Gewoon , private meetquote:Op zondag 6 maart 2011 01:52 schreef suikertaartje het volgende:
Nou..vooruit dan maar.
Ik ga alleen nooit meer stappen
Is ook best lekker hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 01:52 schreef Dr_Flash het volgende:
bah. Bier is op en ik heb nu alleen nog maar droge witte wijn.
Sterktequote:Op zondag 6 maart 2011 01:52 schreef Dr_Flash het volgende:
bah. Bier is op en ik heb nu alleen nog maar droge witte wijn.
Leukquote:Op zondag 6 maart 2011 01:54 schreef Stuart het volgende:
Over 5 daagjes ben ik alweer een weekendje in Nederland
Ja, wel even leuk weer inderdaadquote:
Je wilde eerlijk en duidelijk he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Moet je wel zelf je kaartje betalen heaquote:
Londonquote:Op zondag 6 maart 2011 01:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waar zit je nu dan als ik vragen mag?
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je wilde eerlijk en duidelijk he?Hee dat had ik een paar weken geleden ook al gezegd toch? Maar dan op een jongetjesmanierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zeg, vlegel, jij komt hier net kijken en je denkt dat je al een private meet met mij kunt regelen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
nu ben ik benieuwdquote:Op zondag 6 maart 2011 01:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee dat had ik een paar weken geleden ook al gezegd toch? Maar dan op een jongetjesmanier
Herhaling herhaling herhalingquote:Op zondag 6 maart 2011 01:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee dat had ik een paar weken geleden ook al gezegd toch? Maar dan op een jongetjesmanier
Ik ga wel graag naar de kroeg maar verder ben ik niet zo van het stappenquote:
Ik kan ook niets aanvoeren, behalve dat ik me echt zoooo rot voelde.. Maar dat was niet joue schuld of die van een ander. Jullie ZIJN lief en redelijk en ik had gewoon ff weg moeten blijven in die toestand. Kan helaas niets anders zeggen dab sorry en/of volgeende week gewoon wegblijvne. Het spijt me echt ST, maar jij hebt er weinig aan..quote:Op zondag 6 maart 2011 01:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, weet je, mij heb je er niet mee.
Het is alleen wel vervelend voor jezelf, zeker omdat we in het echt ook redelijk zo zijn als hier, en als je dan niet tegen grapjes kunt, of denkt dat iedereen tegen je is, dan heb je het niet zo leuk op meets
hee, dat zei ik net ook alquote:
Dat is waarquote:Op zondag 6 maart 2011 02:00 schreef Monopoly het volgende:
Ja sorry, excuses. Ik zal erover ophouden.
Londen is een leuke stad
O'neils is wel een toffe tent. Veel expats enzoquote:Op zondag 6 maart 2011 01:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga wel graag naar de kroeg maar verder ben ik niet zo van het stappen
Nou ja, zonder veel te willen zeggen, het was ook niet bepaald mijn maand afgelopen maand.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kan ook niets aanvoeren, behalve dat ik me echt zoooo rot voelde.. Maar dat was niet joue schuld of die van een ander. Jullie ZIJN lief en redelijk en ik had gewoon ff weg moeten blijven in die toestand. Kan helaas niets anders zeggen dab sorry en/of volgeende week gewoon wegblijvne. Het spijt me echt ST, maar jij hebt er weinig aan..
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je wilde eerlijk en duidelijk he?Je hebt gelijk. En ik maakte me sowieso al zorgen om de meet. Als je het goedvind kijk ik deze week nog aan, zo niet zeg ik het af en betaal ik KG gewoon. Ik had een enorme dip, en ik doe idd vooral mezelf kwaad. En vandaag jou ook. Sorry, Echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |