haha ja hoorde het van patjen ik zal je even whatappe!:D zou wel cool wezen ^^quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Leef jij ook nog.
Rijd je met mij mee vanaf Zwolle?
Ik zie het wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:20 schreef Goratj het volgende:
[..]
haha ja hoorde het van patjen ik zal je even whatappe!:D zou wel cool wezen ^^
Mij het tweede. Als je om 14;13 in Zwolle bent, zijn we om kwart voor drie bij het park.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan, met tussenstap in Deventer (zie ik je daar Wander), om 14.13 en 14.43 in Zwolle zijn. Welke tijd is handig? Eerste lijkt me logisch.
jep eerste is wel handig dan zijn we iig op tijd toch kun je ook nog met korting reizenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan, met tussenstap in Deventer (zie ik je daar Wander), om 14.13 en 14.43 in Zwolle zijn. Welke tijd is handig? Eerste lijkt me logisch.
Het is zo dicht bij.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, het is zo dichtbij. Nee, dan wordt het optie 2.
Dan moet je de trein van 14.19 naar Zwolle hebben Wander.
kee is goed ^^ hoelaat zie ik je in Deventer dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, het is zo dichtbij. Nee, dan wordt het optie 2.
Dan moet je de trein van 14.19 naar Zwolle hebben Wander. (en dan profiteer ik idd mee)
Ik kom 14.05 aan. Dus zal iets erna zijn denk ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:34 schreef Goratj het volgende:
[..]
kee is goed ^^ hoelaat zie ik je in Deventer dan?
Krabbendijke ftw.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:37 schreef Goratj het volgende:
Bartje neemt trouwens eigen kussen mee, en ook zijn wij voorzien van zeeuwse rap cd's
ik hoor het net van Bartquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:37 schreef Goratj het volgende:
Bartje neemt trouwens eigen kussen mee, en ook zijn wij voorzien van zeeuwse rap cd's
zeeuwse rap is zeker rustigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hou ook wel van rustige muziek..... heel de avond lekkere takkeherrie is niet leuk
Het gaat dan ook om de geniale teksten en die kerel is gewoon een baas.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Klinkt als een goedkope cover van Luniz. Valt me een beetje tegen.
Ben geeneens aan de teksten toegekomen. Je moet een goede beat hebben om de mensen vast te houden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om de geniale teksten en die kerel is gewoon een baas.
Jannes _o-quote:
Ik hou van NL-talig hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Oh, nu ga ik zó een Jannes cd meenemen. Je mag blij zijn dat je niet bij mij in de auto zit!
Dan moet ik die nog wel eerst maken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou van NL-talig hoor
Maar jannes.... hmzzzdaar moet ik even over nadenken, maar sta voor alles open, dus neem maar mee
ik dnek dat de meeste daar wel blij mee zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik net het mapje 'Jannes' opgestoft op de externe hd, heb ik geen cdr'tjes meer in huis.
Preciiiiieeees!! Jij snapt hetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ow Benny en ik nemen Nederlanstalig mee.... he Benny?
Jan Smit, Nick en Simon, De Toppers
De meet is pas geslaagd als iedereen met deuntjes als 'Pak maar mijn hand, stel niet te veel vragen.', 'aaaaals de morgen is gekomen...', 'ik betover je voor het slapen gaan. Spreek een goed woord en raak je aan' en 'shiiiiiiiiiine.' naar huis gaatquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
De meet is pas geslaagd als iedereen met deuntjes als 'Pak maar mijn hand, stel niet te veel vragen.', 'aaaaals de morgen is gekomen...', 'ik betover je voor het slapen gaan. Spreek een goed woord en raak je aan' en 'shiiiiiiiiiine.' naar huis gaat
huh jij zou toch eerst naar schiedam komen en met mij meerijden... Lekker gezellig... Shineeeeeee!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:30 schreef PatriQue89 het volgende:
HAnschh.. Hoelaat mag ik in Hoogeveen zijn?
hahaha, het zou kunnen, opzichquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
huh jij zou toch eerst naar schiedam komen en met mij meerijden... Lekker gezellig... Shineeeeeee!
geintje
quote:
hahah.. Dat doe ik nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet je hoeveel geld dat kost
En dan is het eerst 4 uur reizen naar Schiedam, en dan 2 uur en een kwartier terug reizen naar weet ik veel welke plaats??? Echten ofzo
Jij bent gek als je dat doet
Ik ben om 14:45 op NS Zwolle, dan ben ik tussen 15:15 en 15:25 op het park, en dan kan ik om, pak 'm beet, 15:40, 15:45 op NS Hoogeveen zijn. Hoe komt dat voor jou uit?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:30 schreef PatriQue89 het volgende:
HAnschh.. Hoelaat mag ik in Hoogeveen zijn?
Dan moet ie om half zeven s'morgens al in de trein zitten, en dat is nog geeneens een grapje!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet je hoeveel geld dat kost
En dan is het eerst 4 uur reizen naar Schiedam, en dan 2 uur en een kwartier terug reizen naar weet ik veel welke plaats??? Echten ofzo
Jij bent gek als je dat doet
oh, je moet omrijden?? Dan pak ik wel de bus... Das niet zo'n probleem.. Dan word ik voor t park afgezetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben om 14:45 op NS Zwolle, dan ben ik tussen 15:15 en 15:25 op het park, en dan kan ik om, pak 'm beet, 15:40, 15:45 op NS Hoogeveen zijn. Hoe komt dat voor jou uit?
Ik wil best even doorrijden naar het station hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
oh, je moet omrijden?? Dan pak ik wel de bus... Das niet zo'n probleem.. Dan word ik voor t park afgezet
nee joh! Hahaha kwart over 9quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet ie om half zeven s'morgens al in de trein zitten, en dat is nog geeneens een grapje!
Nope, Hoogeveen ligt voor jullie net zo goed na Echten als voor mij. Je komt wel voorbij Zwolle.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
komen wij niet door hoogeveen? Er past nog iemand bij
ja dan gaan we toeteren en zwaaien naar elkaarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope, Hoogeveen ligt voor jullie net zo goed na Echten als voor mij. Je komt wel voorbij Zwolle.
Misschien komen we elkaar wel tegen op de snelweg.
| 1 2 3 4 | Type vervoer Vertrek Aankomst Reistijd Auto - zonder vertraging 16:05 17:30 01:25 - met eventuele vertraging 16:05 17:54 01:50 |
Je zit wel goed hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
Laat maar
Kwart voor 2 is goed
[ code verwijderd ]
Van Hilversum naar Echten
maar vanuit Hilversum nog een uurquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Je zit wel goed hoor.
A'dam - Zwolle is over het algemeen een uur. En ik ga uit van een half uur reistijd uit Zwolle.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar vanuit Hilversum nog een uur
Ik dacht 1 uur en 10 minuten ofzo
Lekker hèquote:
En hij vind het hè.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Lekker hè
Ik vulde trouwens echt westerbergen in bij google
Wat een aids vind je daar tussen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Lekker hè
Ik vulde trouwens echt westerbergen in bij google
Ik zag een meisje op een oudere kerel zitten dat zag er fout uit, en iemand waarvan ik het geslacht niet kon definiëren die helemaal onder de paintball bulten zat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een aids vind je daar tussen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb gehoord dat ze dit weekend nieuwe foto's gaan maken.
Gelukkig zijn we te lang om met ons hoofd op de foto te komen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb gehoord dat ze dit weekend nieuwe foto's gaan maken.
Patrique is ouder.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij wilt ook op een oudere kerel zitten.
Meppel én Hoogeveen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou precies Hans, dan moet je maar een langwerpig beeldscherm kopen als je dat wil zien.
Even checken of er een Aldi in de buurt is trouwens. Voor als ik heimwee krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |