Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Wat is het onderwerp in ONZ Radio anders dan die reeks helemaal volbaggerenquote:Op zondag 6 maart 2011 01:16 schreef Monopoly het volgende:
Wat is eigenlijk het onderwerp in dezen SC ? OF is het meer gewoon zo van : Hallo , en hoi ?
Koffie en thee, natuurlijk, gekkie.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:16 schreef Monopoly het volgende:
Wat is eigenlijk het onderwerp in dezen SC ? OF is het meer gewoon zo van : Hallo , en hoi ?
Ah oke. Wat is de lekkerste thee dan in jouw opinie mevrouw ?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Koffie en thee, natuurlijk, gekkie.
Blauwvingertheequote:Op zondag 6 maart 2011 01:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah oke. Wat is de lekkerste thee dan in jouw opinie mevrouw ?
Blauwvingerthee!quote:Op zondag 6 maart 2011 01:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah oke. Wat is de lekkerste thee dan in jouw opinie mevrouw ?
EN vier posts met blauwvingerthee er in onder elkaarquote:
Wat ga je tegen Dordt doen dan in Zwolle?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vrijdag ben ik er weer , tegen Dordt, en dan de stad in!
FC Zwolle - FC Dordrechtquote:Op zondag 6 maart 2011 01:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat ga je tegen Dordt doen dan in Zwolle?
weet ikquote:
En jij speelt voor Zwolle?quote:
Heel lang in Assendorp, toen Hasselt , en nu bij paps en mams in Lelystad.quote:
Ja, want anders zit je met een lamp, een kastje en een pakje kauwgom in de treinquote:Op zondag 6 maart 2011 01:33 schreef Dr_Flash het volgende:
nog steeds geen plan voor morgen![]()
Nou ja, na de 1359 km van vorig weekend kan ik ook wel weer eens een weekendje thuis blijven op zich
Ik ook heel lang Assendorpquote:Op zondag 6 maart 2011 01:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heel lang in Assendorp, toen Hasselt , en nu bij paps en mams in Lelystad.
Maar elk weekend Zwolle zowat, stappen enzo
Dat is een reëel risico jaquote:Op zondag 6 maart 2011 01:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want anders zit je met een lamp, een kastje en een pakje kauwgom in de trein
Dat is nogal wat in een weekendquote:Op zondag 6 maart 2011 01:33 schreef Dr_Flash het volgende:
nog steeds geen plan voor morgen![]()
Nou ja, na de 1359 km van vorig weekend kan ik ook wel weer eens een weekendje thuis blijven op zich
Ja, en dan kan je nog een beetje lachen om de aardbei, maar bij de bij wordt het echt te erg voor woordenquote:
Café naar boven, Doctor en Jofferquote:Op zondag 6 maart 2011 01:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook heel lang Assendorp![]()
![]()
Waar stap je dan?
niet overdrijven hoorquote:
quote:
Vind je dat niet zonde van je geld dan? Ik bedoel, als je naar een ander land reist, is het dan niet leuk om daar 2 of 3 dagen te blijvenquote:Op zondag 6 maart 2011 01:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niet overdrijven hoor![]()
Maar het was een aardig weekendje ja. Al heb ik ook weleens 2800 in een weekend gereden. Elk jaar pik ik in de zomer wel een weekendje dat ik VER weg ga en meteen weer terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
sorry, eerst even stadsproatquote:
Eigenhaardstraat, tegenover Eurekaquote:Op zondag 6 maart 2011 01:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Nou, de Joffer dan niet, maar de Docter was mijn stamkroeg![]()
![]()
en bij Naar Boven, die banken![]()
Ja, Assendorp![]()
Waar woonde jij?
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Suikertaartje en Monopoly
Sitting in a Zwolse kroeg
K I S S I N oegWhehehe, oeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Suikertaartje en Monopoly
Sitting in a Zwolse kroeg
K I S S I N oegHahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Oh nee ik vind dat geweldig. Ik ga dan vrijdagavond met de nachttrein ergens heen, zaterdag hele dag daar, en zaterdagavond nachttrein terugquote:Op zondag 6 maart 2011 01:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind je dat niet zonde van je geld dan? Ik bedoel, als je naar een ander land reist, is het dan niet leuk om daar 2 of 3 dagen te blijven
Schat, bazen zitten in onz, hier is het gewoon leuk of tofquote:Op zondag 6 maart 2011 01:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eigenhaardstraat, tegenover Eureka
En de Doctor is een bazen tent
Dan ken je Bernard ook welquote:Op zondag 6 maart 2011 01:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schat, bazen zitten in onz, hier is het gewoon leuk of tof![]()
Eureka![]()
Ben ik nog vrijwilliger geweest![]()
Ik woonde in de Rozenstraat
Ik heb ooit een heel gesprek met hem gehad over hoe ik dacht dat de hemel er uit zagquote:Op zondag 6 maart 2011 01:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan ken je Bernard ook wel
Die oude man
Wat een held
Hij is wel tof, alleen vaak te diep... te diepquote:Op zondag 6 maart 2011 01:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb ooit een heel gesprek met hem gehad over hoe ik dacht dat de hemel er uit zag
ja, HO, daar weet ik niets van hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 01:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hij is wel tof, alleen vaak te diep... te diep
Klinkt wel leuk moet ik zeggen?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee ik vind dat geweldig. Ik ga dan vrijdagavond met de nachttrein ergens heen, zaterdag hele dag daar, en zaterdagavond nachttrein terugEn zondag nog voor het middaguur het verhaal online
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, HO, daar weet ik niets van hoor
je hebt spijtquote:
Oh ehmm. Let ik nooit zo op eigenlijkquote:Op zondag 6 maart 2011 01:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk moet ik zeggen?
Maar wat kost zo'n tripje dan bijvoorbeeld als ik vragen mag![]()
Wel tof. Kun je dan ook fatsoenlijk slapen in de trein of moet je dan veel overstappenquote:Op zondag 6 maart 2011 01:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ehmm. Let ik nooit zo op eigenlijkAll in? 300 denk
I love youquote:Op zondag 6 maart 2011 01:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan het vast niet meer rechtbreien, maar ik had ff een "melltdown". Oprechte excuses
Ik hou niet van voetbalvolkquote:Op zondag 6 maart 2011 01:48 schreef Monopoly het volgende:
Maar Suikertaartje, wanneer gaan we een keer meeten ?
huh waar? Gemistquote:Op zondag 6 maart 2011 01:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan het vast niet meer rechtbreien, maar ik had ff een "melltdown". Oprechte excuses
quote:
Het was mijn schuld, geloof ikquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
huh waar? GemistGewoon doorlopen, niks aan de hnd
Nee, de mijne.. Sorry STquote:
Ik pak het liefste een slaapcoupe, en in elk geval een directe nachttrein. Zaterdag overdag ben ik natuurlijk wel met allerlei lokale boemeltjes in de weerquote:Op zondag 6 maart 2011 01:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel tof. Kun je dan ook fatsoenlijk slapen in de trein of moet je dan veel overstappen
Ik heb nog nooit een slaapcoupe gezien...quote:Op zondag 6 maart 2011 01:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik pak het liefste een slaapcoupe, en in elk geval een directe nachttrein. Zaterdag overdag ben ik natuurlijk wel met allerlei lokale boemeltjes in de weer
Maar Suikertaartje, wanneer gaan we een keer meeten ?quote:
Het lijkt mij ook wel een keer tof om te doen eigenlijkquote:Op zondag 6 maart 2011 01:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik pak het liefste een slaapcoupe, en in elk geval een directe nachttrein. Zaterdag overdag ben ik natuurlijk wel met allerlei lokale boemeltjes in de weer
Keej... Beetje voorzichtig graagquote:
Ja, weet je, mij heb je er niet mee.quote:
Nou dan ga je gewoon een keer meequote:Op zondag 6 maart 2011 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een slaapcoupe gezien...
quote:
quote:
Alweer?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar Suikertaartje, wanneer gaan we een keer meeten ?
Nou..vooruit dan maar.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:51 schreef Monopoly het volgende:
Geen super hooligan ofzo, gewoon genieten van FC Zwolle, omdat Zwolle
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, weet je, mij heb je er niet mee.
Het is alleen wel vervelend voor jezelf, zeker omdat we in het echt ook redelijk zo zijn als hier, en als je dan niet tegen grapjes kunt, of denkt dat iedereen tegen je is, dan heb je het niet zo leuk op meets
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan ga je gewoon een keer mee![]()
Naar Kopenhagen of Praag of zo. Of warschau
Gewoon , private meetquote:Op zondag 6 maart 2011 01:52 schreef suikertaartje het volgende:
Nou..vooruit dan maar.
Ik ga alleen nooit meer stappen
Is ook best lekker hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 01:52 schreef Dr_Flash het volgende:
bah. Bier is op en ik heb nu alleen nog maar droge witte wijn.
Sterktequote:Op zondag 6 maart 2011 01:52 schreef Dr_Flash het volgende:
bah. Bier is op en ik heb nu alleen nog maar droge witte wijn.
Leukquote:Op zondag 6 maart 2011 01:54 schreef Stuart het volgende:
Over 5 daagjes ben ik alweer een weekendje in Nederland
Ja, wel even leuk weer inderdaadquote:
Je wilde eerlijk en duidelijk he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Moet je wel zelf je kaartje betalen heaquote:
Londonquote:Op zondag 6 maart 2011 01:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waar zit je nu dan als ik vragen mag?
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je wilde eerlijk en duidelijk he?Hee dat had ik een paar weken geleden ook al gezegd toch? Maar dan op een jongetjesmanierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zeg, vlegel, jij komt hier net kijken en je denkt dat je al een private meet met mij kunt regelen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
nu ben ik benieuwdquote:Op zondag 6 maart 2011 01:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee dat had ik een paar weken geleden ook al gezegd toch? Maar dan op een jongetjesmanier
Herhaling herhaling herhalingquote:Op zondag 6 maart 2011 01:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee dat had ik een paar weken geleden ook al gezegd toch? Maar dan op een jongetjesmanier
Ik ga wel graag naar de kroeg maar verder ben ik niet zo van het stappenquote:
Ik kan ook niets aanvoeren, behalve dat ik me echt zoooo rot voelde.. Maar dat was niet joue schuld of die van een ander. Jullie ZIJN lief en redelijk en ik had gewoon ff weg moeten blijven in die toestand. Kan helaas niets anders zeggen dab sorry en/of volgeende week gewoon wegblijvne. Het spijt me echt ST, maar jij hebt er weinig aan..quote:Op zondag 6 maart 2011 01:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, weet je, mij heb je er niet mee.
Het is alleen wel vervelend voor jezelf, zeker omdat we in het echt ook redelijk zo zijn als hier, en als je dan niet tegen grapjes kunt, of denkt dat iedereen tegen je is, dan heb je het niet zo leuk op meets
hee, dat zei ik net ook alquote:
Dat is waarquote:Op zondag 6 maart 2011 02:00 schreef Monopoly het volgende:
Ja sorry, excuses. Ik zal erover ophouden.
Londen is een leuke stad
O'neils is wel een toffe tent. Veel expats enzoquote:Op zondag 6 maart 2011 01:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga wel graag naar de kroeg maar verder ben ik niet zo van het stappen
Nou ja, zonder veel te willen zeggen, het was ook niet bepaald mijn maand afgelopen maand.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kan ook niets aanvoeren, behalve dat ik me echt zoooo rot voelde.. Maar dat was niet joue schuld of die van een ander. Jullie ZIJN lief en redelijk en ik had gewoon ff weg moeten blijven in die toestand. Kan helaas niets anders zeggen dab sorry en/of volgeende week gewoon wegblijvne. Het spijt me echt ST, maar jij hebt er weinig aan..
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je wilde eerlijk en duidelijk he?Je hebt gelijk. En ik maakte me sowieso al zorgen om de meet. Als je het goedvind kijk ik deze week nog aan, zo niet zeg ik het af en betaal ik KG gewoon. Ik had een enorme dip, en ik doe idd vooral mezelf kwaad. En vandaag jou ook. Sorry, Echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Will doquote:Op zondag 6 maart 2011 01:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je wel zelf je kaartje betalen hea
Er zijn zoveel O'neills in London. Dat is zeg maar een keten. Dus niet alleen bij Leicester Sq maar verspreid over heel Londonquote:Op zondag 6 maart 2011 02:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
O'neils is wel een toffe tent. Veel expats enzo
Ik ging naar die ene tegenover de entree van Soho. Met die draken entree.quote:Op zondag 6 maart 2011 02:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zijn zoveel O'neills in London. Dat is zeg maar een keten. Dus niet alleen bij Leicester Sq maar verspreid over heel London
En nog een keer: mij heb je er niet mee.quote:Op zondag 6 maart 2011 02:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. En ik maakte me sowieso al zorgen om de meet. Als je het goedvind kijk ik deze week nog aan, zo niet zeg ik het af en betaal ik KG gewoon. Ik had een enorme dip, en ik doe idd vooral mezelf kwaad. En vandaag jou ook. Sorry, Echt.
Mag ik jouw goedkeuring voor een private meet ?quote:Op zondag 6 maart 2011 02:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En nog een keer: mij heb je er niet mee.
En je hebt mijn goedkeuring he-le-maal nergens voor nodig, maak lekker je eigen keus, gebaseerd op je eigen behoefte, kee? Mooi.
Ik weet wel welke je bedoelt. Daar speelt ook nog wel eens een live bandquote:Op zondag 6 maart 2011 02:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ging naar die ene tegenover de entree van Soho. Met die draken entree.
Heel vaag i know. Maar was echt heel gezellig
Slaap lekker!quote:Op zondag 6 maart 2011 02:06 schreef suikertaartje het volgende:
Ah, ik zie het al, London staat boven mij wat interesse betreft.
Geen date voor jou, Monopoly![]()
Naar bed dan maar![]()
lees even terug, wil je?quote:Op zondag 6 maart 2011 02:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mag ik jouw goedkeuring voor een private meet ?
Sweet dreamsquote:Op zondag 6 maart 2011 02:06 schreef suikertaartje het volgende:
Ah, ik zie het al, London staat boven mij wat interesse betreft.
Geen date voor jou, Monopoly![]()
Naar bed dan maar![]()
Klopt. Op de 3e verdieping. Heel gezellig altijdquote:Op zondag 6 maart 2011 02:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet wel welke je bedoelt. Daar speelt ook nog wel eens een live band
Ik zag het.quote:Op zondag 6 maart 2011 02:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
lees even terug, wil je?![]()
(helemaal naar mijn post met die spoiler)
En ontzettend drukquote:Op zondag 6 maart 2011 02:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt. Op de 3e verdieping. Heel gezellig altijd
Dus, heb je krullen, lach je lief en ben je jong?quote:
slettebakquote:Op zondag 6 maart 2011 02:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus, heb je krullen, lach je lief en ben je jong?
Dan heb je nog een kansje
Geen krullen helaas. Lach wel heel lief ( En ook heel veel, lachen is tofquote:Op zondag 6 maart 2011 02:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus, heb je krullen, lach je lief en ben je jong?
Dan heb je nog een kansje
Nogmaals, je bent hel redelijk, dank je. Maar ik zit geloof ik midden in een drama-fase... Elk ding waar gevoel komt kijken kan ik ff niet aan en wordt zoooo groot. Dacht dat ik het wel kon handelen, maar het valt tegen af en toe. Soms gaat het goed en soms gaat het mis.. Helaas ging het vandaag (gisteren) totaal mis. En jij was er de dupe van. Sorryquote:Op zondag 6 maart 2011 02:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, zonder veel te willen zeggen, het was ook niet bepaald mijn maand afgelopen maand.
Of, hell, niet mijn jaar afgelopen jaar.
Maar daar hoeft de rest hier niet de dupe van te worden.
Nogmaals, mij heb je er niet mee, en wegblijven hoef je van mij ook niet, waarom ook eigenlijk?
Het is ook niet dat ik het je niet gun je verhaal kwijt te kunnen, moet je vooral doen.
Maar dat dramagedoe, daar ben ik wel klaar mee. En ik kan dat negeren, maar uiteindelijk zijn er meer mensen die dat gaan doen en daar wordt het niet gezelliger op.
Okquote:Op zondag 6 maart 2011 02:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En nog een keer: mij heb je er niet mee.
En je hebt mijn goedkeuring he-le-maal nergens voor nodig, maak lekker je eigen keus, gebaseerd op je eigen behoefte, kee? Mooi.
ja, foto in mijn PM en je hoort het morgenquote:Op zondag 6 maart 2011 02:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen krullen helaas. Lach wel heel lief ( En ook heel veel, lachen is tof) en ik ben 23
Ik vind mensen uit Australie sowieso vrij tofquote:Op zondag 6 maart 2011 02:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
True, maar ik ging helemaal uit mijn dak met al die Australische en Duitse meiden
mijn tweede naamquote:
Idd, leuk accent, en super gezellig.quote:Op zondag 6 maart 2011 02:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind mensen uit Australie sowieso vrij tof![]()
het is allemaal tuig dat ze in de uk niet meer wilden, allemaalquote:Op zondag 6 maart 2011 02:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind mensen uit Australie sowieso vrij tof![]()
Ja, nou klaar met de sorryquote:Op zondag 6 maart 2011 02:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogmaals, je bent hel redelijk, dank je. Maar ik zit geloof ik midden in een drama-fase... Elk ding waar gevoel komt kijken kan ik ff niet aan en wordt zoooo groot. Dacht dat ik het wel kon handelen, maar het valt tegen af en toe. Soms gaat het goed en soms gaat het mis.. Helaas ging het vandaag (gisteren) totaal mis. En jij was er de dupe van. Sorry
Ik vind hun accent helemaal geweldig inderdaadquote:Op zondag 6 maart 2011 02:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Idd, leuk accent, en super gezellig.
Leuke gesprekken mee met die meiden
suiker slettebak taartjequote:Op zondag 6 maart 2011 02:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn tweede naam![]()
ga je mee neuken slapen?
ik ook niet...quote:Op zondag 6 maart 2011 02:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
suiker slettebak taartje
ik ga niet slapen nog
Boedapest is wat ver op een weekendje, maar het zou kunnen. Hou je daar niet echt tijd over. Praag is handiger. Warschau nog handiger op zich, maar Praag kan ookquote:
ja maarquote:
Truequote:Op zondag 6 maart 2011 02:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Whisk wanneer gaan wij eens meeten?![]()
Dan kan ik je eens flink onder de kont schuppenKan geen kwaad namelijk
Heuj, jij hebt geen pics in je foboquote:Op zondag 6 maart 2011 02:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True![]()
Een keer als je oma niet jarig is
Boedapest ben ik al 2x geweest, dus dat kanquote:Op zondag 6 maart 2011 02:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boedapest is wat ver op een weekendje, maar het zou kunnen. Hou je daar niet echt tijd over. Praag is handiger. Warschau nog handiger op zich, maar Praag kan ook
jij welquote:
'quote:
quote:
8 april savonds weg, 10 april smorgen terug?quote:Op zondag 6 maart 2011 02:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Boedapest ben ik al 2x geweest, dus dat kan
in leusden zit idd niet veelquote:Op zondag 6 maart 2011 02:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jarenlang in Leusden gewoond, altijd in Amersfoort stappen.
Alleen die kroeg naast snackbar S'wartesteegh.quote:
ja en de ijsbreker natuurlijkquote:Op zondag 6 maart 2011 02:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alleen die kroeg naast snackbar S'wartesteegh.
Maar dat is niet wat. Tenminste 8 jaar geleden niet toen ik daar weg ging.
Graag, maar geen idee of ik kan (ziektewet, wil niet terug naar huidige baas, zeeer onzeker wat er gaat gebeuren na 17 mrt)quote:Op zondag 6 maart 2011 02:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
8 april savonds weg, 10 april smorgen terug?
Ziektewet?quote:Op zondag 6 maart 2011 02:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Graag, maar geen idee of ik kan (ziektewet, wil niet terug naar huidige baas, zeeer onzeker wat er gaat gebeuren na 17 mrt)
quote:
Gesprek met bedrijfsarts en 21 mrt met werkgever. Echt GEEN idee wat daar uit gaat komen. Bedrijfsarts zei dat ik na 17 mrt moest gaan revalideren, maar omdat ik gekozen heb voor andere werkegever dan de mijne ligt het volledig open en heb ik geen ideequote:Op zondag 6 maart 2011 02:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ziektewet?Zit ik dit hele jaar nog in. Wat is er 17 mrt?
Dit!quote:Op zondag 6 maart 2011 02:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan nog, wat je in een WEEKEND doet heeft niemand wat over te zeggen.
Niet??quote:Op zondag 6 maart 2011 02:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan nog, wat je in een WEEKEND doet heeft niemand wat over te zeggen.
Gewoon doenquote:Op zondag 6 maart 2011 02:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mijn ouders willen me ook zsm mee naar Parijs... Lief he?
Laatste x geweest toen ik 12 was ofzo.. Wil er graag weer eens uit. Sinds 2004 geen vakantie meer gehadquote:
DOEN! Vakantie is fijnquote:Op zondag 6 maart 2011 02:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laatste x geweest toen ik 12 was ofzo.. Wil er graag weer eens uit. Sinds 2004 geen vakantie meer gehad
Vakantie lijkt me zeker fijn.. Maar...quote:
Maar... ? Vertel het eens aan ome Monopolyquote:Op zondag 6 maart 2011 02:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vakantie lijkt me zeker fijn.. Maar...
En anders kun je altijd zeggen dat "2800 km treinen met een vreemde man in een land waar je de taal niet van spreekt" toch ook een vorm is van "werken aan belastbaarheid"quote:
Lief, thanksquote:Op zondag 6 maart 2011 02:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En anders kun je altijd zeggen dat "2800 km treinen met een vreemde man in een land waar je de taal niet van spreekt" toch ook een vorm is van "werken aan belastbaarheid"![]()
Okee dat klonk niet heel geruststellend misschienMaar er zit meer dan een kern van waarheid in
quote:Op zondag 6 maart 2011 02:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Parijs ga ik over 2 weken heen. 1132 km op 1 dag, even een vriend opzoeken die geëmigreerd is en wat bordjes knallen
Kan zijn, ik ga gewoon RER lijn E afwerkenquote:
Geen geheimtaal he Flesquote:Op zondag 6 maart 2011 02:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan zijn, ik ga gewoon RER lijn E afwerken
Toch vind ik Singapore de beste stad waar ik ooit ben geweest.quote:
quote:
Keejquote:Op zondag 6 maart 2011 02:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan gaat het om het stuk tussen Magenta (linksboven) en Tournan (rechtsonder)
Nou, of Poprad idd. Waar je op een hele avond 10 euro gewoon NIET op krijgtquote:Op zondag 6 maart 2011 02:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toch vind ik Singapore de beste stad waar ik ooit ben geweest.
Samen met RigaDaar kon je jezelf voor een zak knikkers klemzuipen
Waar ligt die toffe stad?quote:Op zondag 6 maart 2011 02:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, of Poprad idd. Waar je op een hele avond 10 euro gewoon NIET op krijgt
Allebei nooit geweest, ben niet zo'n vlieger meerquote:Op zondag 6 maart 2011 02:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toch vind ik Singapore de beste stad waar ik ooit ben geweest.
Samen met RigaDaar kon je jezelf voor een zak knikkers klemzuipen
Superfijn, zeker als studentquote:Op zondag 6 maart 2011 02:42 schreef Dr_Flash het volgende:
naja was in 1998 hoor. Ik was daar een avond met een groep studenten, en iedereen had het minimum bedrag (25 gulden) uit een automaat gepind. En hoe veel zalm, bier, wodka dan ook, het geld kwam niet op
neuken denk ikquote:Op zondag 6 maart 2011 02:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet dat ik niet blj ben met jullie, maar waar is Friem? GF?
GF is gleufsap aan het dweilen, als je dat nou ZO graag wilt wetenquote:Op zondag 6 maart 2011 02:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet dat ik niet blj ben met jullie, maar waar is Friem? GF?
quote:
Maar er zijn er veel die nog geen tietjes hebben.quote:Op zondag 6 maart 2011 02:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
7 miljard mensen, 3 miljard legale vrouwen, dus zes miljard tieten.
En nou heb ik er genoeg vanquote:Op zondag 6 maart 2011 02:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar er zijn er veel die nog geen tietjes hebben.
Ik wed dat er minimaal 46 tussen zitten met cup FF.quote:Op zondag 6 maart 2011 02:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar er zijn er veel die nog geen tietjes hebben.
Klopt.quote:Op zondag 6 maart 2011 02:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wed dat er minimaal 46 tussen zitten met cup FF.
En dat zeg je tegen mij??quote:
Nou word ik wel benieuwd wat er gebeurt als je dat niet doetquote:
Wat is een tubgirl??quote:Op zondag 6 maart 2011 02:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JA LD
Ik vind jou geen tubgirl type ofzo
Pechquote:Op zondag 6 maart 2011 03:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou word ik wel benieuwd wat er gebeurt als je dat niet doet
Of je doet niet zo moeilijjkquote:Op zondag 6 maart 2011 03:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]google is your friend
Safesearch uitzetten
Dat is een plaatje van een meisje wat op haar rug in bad ligt en een enorme straal diarree uit haar kont omhoog spuit. Erg vies. Zo vies dat je zelfs op Fok, waar toch best veel kan, voor een Tubbie standaard tegen 48 uur strafbank aan looptquote:
Yuk, waarom is dat geil dan??quote:Op zondag 6 maart 2011 03:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een plaatje van een meisje wat op haar rug in bad ligt en een enorme straal diarree uit haar kont omhoog spuit. Erg vies. Zo vies dat je zelfs op Fok, waar toch best veel kan, voor een Tubbie standaard tegen 48 uur strafbank aan loopt
quote:Op zondag 6 maart 2011 03:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een plaatje van een meisje wat op haar rug in bad ligt en een enorme straal diarree uit haar kont omhoog spuit. Erg vies. Zo vies dat je zelfs op Fok, waar toch best veel kan, voor een Tubbie standaard tegen 48 uur strafbank aan loopt
Ok, tieten , slank, jong?? En nu?quote:
Ze is mooiquote:Op zondag 6 maart 2011 03:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, tieten , slank, jong?? En nu?
Lekker, geil en neukbaar. Maar Brazilië is wel een beetje ver weg. EN vooral: er gaat geen trein naartoe.quote:
Ik wist dat er een addertje onder het gras zatquote:Op zondag 6 maart 2011 03:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker, geil en neukbaar. Maar Brazilië is wel een beetje ver weg. EN vooral: er gaat geen trein naartoe.
Schenken??quote:Op zondag 6 maart 2011 03:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is gewoon een statement hoor
Niet gelijk dat ik haar zou schenken ofzo :p
Owh, neuken? Zeg dat dan meteen!quote:
Ik ben 24, ik weet niet of jij dat jong vind.quote:
Dat vind ik jong ja, en jij vindt ALLES nog geilquote:Op zondag 6 maart 2011 03:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben 24, ik weet niet of jij dat jong vind.
Maar ik heb tussen de boeren gewoond, dus ik ken het allemaal
Dat is niet waar.quote:Op zondag 6 maart 2011 03:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat vind ik jong ja, en jij vindt ALLES nog geil
Voor mij wel jaquote:Op zondag 6 maart 2011 03:21 schreef Monopoly het volgende:
Er zit sowieso een verschil tussen mooi en geil.
Voor mij ook.quote:
Ja, en ook tussen lekker en geil.quote:Op zondag 6 maart 2011 03:21 schreef Monopoly het volgende:
Er zit sowieso een verschil tussen mooi en geil.
Ik heb helemaaal niks tegen porno hoor..quote:Op zondag 6 maart 2011 03:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Voor mij ook.
Ik ben jong, en ik mag graag porno/naakt zien.
En niet alles is geil. er is ook een hoop mooi
Dat bedoelde ik ook niet zo hoor. sorryquote:Op zondag 6 maart 2011 03:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb helemaaal niks tegen porno hoor..
Ik geloof niet dat iemand als Pezu een hartslag zo essentieel vindtquote:Op zondag 6 maart 2011 03:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet zo hoor. sorry![]()
Ik bedoel alleen te zeggen dat ondanks ik nog jong ben, dat ik niet zo'n een ben die alles neukt wat een hartslag heeft ofzo
quote:Op zondag 6 maart 2011 03:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iemand als Pezu een hartslag zo essentieel vindt
Welkom op het niveau van zaterdagnacht half vierquote:
Joh, maak je niet druk, daar ben je jong voorquote:Op zondag 6 maart 2011 03:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet zo hoor. sorry![]()
Ik bedoel alleen te zeggen dat ondanks ik nog jong ben, dat ik niet zo'n een ben die alles neukt wat een hartslag heeft ofzo
quote:Op zondag 6 maart 2011 03:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welkom op het niveau van zaterdagnacht half vier
Ach, je hebt gelijk! Het is ook half 4quote:Op zondag 6 maart 2011 03:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Joh, maak je niet druk, daar ben je jong voor
Neequote:Op zondag 6 maart 2011 03:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ach, je hebt gelijk! Het is ook half 4
Leuke dag gehad vandaag ?
Truste Flesquote:Op zondag 6 maart 2011 03:41 schreef Dr_Flash het volgende:
pff terng ik ga maar eens pitten. Ja sorry de jaartjes gaan tellen
Slaapzequote:Op zondag 6 maart 2011 03:41 schreef Dr_Flash het volgende:
pff terng ik ga maar eens pitten. Ja sorry de jaartjes gaan tellen
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 05-03-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 354 PeZu
02. 260 RockNijntje
03. 195 suikertaartje
04. 106 Stuart
05. 101 Woeste_Woerd
06. 087 friemelaar
07. 078 DaMart
08. 072 TheFamousMan
09. 071 crv
10. 046 LovelyLady
11. 042 Dr_Flash
12. 042 Toekito
13. 038 Whiskers2009
14. 038 Barreltje
15. 036 Bos81
16. 032 Trevland
17. 029 goldfinger1963
18. 027 Koen66
19. 020 Marijkezwolle
20. 020 D.Rose
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van zaterdag 5 maart 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
008. 287 RockNijntje
019. 195 suikertaartje
028. 149 LovelyLady
053. 115 Bos81
056. 110 Stuart
076. 092 DaMart
081. 087 friemelaar
084. 085 crv
094. 079 TheFamousMan
quote:Op zondag 6 maart 2011 05:54 schreef littledrummergirl het volgende:
yay net mn vinger gebroken en mn nagel erafnog nooit zo hard geschreeuwd als op de eerste hulp
met mnn zatte koppie de autodeur dichtgooien met mn vinger ertussenquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 06:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met mnn zatte koppie de autodeur dichtgooien met mn vinger ertussennagel er half uitgerukt, hebben ze net zonder verdoving terug gewurmt... De tering
auwie
quote:Op zondag 6 maart 2011 08:18 schreef crv het volgende:
Heeeee Stelletje Cromazuipers wordt eens wakker
[ afbeelding ]
Hoi Martquote:Op zondag 6 maart 2011 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Heb ik gisterenavond uiteindelijk toch nog behoorlijk doorgepost.
quote:Op zondag 6 maart 2011 09:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, enter vergeten op het late uur dat ik hem aanpaste![]()
.
Lekker danquote:Op zondag 6 maart 2011 09:13 schreef DaMart het volgende:
En goedemorgen allemaal.
Ik deed de gordijnen open en werd begroet door de zon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |