Ik ken het gevoelquote:Op zondag 6 maart 2011 13:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ben echt super verliefd, ik en mezelf niet meer terug![]()
en dna nu ook nog dit weer
Dus jij bent de daderquote:Op zondag 6 maart 2011 13:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
bar bar bar??
whut??
ik heb gister mijn portie al gehad!
quote:
nee hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat dan? Geen grapjes maken als Whiskas hier post?.
eerlijk gezegd heb ik me nog nooit zo zo gevoeldquote:Op zondag 6 maart 2011 13:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ken het gevoelVan lang geleden
Maar toch, ik weet hoe je je voelt
Ook niet-sarcastische onschuldige, vriendelijke opmerkingen worden soms verkeerd opgevat, dus dan zouden we niks meer kunnen zeggen. Lijkt me ook niet de bedoelingquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 13:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
bar bar bar??
whut??
ik heb gister mijn portie al gehad!
Hoe voel je je wel niet als ze bij je is?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
eerlijk gezegd heb ik me nog nooit zo zo gevoeld![]()
best intens zeg maar![]()
Je snapt het toch wel in zekere zin, hoop ik.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook niet-sarcastische onschuldige, vriendelijke opmerkingen worden soms verkeerd opgevat, dus dan zouden we niks meer kunnen zeggen. Lijkt me ook niet de bedoeling.
jaaaa.. ik heb IETS gedaan..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
wat ook zou kunnen heh, het is maar een suggestie hoor, is niet alles zo serieus nemen op internetquote:Op zondag 6 maart 2011 13:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
nee hoor![]()
Het zou wel enorm helpen als er iemand is (en ik was net weg) die haar kan laten weten dat er een golf van ironie door de KSC gaat![]()
Zoals gezegd, ik heb 3 figuren in huis die het verschil echt niet KUNNEN zien, en als die in zo'n situatie komen reageren ze ook helemaal verkeert.![]()
Als ik dan laat weten wat er gebeurt is het gelijk opgelost
niks mag, alles moetquote:Op zondag 6 maart 2011 13:09 schreef RockNijntje het volgende:
En TFM, mag je morgen weer lekker naar school toe?
quote:Op zondag 6 maart 2011 13:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jaaaa.. ik heb IETS gedaan..Tuurlijk weet jij wel wat jij gedaan hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WOOOOOOHOOOOOOOOOO WOOOOHOOHOOO WOOOOOHOOOOOquote:
NEDERLANDS LEZEN IS MOEILIJK VOOR JOU HE?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat ook zou kunnen heh, het is maar een suggestie hoor, is niet alles zo serieus nemen op internet
En TFM, moet je morgen weer lekker naar school toe?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
nee hoor, doe gewoon niet zo moeilijkquote:Op zondag 6 maart 2011 13:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
NEDERLANDS LEZEN IS MOEILIJK VOOR JOU HE?
Probeer het anders in Chinees/Duitsquote:Op zondag 6 maart 2011 13:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 maart 2011 13:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En TFM, moet je morgen weer lekker naar school toe?JaaaaaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
je capslock stond nog aanquote:Op zondag 6 maart 2011 13:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ze is er morgenquote:Op zondag 6 maart 2011 13:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe voel je je wel niet als ze bij je is?![]()
Psychische issues met carnaval?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:12 schreef Koen66 het volgende:
Zucht, waar ik ook ben, overal psychische issues...... Hier, thuis en ook bij die vriend waar ik vandaankom....
.
quote:Op zondag 6 maart 2011 13:12 schreef Koen66 het volgende:
Zucht, waar ik ook ben, overal psychische issues...... Hier, thuis en ook bij die vriend waar ik vandaankom....
.
dus dat, ik kom hier voor mijn lol, met psyschische issues van een ander ga ik geen rekening houden hier, als je er zoveel last van heb, ja lullig maar not my problemquote:Op zondag 6 maart 2011 13:12 schreef Koen66 het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |