Yeahhhquote:

Ze had het gewoon irl al moeilijk, en ze had behoefte aan wat liefde.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Klopt, behalve 1 persoon ..........
Ja dat is vervelend, vooral voor haar zelf, maar op een of andere manier kan ze dat niet loslaten en denkt ze dat de anderen dat ook niet doen![]()
Hopelijk ziet ze in dat het idd. onschuldige grapjes waren![]()
Sommige mensen kunnen niet met sarcasme of ironie omgaan, en dat is verdories vervelend / moeilijk .........................

Toch moet ze leren het verschil te zien tussen iets dat je meent en een grapjequote:Op zondag 6 maart 2011 13:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ze had het gewoon irl al moeilijk, en ze had behoefte aan wat liefde.
Nou, we mochten dan wel sarcastisch zijn, maar alsnog gaven we haar niet bepaald waar ze behoefte aan had.

Dat is in dit geval dan ook precies met elkaar in tegenspraakquote:Op zondag 6 maart 2011 13:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ze had het gewoon irl al moeilijk, en ze had behoefte aan wat liefde.
Nou, we mochten dan wel sarcastisch zijn, maar alsnog gaven we haar niet bepaald waar ze behoefte aan had.

we waren tot 4 uur aan de telefoon, dus ik laat der wel lekker slapen (al heb ik stiekem wel gesmstquote:

Kan zijn, maar hier hebben we wel weer wat van geleerd, lijkt me.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toch moet ze leren het verschil te zien tussen iets dat je meent en een grapje

Oh wat een lieve liefdequote:Op zondag 6 maart 2011 13:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
we waren tot 4 uur aan de telefoon, dus ik laat der wel lekker slapen (al heb ik stiekem wel gesmst)

Mee eens, maar niet iedereen kán dat leren, ik heb daarvan 3 voorbeelden in huis, geloof me daar moet je mee leren omgaanquote:Op zondag 6 maart 2011 13:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toch moet ze leren het verschil te zien tussen iets dat je meent en een grapje

WEEKEND IS HEULEGOAR NOG NIET VOORBIJ!quote:Op zondag 6 maart 2011 13:03 schreef Koen66 het volgende:
Owow ik heb weer wat gemist vannacht zie ik

ja dat je beter weg kan blijevn als je zo'n bui hebt en alles verkeerd opvatquote:Op zondag 6 maart 2011 13:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kan zijn, maar hier hebben we wel weer wat van geleerd, lijkt me.

Wat dan? Geen grapjes maken als Whiskas hier post?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kan zijn, maar hier hebben we wel weer wat van geleerd, lijkt me.

Niet sarcastisch tegen d'r doenquote:Op zondag 6 maart 2011 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat dan? Geen grapjes maken als Whiskas hier post?.

ja ik ben echt super verliefd, ik en mezelf niet meer terugquote:Op zondag 6 maart 2011 13:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh wat een lieve liefde![]()
Die zin klinkt echt stomMaar ik meen het wel

Niet:quote:Op zondag 6 maart 2011 13:04 schreef TheFamousMan het volgende:
En op een forum komt sarcasme bar slecht over.

bar bar bar??quote:Op zondag 6 maart 2011 13:04 schreef TheFamousMan het volgende:
En op een forum komt sarcasme bar slecht over.

Even in de zon uitrusten dan maarquote:Op zondag 6 maart 2011 13:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
WEEKEND IS HEULEGOAR NOG NIET VOORBIJ!
Je moet er van genieten zolang het nog duurt

quote:Op zondag 6 maart 2011 13:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
bar bar bar??
whut??
ik heb gister mijn portie al gehad!

Jazekerquote:

Ik ken het gevoelquote:Op zondag 6 maart 2011 13:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ben echt super verliefd, ik en mezelf niet meer terug![]()
en dna nu ook nog dit weer

Dus jij bent de daderquote:Op zondag 6 maart 2011 13:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
bar bar bar??
whut??
ik heb gister mijn portie al gehad!

quote:

nee hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat dan? Geen grapjes maken als Whiskas hier post?.

eerlijk gezegd heb ik me nog nooit zo zo gevoeldquote:Op zondag 6 maart 2011 13:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ken het gevoelVan lang geleden
Maar toch, ik weet hoe je je voelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |