ja ik wil hem maken met echte cupsquote:

ach ja drank hehquote:

groeten aan bertje doperwtjequote:

Ja heel duidelijkquote:Op zondag 6 maart 2011 11:27 schreef RockNijntje het volgende:
Nu nog dingen regelen voor carnaval is kut

wel een beetje laat idd.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:27 schreef RockNijntje het volgende:
Nu nog dingen regelen voor carnaval is kut

Uiterst duidelijkquote:

Nu is het zo dat ik en nog iemand anders de hele groep moeten gaan zoeken bij de optochtquote:

Hebben jullie dan geen vaste sta plaats?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu is het zo dat ik en nog iemand anders de hele groep moeten gaan zoeken bij de optocht![]()
nouja sms ftw

ze is geen caravanquote:Op zondag 6 maart 2011 11:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hebben jullie dan geen vaste sta plaats?

Whaha waar slaat dat nou weer op?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hebben jullie dan geen vaste sta plaats?

Een eckte KIP caravan jonguhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie

Ach ja, dat zoeken is juist gezelligquote:

mensen weten nietquote:Op zondag 6 maart 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach ja, dat zoeken is juist gezellig![]()

dat mensne niet weten dat dat soort zaken ook een bepaalde charme hebbenquote:

Zoals anderen zoeken?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat mensne niet weten dat dat soort zaken ook een bepaalde charme hebben

ja koekwappie daar gaat het nu toch over, heb je al gedronken ofzoquote:

Koekwappiequote:Op zondag 6 maart 2011 11:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja koekwappie daar gaat het nu toch over, heb je al gedronken ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |