ja dat welquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik las mijn naamGoedemorgen allemaal
ja vraari vertelde dat je goed tekeer bent gegaan bij hem vannachtquote:Op zondag 6 maart 2011 10:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja vraari vertelde dat je goed tekeer bent gegaan bij hem vannacht
ja want nu, ik lieg toch nietquote:
Ja, ik hoorde ook dat ik snurktequote:Op zondag 6 maart 2011 10:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja vraari vertelde dat je goed tekeer bent gegaan bij hem vannacht
dat hoor je mij ook niet zeggen, vraari moest dat perse hier komen meldenquote:Op zondag 6 maart 2011 10:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde ook dat ik snurkte![]()
Maar ik ben verkouden, kon er niets aan doen
![]()
Ik snap dat, ik heb em de halve nacht uit z'n slaap gehoudenquote:Op zondag 6 maart 2011 10:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat hoor je mij ook niet zeggen, vraari moest dat perse hier komen melden
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
dan hadden jullie toch beter wat anders kunnen doenquote:Op zondag 6 maart 2011 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap dat, ik heb em de halve nacht uit z'n slaap gehouden![]()
Goedemorgen CRVquote:
Pick me pick mequote:
Hoihoi,quote:Op zondag 6 maart 2011 10:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen CRVHoe is het daar? Hoe is het met je schoonouders en je vrouw?
ik wacht even tot the misses thuis isquote:
iedereen mag koffie hoorquote:
jij mag maar 1 bakje koffie per dagquote:
Oh jeetje... Heftig is datquote:Op zondag 6 maart 2011 10:49 schreef crv het volgende:
[..]
Hoihoi,
Ja zijn gangetje
Mijn vrouw vertelde dat ie weer de halve nacht heeft gespookt en vanmorgen moest en zou die zijn bed uit, hij moest een knop omdraaien en als hij dat niet kon moest ik het doen.
dus ik hem over de telefoon vertled dat ik dat al had gedaan. en hem gerustgesteld
nu aan het wachten tot het vrouwtje even thuiskomt
Er gaat wat om in dat hoofd
Woehoequote:Op zondag 6 maart 2011 10:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
iedereen mag koffie hoor
[..]
jij mag maar 1 bakje koffie per dag
nee heb kwartiertje gelee al een bakkie gepakt en ik hoop dat mijn vrouw elk moment thuis is zodat we even gezellig samen een bakkie kunnen doen.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
iedereen mag koffie hoor
[..]
jij mag maar 1 bakje koffie per dag
ja, als het goed is is der broer der nu ff, maar zou prettig zijn als die wat meer/vaker kon speciaal in het weekendquote:
Ik heb al 4 bakjes van die kazadinges die sterkte 12 en ik gaap nogquote:Op zondag 6 maart 2011 10:52 schreef crv het volgende:
[..]
nee heb kwartiertje gelee al een bakkie gepakt en ik hoop dat mijn vrouw elk moment thuis is zodat we even gezellig samen een bakkie kunnen doen.
en als ik nu nog een keer neem stuiter ik de dag door
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ik heb al 4 bakjes van die kazadinges die sterkte 12 en ik gaap nog
ooh vandaar mijn insomniaquote:Op zondag 6 maart 2011 10:55 schreef crv het volgende:
[..]
ik zou een week lang niet meer wakker worden
Ja, dat zou wel fijn zijn... Want jullie deden nu bijna alles toch?quote:Op zondag 6 maart 2011 10:54 schreef crv het volgende:
[..]
ja, als het goed is is der broer der nu ff, maar zou prettig zijn als die wat meer/vaker kon speciaal in het weekend
zeg maar gewoon allesquote:Op zondag 6 maart 2011 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel fijn zijn... Want jullie deden nu bijna alles toch?
zo dat ruikt weer frisquote:
LL meisjequote:
quote:
Geniet ervanquote:
Lekker he?quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LL meisje![]()
![]()
Ik had over jou gedroomd vannacht
leuk heh carnavalquote:
Alcohol en verkeerquote:
heb mn eigen vinger gebrokenquote:
www.watbenjedan.nlquote:Op zondag 6 maart 2011 11:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb mn eigen vinger gebroken
heb tussen n autodeur gezeten... Nagel lag eruit, hebben ze zonder verdoving terug gewurmt..quote:Op zondag 6 maart 2011 11:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
www.watbenjedan.nl
sorry maar wtf hoe doe je dat en waarom en had je een beetje kanp kostuum aan voor bij de eerste hulp en kusje op de auw
auwquote:Op zondag 6 maart 2011 11:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb tussen n autodeur gezeten... Nagel lag eruit, hebben ze zonder verdoving terug gewurmt..
oeh dat is niet fijnquote:Op zondag 6 maart 2011 11:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb tussen n autodeur gezeten... Nagel lag eruit, hebben ze zonder verdoving terug gewurmt..
jupquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:15 schreef PeZu het volgende:
ik krijg net een briljant idee voor een klok in de keuken
[ afbeelding ]
dan nog de tekst: it's coffee time, what else? erop
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
oeh dat is niet fijn![]()
maar je was dronken dus, eerst naast de pot pissen en nu je vinger breken![]()
het is iig niet saai met jou
ze hebben ooit een geprobeerd mijn oor te van goghen toen ik in de kroeg stond en de koop van mijn huis aan het vieren was en ik kacheltje lam was, ik was in 1 klap nuchterquote:Op zondag 6 maart 2011 11:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jupheel de eerste hulp bij elkaar geschreeuwd, je zou zeggen dat je als je flink drinkt, minder pijn voelt... Maar t deed alsnog echt stervensveel pijn. Dus daar was ik dan wel soort van blij mee
ja ik wil hem maken met echte cupsquote:
ach ja drank hehquote:
groeten aan bertje doperwtjequote:
Ja heel duidelijkquote:Op zondag 6 maart 2011 11:27 schreef RockNijntje het volgende:
Nu nog dingen regelen voor carnaval is kut
wel een beetje laat idd.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:27 schreef RockNijntje het volgende:
Nu nog dingen regelen voor carnaval is kut
Uiterst duidelijkquote:
Nu is het zo dat ik en nog iemand anders de hele groep moeten gaan zoeken bij de optochtquote:
Hebben jullie dan geen vaste sta plaats?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu is het zo dat ik en nog iemand anders de hele groep moeten gaan zoeken bij de optocht![]()
nouja sms ftw
ze is geen caravanquote:Op zondag 6 maart 2011 11:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hebben jullie dan geen vaste sta plaats?
Whaha waar slaat dat nou weer op?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hebben jullie dan geen vaste sta plaats?
Een eckte KIP caravan jonguhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ach ja, dat zoeken is juist gezelligquote:
mensen weten nietquote:Op zondag 6 maart 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach ja, dat zoeken is juist gezellig![]()
dat mensne niet weten dat dat soort zaken ook een bepaalde charme hebbenquote:
Zoals anderen zoeken?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat mensne niet weten dat dat soort zaken ook een bepaalde charme hebben
ja koekwappie daar gaat het nu toch over, heb je al gedronken ofzoquote:
Koekwappiequote:Op zondag 6 maart 2011 11:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja koekwappie daar gaat het nu toch over, heb je al gedronken ofzo
oh noes de wereld vergaat, wat een drama, wat een ellendequote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 12:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
oh noes de wereld vergaat, wat een drama, wat een ellende
mijn leven begint morgen weerquote:
wordt eens tijdquote:
ruikt aan zijn oksels, kan nog wel evenquote:
Big Spammerquote:
Frisse okselsquote:Op zondag 6 maart 2011 12:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ruikt aan zijn oksels, kan nog wel even![]()
en succes met je godver de godver
ja mijn zwager heeft het vanmorgen weer eens lekker rustig aan gedaan dus kwam rond half 11 en is om 12 uur weer weggegaanquote:Op zondag 6 maart 2011 12:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ruikt aan zijn oksels, kan nog wel even![]()
en succes met je godver de godver
quote:
Shitvent,quote:Op zondag 6 maart 2011 12:31 schreef crv het volgende:
[..]
ja mijn zwager heeft het vanmorgen weer eens lekker rustig aan gedaan dus kwam rond half 11 en is om 12 uur weer weggegaan
dus wij nu haasten en weg
Je moet mij niet aan kijkenquote:
Dat is zeker klotequote:Op zondag 6 maart 2011 12:31 schreef crv het volgende:
[..]
ja mijn zwager heeft het vanmorgen weer eens lekker rustig aan gedaan dus kwam rond half 11 en is om 12 uur weer weggegaan
dus wij nu haasten en weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |