Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben al 17 jaar djquote:
quote:
Lo PGR!quote:
Lekker johquote:Op zondag 6 maart 2011 09:29 schreef Barretje80 het volgende:
goeeedemorgen!
gister om 10 uur gaan slapen en net wakker
ik had het blijkbaar nodig
Straks maar eens het huis aan de kant maken, wantis daar geloof ik niet voor gemaakt
tafelsquote:Op zondag 6 maart 2011 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker joh
Hoi PGR
Ik moest even weg.. Koen die klapte op de tafel![]()
een keer toen ik nog klein zat mijn zusje naast me op de bank heen en weer te wippen op de begintune van sesamestraat, klats, zo met der hoofd op de tafel, gat in der kop.quote:
naast je?quote:
slecht gehosseld dudequote:
is het geen vrouwquote:
snurkt ze zo hard??quote:Op zondag 6 maart 2011 09:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, 1m verderop
Halve bos is vannacht gekapt
alles goed met koen??quote:Op zondag 6 maart 2011 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker joh
Hoi PGR
Ik moest even weg.. Koen die klapte op de tafel![]()
had het ene man moeten zijn danquote:
was het gezellig gister avond?? monopolie gespeeld??quote:
Haha nee.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
was het gezellig gister avond?? monopolie gespeeld??
Jawel, er zit wel een bult op zijn kin, maar verder zitten jut en jul nu op de bank tv te kijkenquote:
nou dan neem ik mijn kiek hem playen, kiek hem shinen omschrijving over jou per direct terugquote:
vaak schrikken ouders erger dan kinderen zelfquote:Op zondag 6 maart 2011 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jawel, er zit wel een bult op zijn kin, maar verder zitten jut en jul nu op de bank tv te kijken
quote:Op zondag 6 maart 2011 09:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou dan neem ik mijn kiek hem playen, kiek hem shinen omschrijving over jou per direct terug
quote:
Eerst met de heli gevlogen, daarna met de trein.. lekker naar huisquote:
marijkequote:Op zondag 6 maart 2011 09:53 schreef Barretje80 het volgende:
vertel PeZu gewoon even welke deerne naast je ligt
Het is zoquote:
Nou hij maakte echt een behoorlijke klapquote:Op zondag 6 maart 2011 09:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
vaak schrikken ouders erger dan kinderen zelf
bon giornoquote:
Goedemorgen!quote:
Vlieg jij met een heli?quote:Op zondag 6 maart 2011 09:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Eerst met de heli gevlogen, daarna met de trein.. lekker naar huis
uit eten geweestheerlijk tapas gegeten. daarna in bed en meteen in slaap gevallen
ja dat geloof ik best, en dat is namelijk ook best schrikkenquote:Op zondag 6 maart 2011 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is zoHet is echt een stel apart
[..]
Nou hij maakte echt een behoorlijke klap
ik niet.. de heli bestuurder.. ik zit alleen maar achterinquote:Op zondag 6 maart 2011 09:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vlieg jij met een heli?![]()
Stoere vrouw
Lekker uit eten![]()
Ik wil ook slapen
Marijke iddquote:Op zondag 6 maart 2011 09:53 schreef Barretje80 het volgende:
vertel PeZu gewoon even welke deerne naast je ligt
is ie frans ofzoquote:Op zondag 6 maart 2011 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
de overbuurman is fikkie aan het steken.. beetje vroeg voor een BBQ
Okéquote:Op zondag 6 maart 2011 09:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik niet.. de heli bestuurder.. ik zit alleen maar achterin
oehh.. winter BBQquote:Op zondag 6 maart 2011 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
de overbuurman is fikkie aan het steken.. beetje vroeg voor een BBQ
quote:
alhoewel een vers stokbroodje met pittige worstjes zo van de bbq zou wel een konings ontbijt zijnquote:
winter boe boe boequote:
Ze is hier veilig hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 09:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Marijke in het brabantse land tijdens carnaval
![]()
Trekt ze dat wel ? Ik dacht dat Marijke zo antie Carnaval was of vergis ik me nu
Ik bedoel ook meer het geheel van verklede mensen, rumoerige straten en oponthoud op sommige wegenquote:
Hondaquote:Op zondag 6 maart 2011 10:00 schreef crv het volgende:
Heel de ochtend niemand wakker en nu zijn jullie aan de postschijt
Nee, ze heeft gister zelfs een optocht op tv meegekekenquote:Op zondag 6 maart 2011 09:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik bedoel ook meer het geheel van verklede mensen, rumoerige straten en oponthoud op sommige wegen![]()
Dat ze bij jou veilig is neem ik gelijk aan
ja like duh, welke achterlijke baklap wil er nu zo vroeg op staanquote:Op zondag 6 maart 2011 10:00 schreef crv het volgende:
Heel de ochtend niemand wakker en nu zijn jullie aan de postschijt
Dus, ik vergiste mequote:Op zondag 6 maart 2011 10:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ze heeft gister zelfs een optocht op tv meegekeken
Ze vindt het zelfs wel leuk.
Esteetje vindt het niet leuk
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja like duh, welke achterlijke baklap wil er nu zo vroeg op staan![]()
ik vond mijn opsta tij d al veel te vroeg
Alleen om te zien overigensquote:Op zondag 6 maart 2011 10:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dus, ik vergiste me![]()
Is soms moeilijk uit elkaar te houden wie wel en wie niet van carnaval houd
Puh, ben jij ff actief op de vroege zondag morgenquote:Op zondag 6 maart 2011 10:01 schreef crv het volgende:
Heb er al een halve dagtaak opzitten
Was gedaan en opgeehangen, Gestoft en gezogen boven en opgeruimd, badkamer gepoetst woonverdieping gezogen nu keuken nog en kelder![]()
En vrouwtje komt zo even thuis
ooh dan is het goedquote:
ja, ben zelf al verrot, maar zij ook doordat ze de bij der vader blijft..quote:Op zondag 6 maart 2011 10:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Puh, ben jij ff actief op de vroege zondag morgen![]()
Maar je wilt de zaak natuurlijk aan kant hebben als de mis arriveerd
goddome om 6 uur al wakker. heb me gedwongen om tot 7 uur te blijven liggenquote:
ik lig nog steedsquote:Op zondag 6 maart 2011 10:05 schreef crv het volgende:
[..]
goddome om 6 uur al wakker. heb me gedwongen om tot 7 uur te blijven liggen
Ja maar ik moet werken doordeweeksquote:Op zondag 6 maart 2011 10:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik lig nog steeds![]()
het hele huis was vrijdag al aan kant
Doe je goedquote:Op zondag 6 maart 2011 10:04 schreef crv het volgende:
[..]
ja, ben zelf al verrot, maar zij ook doordat ze de bij der vader blijft..
Onnodig dat ze dan hier ook nog eens aan de bak moet.
Dus als ze thuis is schop ik gelijk het bad in en gaat ze relaxen[ afbeelding ]
ik ookquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:12 schreef PeZu het volgende:
Marijk en Steetje,
wie van jullei moet er wat opbiechten?
ENSCHEDE - Een 27-jarige vrouw uit Zwolle is donderdag in Enschede met haar auto op een ander voertuig gebotst doordat zij haar wenkbrauwen zat te epileren.
© Thinkstock
De Zwolse reed achterop de auto van een 45-jarige man uit Enschede. Die schoot door de klap op de auto van zijn voorgangster, een 52-jarige vrouw uit Almelo.
De twee stonden voor een verkeerslicht te wachten, aldus een woordvoerster van de politie vrijdag. Voor zover bekend is er bij de aanrijding alleen materiële schade ontstaan.
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:12 schreef PeZu het volgende:
Marijk en Steetje,
wie van jullei moet er wat opbiechten?
ENSCHEDE - Een 27-jarige vrouw uit Zwolle is donderdag in Enschede met haar auto op een ander voertuig gebotst doordat zij haar wenkbrauwen zat te epileren.
© Thinkstock
De Zwolse reed achterop de auto van een 45-jarige man uit Enschede. Die schoot door de klap op de auto van zijn voorgangster, een 52-jarige vrouw uit Almelo.
De twee stonden voor een verkeerslicht te wachten, aldus een woordvoerster van de politie vrijdag. Voor zover bekend is er bij de aanrijding alleen materiële schade ontstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:18 schreef crv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is er gevaarlijk dan een vrouw achter het stuur ?ooh ik dacht: de vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:
quote:
wishfull thinkingquote:
wie staat er dan ?quote:Op zondag 6 maart 2011 10:38 schreef PeZu het volgende:
het ziet er bedrieglijk lekker uit buiten btw
Iddquote:Op zondag 6 maart 2011 10:38 schreef PeZu het volgende:
het ziet er bedrieglijk lekker uit buiten btw
de zon staat te shinen voor de wolken maar die modderfokker geeft nul komma nul warmtequote:
ja dat welquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik las mijn naamGoedemorgen allemaal
ja vraari vertelde dat je goed tekeer bent gegaan bij hem vannachtquote:Op zondag 6 maart 2011 10:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja vraari vertelde dat je goed tekeer bent gegaan bij hem vannacht
ja want nu, ik lieg toch nietquote:
Ja, ik hoorde ook dat ik snurktequote:Op zondag 6 maart 2011 10:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja vraari vertelde dat je goed tekeer bent gegaan bij hem vannacht
dat hoor je mij ook niet zeggen, vraari moest dat perse hier komen meldenquote:Op zondag 6 maart 2011 10:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde ook dat ik snurkte![]()
Maar ik ben verkouden, kon er niets aan doen
![]()
Ik snap dat, ik heb em de halve nacht uit z'n slaap gehoudenquote:Op zondag 6 maart 2011 10:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat hoor je mij ook niet zeggen, vraari moest dat perse hier komen melden
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
dan hadden jullie toch beter wat anders kunnen doenquote:Op zondag 6 maart 2011 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap dat, ik heb em de halve nacht uit z'n slaap gehouden![]()
Goedemorgen CRVquote:
Pick me pick mequote:
Hoihoi,quote:Op zondag 6 maart 2011 10:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen CRVHoe is het daar? Hoe is het met je schoonouders en je vrouw?
ik wacht even tot the misses thuis isquote:
iedereen mag koffie hoorquote:
jij mag maar 1 bakje koffie per dagquote:
Oh jeetje... Heftig is datquote:Op zondag 6 maart 2011 10:49 schreef crv het volgende:
[..]
Hoihoi,
Ja zijn gangetje
Mijn vrouw vertelde dat ie weer de halve nacht heeft gespookt en vanmorgen moest en zou die zijn bed uit, hij moest een knop omdraaien en als hij dat niet kon moest ik het doen.
dus ik hem over de telefoon vertled dat ik dat al had gedaan. en hem gerustgesteld
nu aan het wachten tot het vrouwtje even thuiskomt
Er gaat wat om in dat hoofd
Woehoequote:Op zondag 6 maart 2011 10:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
iedereen mag koffie hoor
[..]
jij mag maar 1 bakje koffie per dag
nee heb kwartiertje gelee al een bakkie gepakt en ik hoop dat mijn vrouw elk moment thuis is zodat we even gezellig samen een bakkie kunnen doen.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
iedereen mag koffie hoor
[..]
jij mag maar 1 bakje koffie per dag
ja, als het goed is is der broer der nu ff, maar zou prettig zijn als die wat meer/vaker kon speciaal in het weekendquote:
Ik heb al 4 bakjes van die kazadinges die sterkte 12 en ik gaap nogquote:Op zondag 6 maart 2011 10:52 schreef crv het volgende:
[..]
nee heb kwartiertje gelee al een bakkie gepakt en ik hoop dat mijn vrouw elk moment thuis is zodat we even gezellig samen een bakkie kunnen doen.
en als ik nu nog een keer neem stuiter ik de dag door
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ik heb al 4 bakjes van die kazadinges die sterkte 12 en ik gaap nog
ooh vandaar mijn insomniaquote:Op zondag 6 maart 2011 10:55 schreef crv het volgende:
[..]
ik zou een week lang niet meer wakker worden
Ja, dat zou wel fijn zijn... Want jullie deden nu bijna alles toch?quote:Op zondag 6 maart 2011 10:54 schreef crv het volgende:
[..]
ja, als het goed is is der broer der nu ff, maar zou prettig zijn als die wat meer/vaker kon speciaal in het weekend
zeg maar gewoon allesquote:Op zondag 6 maart 2011 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel fijn zijn... Want jullie deden nu bijna alles toch?
zo dat ruikt weer frisquote:
LL meisjequote:
quote:
Geniet ervanquote:
Lekker he?quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LL meisje![]()
![]()
Ik had over jou gedroomd vannacht
leuk heh carnavalquote:
Alcohol en verkeerquote:
heb mn eigen vinger gebrokenquote:
www.watbenjedan.nlquote:Op zondag 6 maart 2011 11:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb mn eigen vinger gebroken
heb tussen n autodeur gezeten... Nagel lag eruit, hebben ze zonder verdoving terug gewurmt..quote:Op zondag 6 maart 2011 11:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
www.watbenjedan.nl
sorry maar wtf hoe doe je dat en waarom en had je een beetje kanp kostuum aan voor bij de eerste hulp en kusje op de auw
auwquote:Op zondag 6 maart 2011 11:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb tussen n autodeur gezeten... Nagel lag eruit, hebben ze zonder verdoving terug gewurmt..
oeh dat is niet fijnquote:Op zondag 6 maart 2011 11:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb tussen n autodeur gezeten... Nagel lag eruit, hebben ze zonder verdoving terug gewurmt..
jupquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:15 schreef PeZu het volgende:
ik krijg net een briljant idee voor een klok in de keuken
[ afbeelding ]
dan nog de tekst: it's coffee time, what else? erop
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
oeh dat is niet fijn![]()
maar je was dronken dus, eerst naast de pot pissen en nu je vinger breken![]()
het is iig niet saai met jou
ze hebben ooit een geprobeerd mijn oor te van goghen toen ik in de kroeg stond en de koop van mijn huis aan het vieren was en ik kacheltje lam was, ik was in 1 klap nuchterquote:Op zondag 6 maart 2011 11:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jupheel de eerste hulp bij elkaar geschreeuwd, je zou zeggen dat je als je flink drinkt, minder pijn voelt... Maar t deed alsnog echt stervensveel pijn. Dus daar was ik dan wel soort van blij mee
ja ik wil hem maken met echte cupsquote:
ach ja drank hehquote:
groeten aan bertje doperwtjequote:
Ja heel duidelijkquote:Op zondag 6 maart 2011 11:27 schreef RockNijntje het volgende:
Nu nog dingen regelen voor carnaval is kut
wel een beetje laat idd.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:27 schreef RockNijntje het volgende:
Nu nog dingen regelen voor carnaval is kut
Uiterst duidelijkquote:
Nu is het zo dat ik en nog iemand anders de hele groep moeten gaan zoeken bij de optochtquote:
Hebben jullie dan geen vaste sta plaats?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu is het zo dat ik en nog iemand anders de hele groep moeten gaan zoeken bij de optocht![]()
nouja sms ftw
ze is geen caravanquote:Op zondag 6 maart 2011 11:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hebben jullie dan geen vaste sta plaats?
Whaha waar slaat dat nou weer op?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hebben jullie dan geen vaste sta plaats?
Een eckte KIP caravan jonguhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ach ja, dat zoeken is juist gezelligquote:
mensen weten nietquote:Op zondag 6 maart 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach ja, dat zoeken is juist gezellig![]()
dat mensne niet weten dat dat soort zaken ook een bepaalde charme hebbenquote:
Zoals anderen zoeken?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat mensne niet weten dat dat soort zaken ook een bepaalde charme hebben
ja koekwappie daar gaat het nu toch over, heb je al gedronken ofzoquote:
Koekwappiequote:Op zondag 6 maart 2011 11:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja koekwappie daar gaat het nu toch over, heb je al gedronken ofzo
oh noes de wereld vergaat, wat een drama, wat een ellendequote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 12:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
oh noes de wereld vergaat, wat een drama, wat een ellende
mijn leven begint morgen weerquote:
wordt eens tijdquote:
ruikt aan zijn oksels, kan nog wel evenquote:
Big Spammerquote:
Frisse okselsquote:Op zondag 6 maart 2011 12:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ruikt aan zijn oksels, kan nog wel even![]()
en succes met je godver de godver
ja mijn zwager heeft het vanmorgen weer eens lekker rustig aan gedaan dus kwam rond half 11 en is om 12 uur weer weggegaanquote:Op zondag 6 maart 2011 12:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ruikt aan zijn oksels, kan nog wel even![]()
en succes met je godver de godver
quote:
Shitvent,quote:Op zondag 6 maart 2011 12:31 schreef crv het volgende:
[..]
ja mijn zwager heeft het vanmorgen weer eens lekker rustig aan gedaan dus kwam rond half 11 en is om 12 uur weer weggegaan
dus wij nu haasten en weg
Je moet mij niet aan kijkenquote:
Dat is zeker klotequote:Op zondag 6 maart 2011 12:31 schreef crv het volgende:
[..]
ja mijn zwager heeft het vanmorgen weer eens lekker rustig aan gedaan dus kwam rond half 11 en is om 12 uur weer weggegaan
dus wij nu haasten en weg
waar was je heen??quote:
Carnaval gevierd in Valkenswaard, was heel toffe middag/avondquote:Op zondag 6 maart 2011 12:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waar was je heen??
en.. op weg naar buiten
mooi!quote:Op zondag 6 maart 2011 12:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Carnaval gevierd in Valkenswaard, was heel toffe middag/avond
Barretjequote:Op zondag 6 maart 2011 12:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waar was je heen??
en.. op weg naar buiten
morguh friem!quote:
Is wel de bedoelingquote:Op zondag 6 maart 2011 12:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
morguh friem!
haal jij trouwens whisk nog op of gaat ze niet??
ik heb iig nog ruimte over
Ja hoor.. gister aangekomenquote:Op zondag 6 maart 2011 12:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Barretje![]()
Al weer op het vaste land?
is dat "de kleur" van valkenswaard??quote:
okquote:Op zondag 6 maart 2011 12:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Is wel de bedoeling![]()
Was gisteren weer ff iets vervelends maar hopelijk stapt ze daar overheen![]()
Weten we natuurlijk pas zeker tegen zaterdag
Goedemorgen!quote:
Hey GFquote:
Geniet er vanquote:Op zondag 6 maart 2011 12:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ja hoor.. gister aangekomen
nu heerlijk in bedje met![]()
hier doet ie nog niet zo z'n bestquote:
Neuh, kwam vrouwlief jaar of wat terug mee aanzettenquote:Op zondag 6 maart 2011 12:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is dat "de kleur" van valkenswaard??
heheh normaal gesproken zat ik nu aan de lunch .. nu lekker luiquote:
Ze had KG al wel gemeld dat ze kwam volgens mij, daar maakte ze een referentie naar gisteren........quote:Op zondag 6 maart 2011 12:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ok
ik had d'r ook nog niet op de lijst van KG gezien...
Zo vervelend zijn onschuldige grapjes en opmerkingen over een foutje in de TT nou ook weer niet.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Is wel de bedoeling![]()
Was gisteren weer ff iets vervelends maar hopelijk stapt ze daar overheen![]()
Weten we natuurlijk pas zeker tegen zaterdag
ik ook!quote:Op zondag 6 maart 2011 12:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Neuh, kwam vrouwlief jaar of wat terug mee aanzetten
Heb nu al zin in aanstaande zaterdag![]()
De lucht is blauw, teletubbies, kom maar gauwquote:
Daar is het ook zondag voorquote:Op zondag 6 maart 2011 12:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh normaal gesproken zat ik nu aan de lunch .. nu lekker lui
oppikplaatsquote:Op zondag 6 maart 2011 12:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ze had KG al wel gemeld dat ze kwam volgens mij, daar maakte ze een referentie naar gisteren........
Ik spreek haar vandaag nog wel hopelijkWe hadden al e.e.a. afgesproken over de oppikplaats enzo dus........
ik heb weer wat gemistquote:Op zondag 6 maart 2011 12:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo vervelend zijn onschuldige grapjes en opmerkingen over een foutje in de TT nou ook weer niet.
En vandaag weet toch niemand dat meer.
Huh, ben je niet thuis? Vrouw zei net dat daar zon scheenquote:
jouw thuis is net iets verder wegquote:Op zondag 6 maart 2011 12:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Huh, ben je niet thuis? Vrouw zei net dat daar zon scheen
quote:
friemelquote:
barretjequote:
trevquote:
ik dus ookquote:
quote:
Woohooquote:
Klopt, behalve 1 persoon ..........quote:Op zondag 6 maart 2011 12:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo vervelend zijn onschuldige grapjes en opmerkingen over een foutje in de TT nou ook weer niet.
En vandaag weet toch niemand dat meer.
Yeahhhquote:
Ze had het gewoon irl al moeilijk, en ze had behoefte aan wat liefde.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Klopt, behalve 1 persoon ..........
Ja dat is vervelend, vooral voor haar zelf, maar op een of andere manier kan ze dat niet loslaten en denkt ze dat de anderen dat ook niet doen![]()
Hopelijk ziet ze in dat het idd. onschuldige grapjes waren![]()
Sommige mensen kunnen niet met sarcasme of ironie omgaan, en dat is verdories vervelend / moeilijk .........................
Toch moet ze leren het verschil te zien tussen iets dat je meent en een grapjequote:Op zondag 6 maart 2011 13:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ze had het gewoon irl al moeilijk, en ze had behoefte aan wat liefde.
Nou, we mochten dan wel sarcastisch zijn, maar alsnog gaven we haar niet bepaald waar ze behoefte aan had.
Dat is in dit geval dan ook precies met elkaar in tegenspraakquote:Op zondag 6 maart 2011 13:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ze had het gewoon irl al moeilijk, en ze had behoefte aan wat liefde.
Nou, we mochten dan wel sarcastisch zijn, maar alsnog gaven we haar niet bepaald waar ze behoefte aan had.
we waren tot 4 uur aan de telefoon, dus ik laat der wel lekker slapen (al heb ik stiekem wel gesmstquote:
Kan zijn, maar hier hebben we wel weer wat van geleerd, lijkt me.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toch moet ze leren het verschil te zien tussen iets dat je meent en een grapje
Oh wat een lieve liefdequote:Op zondag 6 maart 2011 13:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
we waren tot 4 uur aan de telefoon, dus ik laat der wel lekker slapen (al heb ik stiekem wel gesmst)
Mee eens, maar niet iedereen kán dat leren, ik heb daarvan 3 voorbeelden in huis, geloof me daar moet je mee leren omgaanquote:Op zondag 6 maart 2011 13:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toch moet ze leren het verschil te zien tussen iets dat je meent en een grapje
WEEKEND IS HEULEGOAR NOG NIET VOORBIJ!quote:Op zondag 6 maart 2011 13:03 schreef Koen66 het volgende:
Owow ik heb weer wat gemist vannacht zie ik
ja dat je beter weg kan blijevn als je zo'n bui hebt en alles verkeerd opvatquote:Op zondag 6 maart 2011 13:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kan zijn, maar hier hebben we wel weer wat van geleerd, lijkt me.
Wat dan? Geen grapjes maken als Whiskas hier post?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kan zijn, maar hier hebben we wel weer wat van geleerd, lijkt me.
Niet sarcastisch tegen d'r doenquote:Op zondag 6 maart 2011 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat dan? Geen grapjes maken als Whiskas hier post?.
ja ik ben echt super verliefd, ik en mezelf niet meer terugquote:Op zondag 6 maart 2011 13:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh wat een lieve liefde![]()
Die zin klinkt echt stomMaar ik meen het wel
Niet:quote:Op zondag 6 maart 2011 13:04 schreef TheFamousMan het volgende:
En op een forum komt sarcasme bar slecht over.
bar bar bar??quote:Op zondag 6 maart 2011 13:04 schreef TheFamousMan het volgende:
En op een forum komt sarcasme bar slecht over.
Even in de zon uitrusten dan maarquote:Op zondag 6 maart 2011 13:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
WEEKEND IS HEULEGOAR NOG NIET VOORBIJ!
Je moet er van genieten zolang het nog duurt
quote:Op zondag 6 maart 2011 13:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
bar bar bar??
whut??
ik heb gister mijn portie al gehad!
Jazekerquote:
Ik ken het gevoelquote:Op zondag 6 maart 2011 13:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ben echt super verliefd, ik en mezelf niet meer terug![]()
en dna nu ook nog dit weer
Dus jij bent de daderquote:Op zondag 6 maart 2011 13:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
bar bar bar??
whut??
quote:
nee hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat dan? Geen grapjes maken als Whiskas hier post?.
eerlijk gezegd heb ik me nog nooit zo zo gevoeldquote:Op zondag 6 maart 2011 13:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ken het gevoelVan lang geleden
Maar toch, ik weet hoe je je voelt
Ook niet-sarcastische onschuldige, vriendelijke opmerkingen worden soms verkeerd opgevat, dus dan zouden we niks meer kunnen zeggen. Lijkt me ook niet de bedoelingquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 13:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
bar bar bar??
whut??
Hoe voel je je wel niet als ze bij je is?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
eerlijk gezegd heb ik me nog nooit zo zo gevoeld![]()
best intens zeg maar![]()
Je snapt het toch wel in zekere zin, hoop ik.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook niet-sarcastische onschuldige, vriendelijke opmerkingen worden soms verkeerd opgevat, dus dan zouden we niks meer kunnen zeggen. Lijkt me ook niet de bedoeling.
jaaaa.. ik heb IETS gedaan..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
wat ook zou kunnen heh, het is maar een suggestie hoor, is niet alles zo serieus nemen op internetquote:Op zondag 6 maart 2011 13:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
nee hoor![]()
Het zou wel enorm helpen als er iemand is (en ik was net weg) die haar kan laten weten dat er een golf van ironie door de KSC gaat![]()
Zoals gezegd, ik heb 3 figuren in huis die het verschil echt niet KUNNEN zien, en als die in zo'n situatie komen reageren ze ook helemaal verkeert.![]()
Als ik dan laat weten wat er gebeurt is het gelijk opgelost
niks mag, alles moetquote:Op zondag 6 maart 2011 13:09 schreef RockNijntje het volgende:
En TFM, mag je morgen weer lekker naar school toe?
quote:Op zondag 6 maart 2011 13:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jaaaa.. ik heb IETS gedaan..Tuurlijk weet jij wel wat jij gedaan hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WOOOOOOHOOOOOOOOOO WOOOOHOOHOOO WOOOOOHOOOOOquote:
NEDERLANDS LEZEN IS MOEILIJK VOOR JOU HE?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat ook zou kunnen heh, het is maar een suggestie hoor, is niet alles zo serieus nemen op internet
En TFM, moet je morgen weer lekker naar school toe?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
nee hoor, doe gewoon niet zo moeilijkquote:Op zondag 6 maart 2011 13:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
NEDERLANDS LEZEN IS MOEILIJK VOOR JOU HE?
Probeer het anders in Chinees/Duitsquote:Op zondag 6 maart 2011 13:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 maart 2011 13:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En TFM, moet je morgen weer lekker naar school toe?JaaaaaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
je capslock stond nog aanquote:Op zondag 6 maart 2011 13:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ze is er morgenquote:Op zondag 6 maart 2011 13:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe voel je je wel niet als ze bij je is?![]()
Psychische issues met carnaval?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:12 schreef Koen66 het volgende:
Zucht, waar ik ook ben, overal psychische issues...... Hier, thuis en ook bij die vriend waar ik vandaankom....
.
quote:Op zondag 6 maart 2011 13:12 schreef Koen66 het volgende:
Zucht, waar ik ook ben, overal psychische issues...... Hier, thuis en ook bij die vriend waar ik vandaankom....
.
dus dat, ik kom hier voor mijn lol, met psyschische issues van een ander ga ik geen rekening houden hier, als je er zoveel last van heb, ja lullig maar not my problemquote:Op zondag 6 maart 2011 13:12 schreef Koen66 het volgende:
.
Die kom je idd overal tegen, zeker als je er op letquote:Op zondag 6 maart 2011 13:12 schreef Koen66 het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |