lol, dit. in werkelijke elke straat die je loopt in thailand, 15 massagesalons naast elkaar met die gare wijven buiten die maar staan te lokroepen naar westerse mannenquote:Op zondag 6 maart 2011 19:20 schreef Maikuuul het volgende:
NO MONEY NO HONEY !!!!
HE PRETTY BOY YOU WANT MASSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGE ?
Inderdaadquote:Op zondag 6 maart 2011 22:36 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
lol, dit. in werkelijke elke straat die je loopt in thailand, 15 massagesalons naast elkaar met die gare wijven buiten die maar staan te lokroepen naar westerse mannenSIRRR YOU WANNT MAASAAAAAAAAAAAAAAAAGEEEE? MASAAAGGEEE?
![]()
Nee, maar dacht daar nog wel even aan eigenlijk. Een Thaise dame, in een vreemd land, de taal nauwelijks machtig en dan met 'n wildvreemde meegaan naar weet-zij-veel-waar. Je zou maar bij de verkeerde in de auto stappen.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:30 schreef henry_101 het volgende:
Joran vd Sloot? Ben jij het?
Het meisje leeft nog, das de enige uitzondering in dit verhaal ...
Heb jij een mongooltje als vriendin?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:56 schreef epicbeardman het volgende:
mijn mongolische meisje heeft toch aardige voorgevel, geen kont idd maar dat vind ik niet zo erg
Oh..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:00 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Heb jij een mongooltje als vriendin?
Filmpje?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:44 schreef Phantomesse het volgende:
Mijn stiefmama is anders lekker stil altijd
Tsja als je enkel naar de hoerenbuurten gaat hoor je dat idd de hele tijd. Mensen die dit soort uitspraken zeggen, daar weet je al meteen van waarom ze naar Thailand gaan en waar ze ongeveer zoal geweest zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 13:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Inderdaadmaarja als je er 3 weken bent hoor je dat op een gegeven moment niet meer haha.
Ze trekken de saaaaaaaaaaaaaaage altijd heel lang
Jij bent duidelijk nooit in Thailand geweestquote:Op maandag 21 maart 2011 09:42 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Tsja als je enkel naar de hoerenbuurten gaat hoor je dat idd de hele tijd. Mensen die dit soort uitspraken zeggen, daar weet je al meteen van waarom ze naar Thailand gaan en waar ze ongeveer zoal geweest zijn
Tuurlijk jongenquote:Op maandag 21 maart 2011 09:57 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nooit in Thailand geweest
mensen die niet wetenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:12 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Tuurlijk jongenAlsof je -wanneer je over straat loopt- door iedereen binnengetrokken wordt door massage girls. = DIKKE VETTE JA, lokgeroep en alles
Alsof je voor een bank staat dat er ineens allemaal wijven komen die je vragen om naar de hotelkamer te gaan om lekker flink van bil te gaan. =afhankelijk van de buurt waar die bank zich bevindt
Als je er echt goed uitziet zal je ook buiten deze gebiededen worden aangesproken.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:12 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Tuurlijk jongenAlsof je -wanneer je over straat loopt- door iedereen binnengetrokken wordt door massage girls. Alsof je voor een bank staat dat er ineens allemaal wijven komen die je vragen om naar de hotelkamer te gaan om lekker flink van bil te gaan. Alsof je wanneer je voorbij een school of tempel loopt dat iedereen je dan om massages gaat vragen. Get real. De enige plekken waar dat TELKENS (zoals deze mensen duidelijk zeggen) gebeurd is wanneer je door hoerenbuurten loopt of wanneer je voorbij een sloot aan massagebars gaat. Uit dit soort verhalen wordt altijd pijnlijk duidelijk dat dit ook de enige plekken zijn waar de fokkertjes zich begeven in Thailand omdat ze waarschijnlijk niks klaargespeeld krijgen thuis. De meeste mensen die niet van die hoerenlopers zijn ervaren het toch echt anders
![]()
Precies. Als die bank zich in de hoerenbuurt bevindt gebeurd dat idd wel. Dat is mijn punt iddquote:
Aangesproken voor wat dan? Voor een massage?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:18 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Als je er echt goed uitziet zal je ook buiten deze gebiededen worden aangesproken.
Zo is het maar net. FOKkers zijn gewoon hoerenlopers.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:12 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Tuurlijk jongenAlsof je -wanneer je over straat loopt- door iedereen binnengetrokken wordt door massage girls. Alsof je voor een bank staat dat er ineens allemaal wijven komen die je vragen om naar de hotelkamer te gaan om lekker flink van bil te gaan. Alsof je wanneer je voorbij een school of tempel loopt dat iedereen je dan om massages gaat vragen. Get real. De enige plekken waar dat TELKENS (zoals deze mensen duidelijk zeggen) gebeurd is wanneer je door hoerenbuurten loopt of wanneer je voorbij een sloot aan massagebars gaat. Uit dit soort verhalen wordt altijd pijnlijk duidelijk dat dit ook de enige plekken zijn waar de fokkertjes zich begeven in Thailand omdat ze waarschijnlijk niks klaargespeeld krijgen thuis. De meeste mensen die niet van die hoerenlopers zijn ervaren het toch echt anders
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:12 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
![]()
Ok, wat je wilt. Ik ben er nooit heen ge-emigreerd, ik heb er nooit gewoond, en al helemaal niet langdurig. Ik heb er ook nooit gewerkt. Ik heb er ook geen kennissen en vrienden. Ik weet absoluut niet waarover ik spreek. Ik ben strontlelijk en heb totaal geen visie op de Thaise cultuur. Zo weet ik ook helemaal niets ervan hoe het in Chiang Mai is. Ik ben er heus geen jaren geweest.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]Volgens mij hebje geen idee waar je het over hebt.
Of heb je geen hotel gehad in Thailand ? Op de weg naar onze hotels lagen altijd massagesalons, en daar vroegen ze inderdaad altijd voor massaaaaaaage, ookal was ik met mijn vriendin. Alsof ik de hele dag door hoerenbuurten ga lopen met mijn vriendin![]()
![]()
Volgens mij ben je niet eens in Thailand geweest, want overal waar ik was, Chiang mai, Bangkok of Phuket, overal lagen massage salons.
Klacht: nerds die denken dat ze iets weten terwijl ze alleen op hun hotelkamertje hebben liggen fokken
En nog serieus denken dat er aangewezen straten zijn voor hoerenbuurten, bijna elke willekeurige straat ligt wel 1 salon, en ja ook op weg naar tempels. En ja je hebt ook walking street met barretjes en hoerenhuizen, maar das niet overal zo.
Misschien ben je wel naar Thailand geweest, maar dan zo'n crappy georganiseerde reis waar je wordt "beschermd" van het kwaad wat massagesalon heet
Hexenwind dat komt waarschijnlijk omdat je er arm uitziet, of heel lelijk uitziet. Elke gozer wordt in Thailand aangesproken door die dames, ookal loopt je vriendin erbij.
Hoe lang ben je in Bangkok geweest.. 2 dagen?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]Volgens mij hebje geen idee waar je het over hebt.
Of heb je geen hotel gehad in Thailand ? Op de weg naar onze hotels lagen altijd massagesalons, en daar vroegen ze inderdaad altijd voor massaaaaaaage, ookal was ik met mijn vriendin. Alsof ik de hele dag door hoerenbuurten ga lopen met mijn vriendin![]()
![]()
Volgens mij ben je niet eens in Thailand geweest, want overal waar ik was, Chiang mai, Bangkok of Phuket, overal lagen massage salons.
Klacht: nerds die denken dat ze iets weten terwijl ze alleen op hun hotelkamertje hebben liggen fokken
En nog serieus denken dat er aangewezen straten zijn voor hoerenbuurten, bijna elke willekeurige straat ligt wel 1 salon, en ja ook op weg naar tempels. En ja je hebt ook walking street met barretjes en hoerenhuizen, maar das niet overal zo.
Misschien ben je wel naar Thailand geweest, maar dan zo'n crappy georganiseerde reis waar je wordt "beschermd" van het kwaad wat massagesalon heet
Hexenwind dat komt waarschijnlijk omdat je er arm uitziet, of heel lelijk uitziet. Elke gozer wordt in Thailand aangesproken door die dames, ookal loopt je vriendin erbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |