Hete kipquote:
Uiteraardquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 12:57 schreef iBenny het volgende:
Ich bin dabei
Respect!
Vind ik leuk!
Kudo +1
Delen met vrienden
quote:Op zondag 6 maart 2011 12:57 schreef iBenny het volgende:
Ich bin dabei
Respect!
Vind ik leuk!
Kudo +1
Delen met vrienden
Nope, dat gekras is niet welkomquote:Op zondag 6 maart 2011 17:00 schreef Flounder het volgende:
Ik kom alleen als Jennifer Ewbank komt optreden!![]()
Wacht maar tot je de naam van haar album hoort, begin april. Dan lacht ze je uit. In your face! Ha!quote:
Dat mag, maar ik lach harder want ik koop die cd nietquote:Op zondag 6 maart 2011 20:46 schreef Flounder het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de naam van haar album hoort, begin april. Dan lacht ze je uit. In your face! Ha!
Als jij met hun twee twister gaat doen dan zal die ''invulling'' waar Vaduz het over heeft wel heel letterlijk worden!quote:Op woensdag 9 maart 2011 06:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil met JJH en Vaduz twister doen! Haha.. Ik wed dat ze gaan vallen! Haha
jij snapt 't Bellan!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 07:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als jij met hun twee twister gaat doen dan zal die ''invulling'' waar Vaduz het over heeft wel heel letterlijk worden!
Goed planquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
De komende week maar wat aan de invulling denken!
waar zie je dat? Ik vind Lasergamen wel leuk, mits het doolhof een beetje leuk is... met veel hokjes etc....quote:Op woensdag 9 maart 2011 06:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Oeh, en ik zie Outdoor Lasergame.. Miss dat dat leuk is om te doen? Heb je enig idee van de kosten die daaraan verbonden zijn ca ?
SPOILER: Indoor LasergamesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Outdoor lasergamesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GPS TochtenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PaintbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GriezeltochtenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Op naar de topOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drentse Lowlands GamesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door Benny op 09-03-2011 09:07:52 ]![]()
Ik heb een heul goed evenwichtsorgaan. Ha!quote:Op woensdag 9 maart 2011 06:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil met JJH en Vaduz twister doen! Haha.. Ik wed dat ze gaan vallen! Haha![]()
Twister kan ik niet tegen, dan wil ik iedereen omver schoppen. Lijkt me niet zo verstandig.That's all folks!![]()
quote:![]()
Ik ga nog steeds voor die speurtocht in het donker
Inclusief rugzakken vol bier en wijn
Dat duurt ook maar 90 minuten ofzo.
En dan zet ik samen met nog iemand het spoor wel uit met wc papier of lintjes
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2011 13:13:23 ]![]()
ow jij zit met je enkel zeker nog?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga zelf niet al te veel lopen, maar vermaak me siewosie wel.
Hoe is het daarmee?![]()
Voet. Herstel gaat best goed, maar veel lopen zit er niet in. Pijnig ik mezelf alleen maar mee. Ik bedenk me nu dat ik op sportschoenen kom, m'n nette zijn dan in de maak.
That's all folks!![]()
Gaarne alleen over de meet te praten hier. Voor ditjes en datjes /koetjes en kalfjes verwijs ik jullie graag door naar de sc!![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Gaarne alleen over de meet te praten hier. Voor ditjes en datjes /koetjes en kalfjes verwijs ik jullie graag door naar de sc!
We hebben het over de meet![]()
![]()
Lekker toch op sportschoenenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Voet. Herstel gaat best goed, maar veel lopen zit er niet in. Pijnig ik mezelf alleen maar mee. Ik bedenk me nu dat ik op sportschoenen kom, m'n nette zijn dan in de maak.
Ik ga er ook niet heel de tijd netjes bijlopen hoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:43 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe doe je die titels in de spoilers zetten?
1 [spoiler="titel spoiler"]tekst spoiler[/spoiler] ![]()
quote:SPOILER: Effe testenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga sowieso te veel schoenen meenemen.[/vrouw]
Ik had trouwens aan iemand of meerdere mensen beloofd dat ze mee zouden kunnen rijden vanaf Zwolle. Wie waren dit? En willen die zich even melden binnenkort. Dan kunnen we even wat treintijden enzo op elkaar afstemmen.![]()
![]()
Yes, ik ben afhankelijk van jou! En Wander zeer waarschijnlijk ook. Maar daar komen we wel uit, als hij zich ook meldt, want ik heb verder geen gegevens van hem.That's all folks!![]()
Nee, in eerste instantie niet, maar dat is niet zo heel ver om, en anders drop ik eerst de rest en rijd ik nog ff door. Gaat goedkomen.quote:Hmm, als ik Patje ergens tegenkom zal ik even roepen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Yes, ik ben afhankelijk van jou! En Wander zeer waarschijnlijk ook. Maar daar komen we wel uit, als hij zich ook meldt, want ik heb verder geen gegevens van hem.![]()
![]()
Hoi?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Is wel handig voor hem ja. Ik spreek hem vanavond.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Dan hoor ik het wel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is wel handig voor hem ja. Ik spreek hem vanavond.![]()
![]()
Zwabber en Siepie rijden met mij mee en ik haal Benny op in Hilversum!
Hoelaat zijn jullie allemaal aanwezig eigenlijk???![]()
We kunnen vanaf drie het park toch op?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
Zwabber en Siepie rijden met mij mee en ik haal Benny op in Hilversum!
Hoelaat zijn jullie allemaal aanwezig eigenlijk???
Als we zorgen dat de mensen die op papier staan tussen, zeg, 15;00 en 15;30 ofzo verzamelen in het restaurant?![]()
Wij zijn er om 3 uur om in te checken, vandaar mijn vraagquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is nog maar woensdag he, beetje vroeg om uit te zoeken.![]()
![]()
Dat is op vrijdag toch? Want ik moet gewoon werken tot half 6
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Wie staan er eigenlijk op papier?“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Ik moet nog inchecken hequote:Op woensdag 9 maart 2011 15:54 schreef JJH het volgende:
[..]
We kunnen vanaf drie het park toch op?
Als we zorgen dat de mensen die op papier staan tussen, zeg, 15;00 en 15;30 ofzo verzamelen in het restaurant?(en niet alleen mensen hoeven aanwezig te zijn die ik heb opgegeven
![]()
![]()
Ow oke, maar ik ben er sowieso wel optijd, als dat voor Wander en Vaduz mogelijk is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet nog inchecken he(en niet alleen mensen hoeven aanwezig te zijn die ik heb opgegeven
Ik ga namelijk niet heen en weer pendelen naar Zwolle, dat is net iets te ver weg.![]()
![]()
heb je niet vrijgenomen danquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:55 schreef Patje1987 het volgende:
Dat is op vrijdag toch? Want ik moet gewoon werken tot half 6![]()
Hahaha nee hoor geintje.... geen probleem
Siep en ik zorgen voor de incheckEn we kunnen iedereen het huisnummer door sms-en of whatsappen
Probleem opgelost
![]()
![]()
En ik ben heul niet oud!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet niet meer precies, de oudste in ieder geval![]()
Nee.quote:“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Oooooooo.Ja Hans is ouder dan mij
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Haha Hans is oud.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik gebruik Charlie Sheen en dat houdt me jong, ik blijf voor altijd 24quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Over 2 jaar ben jij net zo oud. Hahaaha
Volgens mij wel gewoon, ik dacht dat Bart en Lisa met mij mee reden. Ik ga wel proberen wat vroeger weg te gaan bij mijn werk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ging Bart nou nog met jou mee?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Volgens mij wel gewoon, ik dacht dat Bart en Lisa met mij mee reden. Ik ga wel proberen wat vroeger weg te gaan bij mijn werk.Zeg maar hoelaat ik bij jou moet zijn, als je dat te weten komt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Zal ik doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zeg maar hoelaat ik bij jou moet zijn, als je dat te weten komt.
Als het comic sans is maak ik rechtsomkeert.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopelijk staan we wel in Verdana+ op papier, alles minder doet pijn.![]()
Okquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Volgens mij wel gewoon, ik dacht dat Bart en Lisa met mij mee reden. Ik ga wel proberen wat vroeger weg te gaan bij mijn werk.
Dus dan heeft iedereen vervoer toch
Ikke: Siep, Benny en Thomas
Patje: lisa en bart
Hans: wander, Martin en Patrique![]()
Kwamen er nou twee dames met Patrique mee? Dan moet ik die andere twee wel eerst droppen, anders past het niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok
Dus dan heeft iedereen vervoer toch
Ikke: Siep, Benny en Thomas
Patje: lisa en bart
Hans: wander, Martin en Patrique![]()
![]()
die komen geloof ik alleen zaterdag langs? Met eigen vervoer enzoquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Kwamen er nou twee dames met Patrique mee? Dan moet ik die andere twee wel eerst droppen, anders past het niet.![]()
![]()
Patrique moet geloof ik maar 1,5 uur te reizen dit keer![]()
Hahaha wat een opluchting zal dat zijn voor hem![]()
Nee, die komen op eigen gelegenheid hoor.. zaterdagavond ofzoquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Kwamen er nou twee dames met Patrique mee? Dan moet ik die andere twee wel eerst droppen, anders past het niet.![]()
ze ze wel net zo gek als wijquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, die komen op eigen gelegenheid hoor.. zaterdagavond ofzo![]()
![]()
JAAA!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:30 schreef JJH het volgende:
[..]
De Doortje waar ik op twitter zoveel over lees?![]()
Wat?
Wie?“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaaa, ze wou weten met welke gekken ik omginghaha, heb al wel wat foto's laten zien
![]()
Toch niet mijn filmpje he?![]()
![]()
kunnen ze toveren dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Maak je niet druk, ze komen alleen even hoi zeggen, drankje doen, en PLOF weg zijn ze![]()
Meenemen, kunnen we bij die strooptocht oorlogje spelen! Dronken.quote:“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Zeker.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Meenemen, kunnen we bij die strooptocht oorlogje spelen! Dronken.
Of eentje in de plee gooien, dat gaat altijd zo mooi borrelen.![]()
![]()
Maar dan zie ik bij het daggeren niet meer wat je voor en achterkant is he? Dat snap je?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Meenemen, kunnen we bij die strooptocht oorlogje spelen! Dronken.![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Zeker.
Of eentje in de plee gooien, dat gaat altijd zo mooi borrelen.![]()
![]()
Nou, het had niet veel gescheeld of ik had me vandaag af moeten melden, dankzij mijn graftak ex, maar gelukkig heb ik de allerbeste moeder ter wereld
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Meneer had opeens geen zin in de kinderen dat weekend?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:58 schreef Kally het volgende:
Nou, het had niet veel gescheeld of ik had me vandaag af moeten melden, dankzij mijn graftak ex, maar gelukkig heb ik de allerbeste moeder ter wereld![]()
Ja lieve mama!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:58 schreef Kally het volgende:
Nou, het had niet veel gescheeld of ik had me vandaag af moeten melden, dankzij mijn graftak ex, maar gelukkig heb ik de allerbeste moeder ter wereld
Ik vind dat we de mama van siepie allemaal een kaart moeten sturen![]()
![]()
Hmm ik belde vandaag omdat jongste die zondag een feestje heeft, zegt hij ik weet nog niet of ik ze kan hebben volgende week, ik waarom? Omdat vandaag misschien zijn blinde darm eruit moestquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Meneer had opeens geen zin in de kinderen dat weekend?
Nu kan je dan al weer na drie dagen werken maar ja als je een zielig hoopje klootzak bent is dat weer een mooi excuus om je kinderen niet te hebben
Maar of hij nou wel of niet ze heeft dat weekend, ik ben er want dan gaan ze bij oma slapen
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
WAT WUT... khad m in zuh klotuh geschop jonguh!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:58 schreef Kally het volgende:
Nou, het had niet veel gescheeld of ik had me vandaag af moeten melden, dankzij mijn graftak ex, maar gelukkig heb ik de allerbeste moeder ter wereld![]()
Liever in zijn blinde darm danquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
WAT WUT... khad m in zuh klotuh geschop jonguh!
Ik zag deze foto..
..en ik kreeg er helemaal zin in. De omgeving, de natuurlijke kleuren, de liging en alles...
(http://www.westerbergen.nl/nl/fotowissel.lp?ID=1034)![]()
En vooral de olifant natuurlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:57 schreef iBenny het volgende:
Ik zag deze foto..
[ afbeelding ]
..en ik kreeg er helemaal zin in. De omgeving, de natuurlijke kleuren, de liging en alles...
(http://www.westerbergen.nl/nl/fotowissel.lp?ID=1034)![]()
Van mij mag je hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
Jullie snappen toch wel dat ik nu idd ff in de zandbak daar moet kijken of er een emmertje ligt.![]()
![]()
tuurlijk! Dat is ook eigenlijk de reden dat ik meegaquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:18 schreef charmed_angel het volgende:
Benny we gaan ook op die te gekke speeltoestellen spelen he![]()
![]()
Echt he....quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
tuurlijk! Dat is ook eigenlijk de reden dat ik meega
deze lijkt me zoooo tof![]()
![]()
![]()
Ik wil ook naar de speeltuin
Dat is een veilige skateboard baanquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt he....
deze lijkt me zoooo tof![]()
[ afbeelding ]
Trouwens over de hete kip, ik moet een potje sambal, chilisaus en knoflook kopen, mag dat gewoon op de boodschappenlijst voor het weekend of zal ik dat zelf betalen?You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Zet maar op de boodschappenlijst..quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is een veilige skateboard baan
Trouwens over de hete kip, ik moet een potje sambal, chilisaus en knoflook kopen, mag dat gewoon op de boodschappenlijst voor het weekend of zal ik dat zelf betalen?![]()
![]()
Dat mag van mijn part op de boodschappenlijst.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Trouwens over de hete kip, ik moet een potje sambal, chilisaus en knoflook kopen, mag dat gewoon op de boodschappenlijst voor het weekend of zal ik dat zelf betalen?Zoveel kost dat toch niet.
![]()
![]()
wat denk je nou zelfquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Trouwens over de hete kip, ik moet een potje sambal, chilisaus en knoflook kopen, mag dat gewoon op de boodschappenlijst voor het weekend of zal ik dat zelf betalen?
boodschappenlijst natuurlijk![]()
![]()
Ik heb nog meer kruiden nodig maar die heb ik zelf staan in overvloed dus die hoef iki niet te kopenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat mag van mijn part op de boodschappenlijst.Zoveel kost dat toch niet.
Ja maar dat sprak voor zichquote:
Liefquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ff langs Wim maar! http://link.marktplaats.nl/417172496![]()
![]()
Ja ik zit te denken, 1 of 2 kilo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij de plus is de kip nu in de reclame (kilo verpakking)
Ik doe er wel 2, en dan maak ik 1 kilo heet heet, en 1 kilo mild heet
Awwwquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ff langs Wim maar! http://link.marktplaats.nl/417172496
Voor de pasen
Duz, jij hebt liever mild heet, dus ketjap en een beetje knoflook denk ik?You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Beter te veel dan te weinig, en dan hebben we 's avonds ook nog wat lekkers te snacken als er over is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik zit te denken, 1 of 2 kilo?
Ik doe er wel 2, en dan maak ik 1 kilo heet heet, en 1 kilo mild heet![]()
![]()
Ja je kan het weer opwarmen dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Beter te veel dan te weinig, en dan hebben we 's avonds ook nog wat lekkers te snacken als er over is.
2 Kiloquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik zit te denken, 1 of 2 kilo?
Ik doe er wel 2, en dan maak ik 1 kilo heet heet, en 1 kilo mild heet
Misschien even vragen wat iedereen wilt
HEET HEET
- charmed_angel
- JJH
- Kally
MILD HEET
- Vaduz
- JJH
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2011 19:44:40 ]![]()
Graag zo neutraal mogelijk ja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef Kally het volgende:
Duz, jij hebt liever mild heet, dus ketjap en een beetje knoflook denk ik?
En heet, niet lauw.That's all folks!![]()
Ik ben lastig, ik wil van allebei een beetje proeven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 Kilo
Misschien even vragen wat iedereen wilt
HEET HEET
- Miranda
MILD HEET![]()
![]()
Dat dacht ik al en heet maken doe ik op een vuurtje dus dat lukt welquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Graag zo neutraal mogelijk ja.
En heet, niet lauw.
Ik ben een Hans...quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben lastig, ik wil van allebei een beetje proeven.![]()
Fuck, het is donderdag, door die stomme carnaval mis een dag deze week.
Over ene week gaan we morgen al![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Zal ik een burnout doen op het stationsplein?Ik denk dat we het wel houden op geloven dat je het kan.
That's all folks!![]()
Over een week ben ik er bijnaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:46 schreef JJH het volgende:
Dus, over een week zit ik in de auto én ben onderweg!![]()
![]()
Dan slapen we al nu hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Over een week ben ik er bijna
Mijn auto heeft te weinig vermogen om het op droog asfalt te doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Ik denk dat we het wel houden op geloven dat je het kan.
Op sneeuw of zand kan het wel.
![]()
![]()
15.42, bijtank uurtjequote:
Rauzer?!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:40 schreef Rauzer het volgende:
Ik ga het niet redden trouwens, maar veel plezier allen!
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:40 schreef Rauzer het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Rauzer
Dus? Ik zit wel met een stel kinderen daar hequote:
*Om zich heen kijkt.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus? Ik zit wel met een stel kinderen daar he
Het komt nu trouwens wel heel dicht bij. Nog maar een dagje werken!![]()
![]()
Geachte mevrouw Rodriguez,
Als u in een bungalow verblijft heeft u een modem nodig, dan is het internet ook niet draadloos.
Wij lenen een modem uit tegen ¤ 20,- borg welke u retour krijgt bij inlevering van het modem.
Met vriendelijke groet,
Westerbergen Vakantiepark
Dus geen draadloos internet. Tenzij iemand een router meeneemt denk ik?
Ik ken hem niet meenemen, omdat ze hier tijdens mijn weekendje weg, een game weekend hebben.... dus dan worden er 6 xboxen op mijn router aangesloten
Dus geen idee wie hem wel mee kunt nemen?![]()
Ik laat mijn laptop wel thuisquote:Op zondag 13 maart 2011 11:49 schreef charmed_angel het volgende:
Als u in een bungalow verblijft heeft u een modem nodig, dan is het internet ook niet draadloos.
Wij lenen een modem uit tegen ¤ 20,- borg welke u retour krijgt bij inlevering van het modem.
Met vriendelijke groet,
Westerbergen Vakantiepark
Dus geen draadloos internet. Tenzij iemand een router meeneemt denk ik?
Ik ken hem niet meenemen, omdat ze hier tijdens mijn weekendje weg, een game weekend hebben.... dus dan worden er 6 xboxen op mijn router aangesloten
Dus geen idee wie hem wel mee kunt nemen?
Een paar dagen computerloos lijkt me wel een goed idee. Je hebt altijd je telefoon nog.
That's all folks!![]()
Wanneer u gebruik maakt van een modem gaat er een kabel van modem naar laptop, die kabel hoort bij het modem en dus ook bij de borg. Rondom en in het hoofdgebouw en op de camping is het internet draadloos.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.![]()
Daarom en om nou met mijn laptop naar het hoofdgebouw te lopen vind ik ook weer zo watquote:Op zondag 13 maart 2011 15:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Een paar dagen computerloos lijkt me wel een goed idee. Je hebt altijd je telefoon nog.
dit dusquote:Op zondag 13 maart 2011 15:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Daarom en om nou met mijn laptop naar het hoofdgebouw te lopen vind ik ook weer zo wat![]()
![]()
Ik neem hem denk ik wel mee, maar aan de ander kant.... Ik weet het nog niet.
Ik kan natuurlijk ook mijn telefoon als modem gebruiken.![]()
![]()
Ok even voor de duidelijkheid!Zelf meenemen:
- Handoeken!
- En eigen drank/bier/wijn!
(wil je niet met een krat de trein in, dan kan je dit eventueel halen op plaats van bestemming)
BELANGRIJK! NOG NODIG:
- 1 luchtbed (we hebben er nu genoeg, maar 1 of 2 extra is wel handig voor als een luchtbed lek gaat enzo)
- 2 Kussens (dus wie neemt zijn eigen kussen mee?)
- 2 dekbedden of slaapzakken. (benny en jjh hebben dit geregeld)
Als we nog gaan griezelen 's nachts dan is het leuk als we wat zaklampen hebben. Dus wie een zaklamp heeft, meenemen
Ik neem mee: 2 Persoonsluchtbed en me eigen kussen en een extra dekbed en een voetbal
Benny neemt mee: Kussen en een slaapzak!
JJH neemt mee: een fris gewassen, dus goedruikende slaapzak en een 1 persoonsluchtbed!
Reizen.
- DeZwabber om 12:30 uur Schiedam centrum
- iBenny ongeveer om 13:45 uur op Hilversum centrum
Vanuit Hilversum rijden we door naar onze bestemming. En wij arriveren daar tussen 15:00 - 15:30 uur. Kally en ik gaan inchecken, en we sms-en het huisnummer door naar jullie allemaal! Zoals ik het goed begrepen heb is het park vrij toegankelijk, dus je kan zonder problemen het park op. Als dit niet het geval is dan kunnen jullie sms-en of whatsappen of bellen naar Kally of mijOverige boodschappen.
Het leek ons handig op een pot te maken. Bij aankomst kan je 25 euro in de pot doen. Die gebruiken voor de nodige boodschappen. Zoals limonade, water, sappen, brood, beleg, eieren, yoghurt, vla, chips, snoep, en avondeten vrijdag/zaterdag.
wie van jullie hebben er nog opmerkingen?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2011 12:32:01 ]![]()
Ik neem m'n eigen kussen wel mee. En slaapzak, omdat het kan...
Drank moet ik ff kijken. Neem ik denk ik niet mee in de trein en sowieso ben ik niet van plan om (veel) te drinken. Dus de prijs van een kratje bier wil ik best met iemand delen, ofzo, maar denk dat dat daar wel goed komt en geregeld wordt...![]()
Ik heb vandaag ook mijn slaapzak even in de was gegooid, wel zo fris als er misschien iemand anders in moet slapen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:55 schreef iBenny het volgende:
Ik neem m'n eigen kussen wel mee. En slaapzak, omdat het kan...
Drank moet ik ff kijken. Neem ik denk ik niet mee in de trein en sowieso ben ik niet van plan om (veel) te drinken. Dus de prijs van een kratje bier wil ik best met iemand delen, ofzo, maar denk dat dat daar wel goed komt en geregeld wordt...![]()
![]()
Ow, en Miran, avondeten vrijdag word ook uit de pot betaald toch?i
En ik neem ook een slaapzak en luchtbed mee, ligt hier toch en het eet geen brood.![]()
ja kloptquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:25 schreef JJH het volgende:
Ow, en Miran, avondeten vrijdag word ook uit de pot betaald toch?i
En ik neem ook een slaapzak en luchtbed mee, ligt hier toch en het eet geen brood.
Wat eet je dan als ontbijt? En lunch?![]()
Wat is er aan slaapspul aanwezig dan daar? Linnengoed moest toch extra voor worden betaald? (en dat doen we dus lekker toch niet)That's all folks!![]()
1, en een 1 persoons slaapzak.quote:
Als ie het trouwens overleefd. Ik zie net dat ik de wasmachine nog niet teruggedraaid had van 95.![]()
![]()
Ja lekker slimme dozen daarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is er aan slaapspul aanwezig dan daar? Linnengoed moest toch extra voor worden betaald? (en dat doen we dus lekker toch niet)Dat berekenen ze dus gewoon bij de prijs he
En dat zie je later pas gespecificeerd staan
Maar er staat bedlinnen.... dat zijn dus lakens? Of ook dekbedden? Of alleen de slopen en overtrekken?![]()
Bedlinnen is alles wat je nodig hebt om te slapen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja lekker slimme dozen daarDat berekenen ze dus gewoon bij de prijs he
Maar er staat bedlinnen.... dat zijn dus lakens? Of ook dekbedden? Of alleen de slopen en overtrekken?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Bedlinnen is alles wat je nodig hebt om te slapen.
Ok dat zit dus bij de prijs![]()
![]()
Ik denk dat dat gewoon algemeen is, voor je afval enzo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
We betalen zelfs Parklasten![]()
Ze weten toch helemaal niet of we hun last bezorgen
En om de rekening op te kunnen schroeven.![]()
![]()
Maar was het tegenwoordig niet zo dat reisorganisaties alleen mogen adverteren met prijzen inclusief alle extra kosten? Of geld dat niet voor bungalowparken?![]()
Ah ok! Dan neem ik geen slaapzak mee en eis ik een bed op. Wel zo goed ook voor mijn rug.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja lekker slimme dozen daarDat berekenen ze dus gewoon bij de prijs he
Maar er staat bedlinnen.... dat zijn dus lakens? Of ook dekbedden? Of alleen de slopen en overtrekken?
That's all folks!![]()
Maar toch.... zo duur is dat weekendje weg toch niet? 26,58Dat is een lachertje
(en bedlinnen was maar 54 euro)
![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ah ok! Dan neem ik geen slaapzak mee en eis ik een bed op. Wel zo goed ook voor mijn rug.![]()
Mij maakt het niet uit waar ik slaap, op een luchtbed of op een bed![]()
![]()
halloMann: Raus Raus!!
Frau: aber...ich habe Kinder...
Gewehr: RATATATATATATAATA,
Mann: Du hast kein Kinder mehr!![]()
haha ja hoorde het van patjen ik zal je even whatappe!:D zou wel cool wezen ^^quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Leef jij ook nog.
Rijd je met mij mee vanaf Zwolle?Mann: Raus Raus!!
Ik zie het wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:20 schreef Goratj het volgende:
[..]
haha ja hoorde het van patjen ik zal je even whatappe!:D zou wel cool wezen ^^![]()
![]()
Ik kan, met tussenstap in Deventer (zie ik je daar Wander), om 14.13 en 14.43 in Zwolle zijn. Welke tijd is handig? Eerste lijkt me logisch.That's all folks!![]()
Mij het tweede. Als je om 14;13 in Zwolle bent, zijn we om kwart voor drie bij het park.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan, met tussenstap in Deventer (zie ik je daar Wander), om 14.13 en 14.43 in Zwolle zijn. Welke tijd is handig? Eerste lijkt me logisch.
En Simone en Miranda zijn er pas vanaf 15u.![]()
jep eerste is wel handig dan zijn we iig op tijd toch kun je ook nog met korting reizenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan, met tussenstap in Deventer (zie ik je daar Wander), om 14.13 en 14.43 in Zwolle zijn. Welke tijd is handig? Eerste lijkt me logisch.
Mann: Raus Raus!!
Ah, het is zo dichtbij. Nee, dan wordt het optie 2.
Dan moet je de trein van 14.19 naar Zwolle hebben Wander. (en dan profiteer ik idd mee)
That's all folks!![]()
Het is zo dicht bij.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan moet je de trein van 14.19 naar Zwolle hebben Wander.Ik kom nog wel eens in Meppel, en daar rijd ik in iets minder dan 20 minuutjes naar toe.
![]()
![]()
kee is goed ^^ hoelaat zie ik je in Deventer dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan moet je de trein van 14.19 naar Zwolle hebben Wander. (en dan profiteer ik idd mee)
Ik kom 14.05 aan. Dus zal iets erna zijn denk ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:34 schreef Goratj het volgende:
[..]
kee is goed ^^ hoelaat zie ik je in Deventer dan?That's all folks!![]()
Bartje neemt trouwens eigen kussen mee, en ook zijn wij voorzien van zeeuwse rap cd'sMann: Raus Raus!!
Krabbendijke ftw.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:37 schreef Goratj het volgende:
Bartje neemt trouwens eigen kussen mee, en ook zijn wij voorzien van zeeuwse rap cd's![]()
![]()
ik hoor het net van Bartquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:37 schreef Goratj het volgende:
Bartje neemt trouwens eigen kussen mee, en ook zijn wij voorzien van zeeuwse rap cd's
Bart: We nemen ook zeeuwse rap mee
Ik: En dat is
Bart: Dat is baas
Ik: Is dat eten
Bart: Nee, muziek
Bart: Wander, patje en ik kennen alle teksten
Ik: OK![]()
![]()
We zijn beroemd en berucht in de regioWij vormen tezamen gezellig een schaar.
zeeuwse rap is zeker rustigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hou ook wel van rustige muziek..... heel de avond lekkere takkeherrie is niet leuk
Het gaat dan ook om de geniale teksten en die kerel is gewoon een baas.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Klinkt als een goedkope cover van Luniz. Valt me een beetje tegen.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ben geeneens aan de teksten toegekomen. Je moet een goede beat hebben om de mensen vast te houden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om de geniale teksten en die kerel is gewoon een baas.![]()
![]()
Jannes _o-quote:![]()
Ik hou van NL-talig hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Oh, nu ga ik zó een Jannes cd meenemen. Je mag blij zijn dat je niet bij mij in de auto zit!
Maar jannes.... hmzzzdaar moet ik even over nadenken, maar sta voor alles open, dus neem maar mee
![]()
![]()
Dan moet ik die nog wel eerst maken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou van NL-talig hoor
Maar jannes.... hmzzzdaar moet ik even over nadenken, maar sta voor alles open, dus neem maar mee
![]()
![]()
ik dnek dat de meeste daar wel blij mee zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik net het mapje 'Jannes' opgestoft op de externe hd, heb ik geen cdr'tjes meer in huis.![]()
![]()
Preciiiiieeees!! Jij snapt hetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ow Benny en ik nemen Nederlanstalig mee.... he Benny?
Jan Smit, Nick en Simon, De Toppers![]()
![]()
De meet is pas geslaagd als iedereen met deuntjes als 'Pak maar mijn hand, stel niet te veel vragen.', 'aaaaals de morgen is gekomen...', 'ik betover je voor het slapen gaan. Spreek een goed woord en raak je aan' en 'shiiiiiiiiiine.' naar huis gaatquote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
De meet is pas geslaagd als iedereen met deuntjes als 'Pak maar mijn hand, stel niet te veel vragen.', 'aaaaals de morgen is gekomen...', 'ik betover je voor het slapen gaan. Spreek een goed woord en raak je aan' en 'shiiiiiiiiiine.' naar huis gaatGoed plan
![]()
![]()
huh jij zou toch eerst naar schiedam komen en met mij meerijden... Lekker gezellig... Shineeeeeee!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:30 schreef PatriQue89 het volgende:
HAnschh.. Hoelaat mag ik in Hoogeveen zijn?
geintje![]()
![]()
hahaha, het zou kunnen, opzichquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
huh jij zou toch eerst naar schiedam komen en met mij meerijden... Lekker gezellig... Shineeeeeee!
geintje![]()
![]()
quote:weet je hoeveel geld dat kost
En dan is het eerst 4 uur reizen naar Schiedam, en dan 2 uur en een kwartier terug reizen naar weet ik veel welke plaats??? Echten ofzo
Jij bent gek als je dat doet![]()
![]()
hahah.. Dat doe ik nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet je hoeveel geld dat kost
En dan is het eerst 4 uur reizen naar Schiedam, en dan 2 uur en een kwartier terug reizen naar weet ik veel welke plaats??? Echten ofzo
![]()
Ik ben om 14:45 op NS Zwolle, dan ben ik tussen 15:15 en 15:25 op het park, en dan kan ik om, pak 'm beet, 15:40, 15:45 op NS Hoogeveen zijn. Hoe komt dat voor jou uit?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:30 schreef PatriQue89 het volgende:
HAnschh.. Hoelaat mag ik in Hoogeveen zijn?![]()
Dan moet ie om half zeven s'morgens al in de trein zitten, en dat is nog geeneens een grapje!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet je hoeveel geld dat kost
![]()
oh, je moet omrijden?? Dan pak ik wel de bus... Das niet zo'n probleem.. Dan word ik voor t park afgezetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben om 14:45 op NS Zwolle, dan ben ik tussen 15:15 en 15:25 op het park, en dan kan ik om, pak 'm beet, 15:40, 15:45 op NS Hoogeveen zijn. Hoe komt dat voor jou uit?![]()
![]()
Ik wil best even doorrijden naar het station hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
oh, je moet omrijden?? Dan pak ik wel de bus... Das niet zo'n probleem.. Dan word ik voor t park afgezet![]()
![]()
nee joh! Hahaha kwart over 9quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet ie om half zeven s'morgens al in de trein zitten, en dat is nog geeneens een grapje!![]()
![]()
Nope, Hoogeveen ligt voor jullie net zo goed na Echten als voor mij. Je komt wel voorbij Zwolle.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
komen wij niet door hoogeveen? Er past nog iemand bij
Misschien komen we elkaar wel tegen op de snelweg.![]()
![]()
ja dan gaan we toeteren en zwaaien naar elkaarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope, Hoogeveen ligt voor jullie net zo goed na Echten als voor mij. Je komt wel voorbij Zwolle.
Misschien komen we elkaar wel tegen op de snelweg.![]()
![]()
Laat maar
Kwart voor 2 is goed
1
2
3
4Type vervoer Vertrek Aankomst Reistijd
Auto
- zonder vertraging 16:05 17:30 01:25
- met eventuele vertraging 16:05 17:54 01:50
Van Hilversum naar Echten
[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2011 16:08:11 ]![]()
Je zit wel goed hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
Laat maar
Kwart voor 2 is goed
[ code verwijderd ]
Van Hilversum naar Echten
A'dam - Zwolle is over het algemeen een uur. En ik ga uit van een half uur reistijd uit Zwolle.![]()
![]()
maar vanuit Hilversum nog een uurquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Je zit wel goed hoor.
A'dam - Zwolle is over het algemeen een uur. En ik ga uit van een half uur reistijd uit Zwolle.
Ik dacht 1 uur en 10 minuten ofzo![]()
![]()
Check mij en goratj hier een dame op leeftijd lekker schuren
Mooi kleurtje hebben jullie.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar vanuit Hilversum nog een uur
Ik dacht 1 uur en 10 minuten ofzo
Misschien is dit een leuke auto als jullie aan wat anders toe zijn.![]()
![]()
Lekker hèquote:
Ik vulde trouwens echt westerbergen in bij google
En hij vind het hè.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Lekker hè
Bazenpark.![]()
![]()
Gadver er staan nog meer fotos op, ik ga niet verder zoeken.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Wat een aids vind je daar tussen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Lekker hè
Ik zag een meisje op een oudere kerel zitten dat zag er fout uit, en iemand waarvan ik het geslacht niet kon definiëren die helemaal onder de paintball bulten zat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een aids vind je daar tussen.
[ afbeelding ]Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Belooft veel goeds!“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb gehoord dat ze dit weekend nieuwe foto's gaan maken.![]()
![]()
Gelukkig zijn we te lang om met ons hoofd op de foto te komen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb gehoord dat ze dit weekend nieuwe foto's gaan maken.![]()
![]()
Patrique is ouder.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij wilt ook op een oudere kerel zitten.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Nou precies Hans, dan moet je maar een langwerpig beeldscherm kopen als je dat wil zien.
Even checken of er een Aldi in de buurt is trouwens. Voor als ik heimwee krijg.That's all folks!![]()
Meppel én Hoogeveen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou precies Hans, dan moet je maar een langwerpig beeldscherm kopen als je dat wil zien.
Even checken of er een Aldi in de buurt is trouwens. Voor als ik heimwee krijg.
Meppel zitten er zelfs twee.
Tot slot, ik kwam ook nog deze foto tegen. Wel een teringend naar onder, mar goed.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: