sorry, eerst even stadsproatquote:
Eigenhaardstraat, tegenover Eurekaquote:Op zondag 6 maart 2011 01:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Nou, de Joffer dan niet, maar de Docter was mijn stamkroeg![]()
![]()
en bij Naar Boven, die banken![]()
Ja, Assendorp![]()
Waar woonde jij?
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Suikertaartje en Monopoly
Sitting in a Zwolse kroeg
K I S S I N oegWhehehe, oeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Suikertaartje en Monopoly
Sitting in a Zwolse kroeg
K I S S I N oegHahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Oh nee ik vind dat geweldig. Ik ga dan vrijdagavond met de nachttrein ergens heen, zaterdag hele dag daar, en zaterdagavond nachttrein terugquote:Op zondag 6 maart 2011 01:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind je dat niet zonde van je geld dan? Ik bedoel, als je naar een ander land reist, is het dan niet leuk om daar 2 of 3 dagen te blijven
Schat, bazen zitten in onz, hier is het gewoon leuk of tofquote:Op zondag 6 maart 2011 01:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eigenhaardstraat, tegenover Eureka
En de Doctor is een bazen tent
Dan ken je Bernard ook welquote:Op zondag 6 maart 2011 01:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schat, bazen zitten in onz, hier is het gewoon leuk of tof![]()
Eureka![]()
Ben ik nog vrijwilliger geweest![]()
Ik woonde in de Rozenstraat
Ik heb ooit een heel gesprek met hem gehad over hoe ik dacht dat de hemel er uit zagquote:Op zondag 6 maart 2011 01:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan ken je Bernard ook wel
Die oude man
Wat een held
Hij is wel tof, alleen vaak te diep... te diepquote:Op zondag 6 maart 2011 01:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb ooit een heel gesprek met hem gehad over hoe ik dacht dat de hemel er uit zag
ja, HO, daar weet ik niets van hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 01:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hij is wel tof, alleen vaak te diep... te diep
Klinkt wel leuk moet ik zeggen?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee ik vind dat geweldig. Ik ga dan vrijdagavond met de nachttrein ergens heen, zaterdag hele dag daar, en zaterdagavond nachttrein terugEn zondag nog voor het middaguur het verhaal online
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, HO, daar weet ik niets van hoor
je hebt spijtquote:
Oh ehmm. Let ik nooit zo op eigenlijkquote:Op zondag 6 maart 2011 01:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk moet ik zeggen?
Maar wat kost zo'n tripje dan bijvoorbeeld als ik vragen mag![]()
Wel tof. Kun je dan ook fatsoenlijk slapen in de trein of moet je dan veel overstappenquote:Op zondag 6 maart 2011 01:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ehmm. Let ik nooit zo op eigenlijkAll in? 300 denk
I love youquote:Op zondag 6 maart 2011 01:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan het vast niet meer rechtbreien, maar ik had ff een "melltdown". Oprechte excuses
Ik hou niet van voetbalvolkquote:Op zondag 6 maart 2011 01:48 schreef Monopoly het volgende:
Maar Suikertaartje, wanneer gaan we een keer meeten ?
huh waar? Gemistquote:Op zondag 6 maart 2011 01:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan het vast niet meer rechtbreien, maar ik had ff een "melltdown". Oprechte excuses
quote:
Het was mijn schuld, geloof ikquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
huh waar? GemistGewoon doorlopen, niks aan de hnd
Nee, de mijne.. Sorry STquote:
Ik pak het liefste een slaapcoupe, en in elk geval een directe nachttrein. Zaterdag overdag ben ik natuurlijk wel met allerlei lokale boemeltjes in de weerquote:Op zondag 6 maart 2011 01:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel tof. Kun je dan ook fatsoenlijk slapen in de trein of moet je dan veel overstappen
Ik heb nog nooit een slaapcoupe gezien...quote:Op zondag 6 maart 2011 01:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik pak het liefste een slaapcoupe, en in elk geval een directe nachttrein. Zaterdag overdag ben ik natuurlijk wel met allerlei lokale boemeltjes in de weer
Maar Suikertaartje, wanneer gaan we een keer meeten ?quote:
Het lijkt mij ook wel een keer tof om te doen eigenlijkquote:Op zondag 6 maart 2011 01:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik pak het liefste een slaapcoupe, en in elk geval een directe nachttrein. Zaterdag overdag ben ik natuurlijk wel met allerlei lokale boemeltjes in de weer
Keej... Beetje voorzichtig graagquote:
Ja, weet je, mij heb je er niet mee.quote:
Nou dan ga je gewoon een keer meequote:Op zondag 6 maart 2011 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een slaapcoupe gezien...
quote:
quote:
Alweer?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar Suikertaartje, wanneer gaan we een keer meeten ?
Nou..vooruit dan maar.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:51 schreef Monopoly het volgende:
Geen super hooligan ofzo, gewoon genieten van FC Zwolle, omdat Zwolle
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, weet je, mij heb je er niet mee.
Het is alleen wel vervelend voor jezelf, zeker omdat we in het echt ook redelijk zo zijn als hier, en als je dan niet tegen grapjes kunt, of denkt dat iedereen tegen je is, dan heb je het niet zo leuk op meets
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan ga je gewoon een keer mee![]()
Naar Kopenhagen of Praag of zo. Of warschau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |