Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben al 17 jaar djquote:
quote:
Lo PGR!quote:
Lekker johquote:Op zondag 6 maart 2011 09:29 schreef Barretje80 het volgende:
goeeedemorgen!
gister om 10 uur gaan slapen en net wakker
ik had het blijkbaar nodig
Straks maar eens het huis aan de kant maken, wantis daar geloof ik niet voor gemaakt
tafelsquote:Op zondag 6 maart 2011 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker joh
Hoi PGR
Ik moest even weg.. Koen die klapte op de tafel![]()
een keer toen ik nog klein zat mijn zusje naast me op de bank heen en weer te wippen op de begintune van sesamestraat, klats, zo met der hoofd op de tafel, gat in der kop.quote:
naast je?quote:
slecht gehosseld dudequote:
is het geen vrouwquote:
snurkt ze zo hard??quote:Op zondag 6 maart 2011 09:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, 1m verderop
Halve bos is vannacht gekapt
alles goed met koen??quote:Op zondag 6 maart 2011 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker joh
Hoi PGR
Ik moest even weg.. Koen die klapte op de tafel![]()
had het ene man moeten zijn danquote:
was het gezellig gister avond?? monopolie gespeeld??quote:
Haha nee.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
was het gezellig gister avond?? monopolie gespeeld??
Jawel, er zit wel een bult op zijn kin, maar verder zitten jut en jul nu op de bank tv te kijkenquote:
nou dan neem ik mijn kiek hem playen, kiek hem shinen omschrijving over jou per direct terugquote:
vaak schrikken ouders erger dan kinderen zelfquote:Op zondag 6 maart 2011 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jawel, er zit wel een bult op zijn kin, maar verder zitten jut en jul nu op de bank tv te kijken
quote:Op zondag 6 maart 2011 09:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou dan neem ik mijn kiek hem playen, kiek hem shinen omschrijving over jou per direct terug
quote:
Eerst met de heli gevlogen, daarna met de trein.. lekker naar huisquote:
marijkequote:Op zondag 6 maart 2011 09:53 schreef Barretje80 het volgende:
vertel PeZu gewoon even welke deerne naast je ligt
Het is zoquote:
Nou hij maakte echt een behoorlijke klapquote:Op zondag 6 maart 2011 09:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
vaak schrikken ouders erger dan kinderen zelf
bon giornoquote:
Goedemorgen!quote:
Vlieg jij met een heli?quote:Op zondag 6 maart 2011 09:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Eerst met de heli gevlogen, daarna met de trein.. lekker naar huis
uit eten geweestheerlijk tapas gegeten. daarna in bed en meteen in slaap gevallen
ja dat geloof ik best, en dat is namelijk ook best schrikkenquote:Op zondag 6 maart 2011 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is zoHet is echt een stel apart
[..]
Nou hij maakte echt een behoorlijke klap
ik niet.. de heli bestuurder.. ik zit alleen maar achterinquote:Op zondag 6 maart 2011 09:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vlieg jij met een heli?![]()
Stoere vrouw
Lekker uit eten![]()
Ik wil ook slapen
Marijke iddquote:Op zondag 6 maart 2011 09:53 schreef Barretje80 het volgende:
vertel PeZu gewoon even welke deerne naast je ligt
is ie frans ofzoquote:Op zondag 6 maart 2011 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
de overbuurman is fikkie aan het steken.. beetje vroeg voor een BBQ
Okéquote:Op zondag 6 maart 2011 09:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik niet.. de heli bestuurder.. ik zit alleen maar achterin
oehh.. winter BBQquote:Op zondag 6 maart 2011 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
de overbuurman is fikkie aan het steken.. beetje vroeg voor een BBQ
quote:
alhoewel een vers stokbroodje met pittige worstjes zo van de bbq zou wel een konings ontbijt zijnquote:
winter boe boe boequote:
Ze is hier veilig hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 09:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Marijke in het brabantse land tijdens carnaval
![]()
Trekt ze dat wel ? Ik dacht dat Marijke zo antie Carnaval was of vergis ik me nu
Ik bedoel ook meer het geheel van verklede mensen, rumoerige straten en oponthoud op sommige wegenquote:
Hondaquote:Op zondag 6 maart 2011 10:00 schreef crv het volgende:
Heel de ochtend niemand wakker en nu zijn jullie aan de postschijt
Nee, ze heeft gister zelfs een optocht op tv meegekekenquote:Op zondag 6 maart 2011 09:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik bedoel ook meer het geheel van verklede mensen, rumoerige straten en oponthoud op sommige wegen![]()
Dat ze bij jou veilig is neem ik gelijk aan
ja like duh, welke achterlijke baklap wil er nu zo vroeg op staanquote:Op zondag 6 maart 2011 10:00 schreef crv het volgende:
Heel de ochtend niemand wakker en nu zijn jullie aan de postschijt
Dus, ik vergiste mequote:Op zondag 6 maart 2011 10:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ze heeft gister zelfs een optocht op tv meegekeken
Ze vindt het zelfs wel leuk.
Esteetje vindt het niet leuk
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja like duh, welke achterlijke baklap wil er nu zo vroeg op staan![]()
ik vond mijn opsta tij d al veel te vroeg
Alleen om te zien overigensquote:Op zondag 6 maart 2011 10:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dus, ik vergiste me![]()
Is soms moeilijk uit elkaar te houden wie wel en wie niet van carnaval houd
Puh, ben jij ff actief op de vroege zondag morgenquote:Op zondag 6 maart 2011 10:01 schreef crv het volgende:
Heb er al een halve dagtaak opzitten
Was gedaan en opgeehangen, Gestoft en gezogen boven en opgeruimd, badkamer gepoetst woonverdieping gezogen nu keuken nog en kelder![]()
En vrouwtje komt zo even thuis
ooh dan is het goedquote:
ja, ben zelf al verrot, maar zij ook doordat ze de bij der vader blijft..quote:Op zondag 6 maart 2011 10:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Puh, ben jij ff actief op de vroege zondag morgen![]()
Maar je wilt de zaak natuurlijk aan kant hebben als de mis arriveerd
goddome om 6 uur al wakker. heb me gedwongen om tot 7 uur te blijven liggenquote:
ik lig nog steedsquote:Op zondag 6 maart 2011 10:05 schreef crv het volgende:
[..]
goddome om 6 uur al wakker. heb me gedwongen om tot 7 uur te blijven liggen
Ja maar ik moet werken doordeweeksquote:Op zondag 6 maart 2011 10:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik lig nog steeds![]()
het hele huis was vrijdag al aan kant
Doe je goedquote:Op zondag 6 maart 2011 10:04 schreef crv het volgende:
[..]
ja, ben zelf al verrot, maar zij ook doordat ze de bij der vader blijft..
Onnodig dat ze dan hier ook nog eens aan de bak moet.
Dus als ze thuis is schop ik gelijk het bad in en gaat ze relaxen[ afbeelding ]
ik ookquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:12 schreef PeZu het volgende:
Marijk en Steetje,
wie van jullei moet er wat opbiechten?
ENSCHEDE - Een 27-jarige vrouw uit Zwolle is donderdag in Enschede met haar auto op een ander voertuig gebotst doordat zij haar wenkbrauwen zat te epileren.
© Thinkstock
De Zwolse reed achterop de auto van een 45-jarige man uit Enschede. Die schoot door de klap op de auto van zijn voorgangster, een 52-jarige vrouw uit Almelo.
De twee stonden voor een verkeerslicht te wachten, aldus een woordvoerster van de politie vrijdag. Voor zover bekend is er bij de aanrijding alleen materiële schade ontstaan.
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:12 schreef PeZu het volgende:
Marijk en Steetje,
wie van jullei moet er wat opbiechten?
ENSCHEDE - Een 27-jarige vrouw uit Zwolle is donderdag in Enschede met haar auto op een ander voertuig gebotst doordat zij haar wenkbrauwen zat te epileren.
© Thinkstock
De Zwolse reed achterop de auto van een 45-jarige man uit Enschede. Die schoot door de klap op de auto van zijn voorgangster, een 52-jarige vrouw uit Almelo.
De twee stonden voor een verkeerslicht te wachten, aldus een woordvoerster van de politie vrijdag. Voor zover bekend is er bij de aanrijding alleen materiële schade ontstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:18 schreef crv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is er gevaarlijk dan een vrouw achter het stuur ?ooh ik dacht: de vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:
quote:
wishfull thinkingquote:
wie staat er dan ?quote:Op zondag 6 maart 2011 10:38 schreef PeZu het volgende:
het ziet er bedrieglijk lekker uit buiten btw
Iddquote:Op zondag 6 maart 2011 10:38 schreef PeZu het volgende:
het ziet er bedrieglijk lekker uit buiten btw
de zon staat te shinen voor de wolken maar die modderfokker geeft nul komma nul warmtequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |