Hmm ik belde vandaag omdat jongste die zondag een feestje heeft, zegt hij ik weet nog niet of ik ze kan hebben volgende week, ik waarom? Omdat vandaag misschien zijn blinde darm eruit moestquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Meneer had opeens geen zin in de kinderen dat weekend?
WAT WUT... khad m in zuh klotuh geschop jonguh!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:58 schreef Kally het volgende:
Nou, het had niet veel gescheeld of ik had me vandaag af moeten melden, dankzij mijn graftak ex, maar gelukkig heb ik de allerbeste moeder ter wereld
Liever in zijn blinde darm danquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
WAT WUT... khad m in zuh klotuh geschop jonguh!
En vooral de olifant natuurlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:57 schreef iBenny het volgende:
Ik zag deze foto..
[ afbeelding ]
..en ik kreeg er helemaal zin in. De omgeving, de natuurlijke kleuren, de liging en alles...
(http://www.westerbergen.nl/nl/fotowissel.lp?ID=1034)
Van mij mag je hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
Jullie snappen toch wel dat ik nu idd ff in de zandbak daar moet kijken of er een emmertje ligt.
tuurlijk! Dat is ook eigenlijk de reden dat ik meegaquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:18 schreef charmed_angel het volgende:
Benny we gaan ook op die te gekke speeltoestellen spelen he
Echt he....quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
tuurlijk! Dat is ook eigenlijk de reden dat ik meega
Dat is een veilige skateboard baanquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt he....
deze lijkt me zoooo tof![]()
[ afbeelding ]
Zet maar op de boodschappenlijst..quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is een veilige skateboard baan
Trouwens over de hete kip, ik moet een potje sambal, chilisaus en knoflook kopen, mag dat gewoon op de boodschappenlijst voor het weekend of zal ik dat zelf betalen?
Dat mag van mijn part op de boodschappenlijst.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Trouwens over de hete kip, ik moet een potje sambal, chilisaus en knoflook kopen, mag dat gewoon op de boodschappenlijst voor het weekend of zal ik dat zelf betalen?
wat denk je nou zelfquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nog meer kruiden nodig maar die heb ik zelf staan in overvloed dus die hoef iki niet te kopenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat mag van mijn part op de boodschappenlijst.Zoveel kost dat toch niet.
Ja maar dat sprak voor zichquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |