quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Gaarne alleen over de meet te praten hier. Voor ditjes en datjes /koetjes en kalfjes verwijs ik jullie graag door naar de sc!
Lekker toch op sportschoenenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Voet. Herstel gaat best goed, maar veel lopen zit er niet in. Pijnig ik mezelf alleen maar mee. Ik bedenk me nu dat ik op sportschoenen kom, m'n nette zijn dan in de maak.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:43 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe doe je die titels in de spoilers zetten?
| 1 | [spoiler="titel spoiler"]tekst spoiler[/spoiler] |
quote:
SPOILER: Effe testenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, in eerste instantie niet, maar dat is niet zo heel ver om, en anders drop ik eerst de rest en rijd ik nog ff door. Gaat goedkomen.quote:
Hmm, als ik Patje ergens tegenkom zal ik even roepen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Yes, ik ben afhankelijk van jou! En Wander zeer waarschijnlijk ook. Maar daar komen we wel uit, als hij zich ook meldt, want ik heb verder geen gegevens van hem.
Is wel handig voor hem ja. Ik spreek hem vanavond.quote:
Dan hoor ik het wel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is wel handig voor hem ja. Ik spreek hem vanavond.
We kunnen vanaf drie het park toch op?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
Zwabber en Siepie rijden met mij mee en ik haal Benny op in Hilversum!
Hoelaat zijn jullie allemaal aanwezig eigenlijk???
Wij zijn er om 3 uur om in te checken, vandaar mijn vraagquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is nog maar woensdag he, beetje vroeg om uit te zoeken.
Ik moet nog inchecken hequote:Op woensdag 9 maart 2011 15:54 schreef JJH het volgende:
[..]
We kunnen vanaf drie het park toch op?
Als we zorgen dat de mensen die op papier staan tussen, zeg, 15;00 en 15;30 ofzo verzamelen in het restaurant?
Ow oke, maar ik ben er sowieso wel optijd, als dat voor Wander en Vaduz mogelijk is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet nog inchecken he(en niet alleen mensen hoeven aanwezig te zijn die ik heb opgegeven
heb je niet vrijgenomen danquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:55 schreef Patje1987 het volgende:
Dat is op vrijdag toch? Want ik moet gewoon werken tot half 6
En ik ben heul niet oud!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet niet meer precies, de oudste in ieder geval
Nee.quote:
Ik gebruik Charlie Sheen en dat houdt me jong, ik blijf voor altijd 24quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Over 2 jaar ben jij net zo oud. Hahaaha
Volgens mij wel gewoon, ik dacht dat Bart en Lisa met mij mee reden. Ik ga wel proberen wat vroeger weg te gaan bij mijn werk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ging Bart nou nog met jou mee?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Volgens mij wel gewoon, ik dacht dat Bart en Lisa met mij mee reden. Ik ga wel proberen wat vroeger weg te gaan bij mijn werk.
Zal ik doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zeg maar hoelaat ik bij jou moet zijn, als je dat te weten komt.
Als het comic sans is maak ik rechtsomkeert.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopelijk staan we wel in Verdana+ op papier, alles minder doet pijn.
Okquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Volgens mij wel gewoon, ik dacht dat Bart en Lisa met mij mee reden. Ik ga wel proberen wat vroeger weg te gaan bij mijn werk.
Kwamen er nou twee dames met Patrique mee? Dan moet ik die andere twee wel eerst droppen, anders past het niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok
Dus dan heeft iedereen vervoer toch
Ikke: Siep, Benny en Thomas
Patje: lisa en bart
Hans: wander, Martin en Patrique
die komen geloof ik alleen zaterdag langs? Met eigen vervoer enzoquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Kwamen er nou twee dames met Patrique mee? Dan moet ik die andere twee wel eerst droppen, anders past het niet.
Nee, die komen op eigen gelegenheid hoor.. zaterdagavond ofzoquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Kwamen er nou twee dames met Patrique mee? Dan moet ik die andere twee wel eerst droppen, anders past het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |