd dat nou eenmaal niet maar ja, als je 1 dag in Bangkok bent en denkt alles gezien te hebben dan houd elke vorm van discussie toch op :P

[ Bericht 5% gewijzigd door SoraAoi op 21-03-2011 13:17:12 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')