Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben al 17 jaar djquote:
quote:
Lo PGR!quote:
Lekker johquote:Op zondag 6 maart 2011 09:29 schreef Barretje80 het volgende:
goeeedemorgen!
gister om 10 uur gaan slapen en net wakker
ik had het blijkbaar nodig
Straks maar eens het huis aan de kant maken, wantis daar geloof ik niet voor gemaakt
tafelsquote:Op zondag 6 maart 2011 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker joh
Hoi PGR
Ik moest even weg.. Koen die klapte op de tafel![]()
een keer toen ik nog klein zat mijn zusje naast me op de bank heen en weer te wippen op de begintune van sesamestraat, klats, zo met der hoofd op de tafel, gat in der kop.quote:
naast je?quote:
slecht gehosseld dudequote:
is het geen vrouwquote:
snurkt ze zo hard??quote:Op zondag 6 maart 2011 09:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, 1m verderop
Halve bos is vannacht gekapt
alles goed met koen??quote:Op zondag 6 maart 2011 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker joh
Hoi PGR
Ik moest even weg.. Koen die klapte op de tafel![]()
had het ene man moeten zijn danquote:
was het gezellig gister avond?? monopolie gespeeld??quote:
Haha nee.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
was het gezellig gister avond?? monopolie gespeeld??
Jawel, er zit wel een bult op zijn kin, maar verder zitten jut en jul nu op de bank tv te kijkenquote:
nou dan neem ik mijn kiek hem playen, kiek hem shinen omschrijving over jou per direct terugquote:
vaak schrikken ouders erger dan kinderen zelfquote:Op zondag 6 maart 2011 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jawel, er zit wel een bult op zijn kin, maar verder zitten jut en jul nu op de bank tv te kijken
quote:Op zondag 6 maart 2011 09:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou dan neem ik mijn kiek hem playen, kiek hem shinen omschrijving over jou per direct terug
quote:
Eerst met de heli gevlogen, daarna met de trein.. lekker naar huisquote:
marijkequote:Op zondag 6 maart 2011 09:53 schreef Barretje80 het volgende:
vertel PeZu gewoon even welke deerne naast je ligt
Het is zoquote:
Nou hij maakte echt een behoorlijke klapquote:Op zondag 6 maart 2011 09:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
vaak schrikken ouders erger dan kinderen zelf
bon giornoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |