Hete kipquote:
Uiteraardquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 12:57 schreef iBenny het volgende:
Ich bin dabei
Respect!
Vind ik leuk!
Kudo +1
Delen met vrienden
quote:Op zondag 6 maart 2011 12:57 schreef iBenny het volgende:
Ich bin dabei
Respect!
Vind ik leuk!
Kudo +1
Delen met vrienden
Nope, dat gekras is niet welkomquote:Op zondag 6 maart 2011 17:00 schreef Flounder het volgende:
Ik kom alleen als Jennifer Ewbank komt optreden!![]()
Wacht maar tot je de naam van haar album hoort, begin april. Dan lacht ze je uit. In your face! Ha!quote:
Dat mag, maar ik lach harder want ik koop die cd nietquote:Op zondag 6 maart 2011 20:46 schreef Flounder het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de naam van haar album hoort, begin april. Dan lacht ze je uit. In your face! Ha!
Als jij met hun twee twister gaat doen dan zal die ''invulling'' waar Vaduz het over heeft wel heel letterlijk worden!quote:Op woensdag 9 maart 2011 06:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil met JJH en Vaduz twister doen! Haha.. Ik wed dat ze gaan vallen! Haha
jij snapt 't Bellan!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 07:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als jij met hun twee twister gaat doen dan zal die ''invulling'' waar Vaduz het over heeft wel heel letterlijk worden!
Goed planquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
De komende week maar wat aan de invulling denken!
waar zie je dat? Ik vind Lasergamen wel leuk, mits het doolhof een beetje leuk is... met veel hokjes etc....quote:Op woensdag 9 maart 2011 06:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Oeh, en ik zie Outdoor Lasergame.. Miss dat dat leuk is om te doen? Heb je enig idee van de kosten die daaraan verbonden zijn ca ?
SPOILER: Indoor LasergamesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Outdoor lasergamesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GPS TochtenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PaintbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GriezeltochtenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Op naar de topOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drentse Lowlands GamesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door Benny op 09-03-2011 09:07:52 ]![]()
Ik heb een heul goed evenwichtsorgaan. Ha!quote:Op woensdag 9 maart 2011 06:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil met JJH en Vaduz twister doen! Haha.. Ik wed dat ze gaan vallen! Haha![]()
Twister kan ik niet tegen, dan wil ik iedereen omver schoppen. Lijkt me niet zo verstandig.That's all folks!![]()
quote:![]()
Ik ga nog steeds voor die speurtocht in het donker
Inclusief rugzakken vol bier en wijn
Dat duurt ook maar 90 minuten ofzo.
En dan zet ik samen met nog iemand het spoor wel uit met wc papier of lintjes
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2011 13:13:23 ]![]()
ow jij zit met je enkel zeker nog?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga zelf niet al te veel lopen, maar vermaak me siewosie wel.
Hoe is het daarmee?![]()
Voet. Herstel gaat best goed, maar veel lopen zit er niet in. Pijnig ik mezelf alleen maar mee. Ik bedenk me nu dat ik op sportschoenen kom, m'n nette zijn dan in de maak.
That's all folks!![]()
Gaarne alleen over de meet te praten hier. Voor ditjes en datjes /koetjes en kalfjes verwijs ik jullie graag door naar de sc!![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Gaarne alleen over de meet te praten hier. Voor ditjes en datjes /koetjes en kalfjes verwijs ik jullie graag door naar de sc!
We hebben het over de meet![]()
![]()
Lekker toch op sportschoenenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Voet. Herstel gaat best goed, maar veel lopen zit er niet in. Pijnig ik mezelf alleen maar mee. Ik bedenk me nu dat ik op sportschoenen kom, m'n nette zijn dan in de maak.
Ik ga er ook niet heel de tijd netjes bijlopen hoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:43 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe doe je die titels in de spoilers zetten?
1 [spoiler="titel spoiler"]tekst spoiler[/spoiler] ![]()
quote:SPOILER: Effe testenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga sowieso te veel schoenen meenemen.[/vrouw]
Ik had trouwens aan iemand of meerdere mensen beloofd dat ze mee zouden kunnen rijden vanaf Zwolle. Wie waren dit? En willen die zich even melden binnenkort. Dan kunnen we even wat treintijden enzo op elkaar afstemmen.![]()
![]()
Yes, ik ben afhankelijk van jou! En Wander zeer waarschijnlijk ook. Maar daar komen we wel uit, als hij zich ook meldt, want ik heb verder geen gegevens van hem.That's all folks!![]()
Nee, in eerste instantie niet, maar dat is niet zo heel ver om, en anders drop ik eerst de rest en rijd ik nog ff door. Gaat goedkomen.quote:Hmm, als ik Patje ergens tegenkom zal ik even roepen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Yes, ik ben afhankelijk van jou! En Wander zeer waarschijnlijk ook. Maar daar komen we wel uit, als hij zich ook meldt, want ik heb verder geen gegevens van hem.![]()
![]()
Hoi?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Is wel handig voor hem ja. Ik spreek hem vanavond.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Dan hoor ik het wel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is wel handig voor hem ja. Ik spreek hem vanavond.![]()
![]()
Zwabber en Siepie rijden met mij mee en ik haal Benny op in Hilversum!
Hoelaat zijn jullie allemaal aanwezig eigenlijk???![]()
We kunnen vanaf drie het park toch op?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
Zwabber en Siepie rijden met mij mee en ik haal Benny op in Hilversum!
Hoelaat zijn jullie allemaal aanwezig eigenlijk???
Als we zorgen dat de mensen die op papier staan tussen, zeg, 15;00 en 15;30 ofzo verzamelen in het restaurant?![]()
Wij zijn er om 3 uur om in te checken, vandaar mijn vraagquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is nog maar woensdag he, beetje vroeg om uit te zoeken.![]()
![]()
Dat is op vrijdag toch? Want ik moet gewoon werken tot half 6
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Wie staan er eigenlijk op papier?“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Ik moet nog inchecken hequote:Op woensdag 9 maart 2011 15:54 schreef JJH het volgende:
[..]
We kunnen vanaf drie het park toch op?
Als we zorgen dat de mensen die op papier staan tussen, zeg, 15;00 en 15;30 ofzo verzamelen in het restaurant?(en niet alleen mensen hoeven aanwezig te zijn die ik heb opgegeven
![]()
![]()
Ow oke, maar ik ben er sowieso wel optijd, als dat voor Wander en Vaduz mogelijk is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet nog inchecken he(en niet alleen mensen hoeven aanwezig te zijn die ik heb opgegeven
Ik ga namelijk niet heen en weer pendelen naar Zwolle, dat is net iets te ver weg.![]()
![]()
heb je niet vrijgenomen danquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:55 schreef Patje1987 het volgende:
Dat is op vrijdag toch? Want ik moet gewoon werken tot half 6![]()
Hahaha nee hoor geintje.... geen probleem
Siep en ik zorgen voor de incheckEn we kunnen iedereen het huisnummer door sms-en of whatsappen
Probleem opgelost
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: