FC Zwolle - FC Dordrechtquote:Op zondag 6 maart 2011 01:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat ga je tegen Dordt doen dan in Zwolle?
weet ikquote:
En jij speelt voor Zwolle?quote:
Heel lang in Assendorp, toen Hasselt , en nu bij paps en mams in Lelystad.quote:
Ja, want anders zit je met een lamp, een kastje en een pakje kauwgom in de treinquote:Op zondag 6 maart 2011 01:33 schreef Dr_Flash het volgende:
nog steeds geen plan voor morgen![]()
Nou ja, na de 1359 km van vorig weekend kan ik ook wel weer eens een weekendje thuis blijven op zich
Ik ook heel lang Assendorpquote:Op zondag 6 maart 2011 01:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heel lang in Assendorp, toen Hasselt , en nu bij paps en mams in Lelystad.
Maar elk weekend Zwolle zowat, stappen enzo
Dat is een reëel risico jaquote:Op zondag 6 maart 2011 01:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want anders zit je met een lamp, een kastje en een pakje kauwgom in de trein
Dat is nogal wat in een weekendquote:Op zondag 6 maart 2011 01:33 schreef Dr_Flash het volgende:
nog steeds geen plan voor morgen![]()
Nou ja, na de 1359 km van vorig weekend kan ik ook wel weer eens een weekendje thuis blijven op zich
Ja, en dan kan je nog een beetje lachen om de aardbei, maar bij de bij wordt het echt te erg voor woordenquote:
Café naar boven, Doctor en Jofferquote:Op zondag 6 maart 2011 01:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook heel lang Assendorp![]()
![]()
Waar stap je dan?
niet overdrijven hoorquote:
quote:
Vind je dat niet zonde van je geld dan? Ik bedoel, als je naar een ander land reist, is het dan niet leuk om daar 2 of 3 dagen te blijvenquote:Op zondag 6 maart 2011 01:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niet overdrijven hoor![]()
Maar het was een aardig weekendje ja. Al heb ik ook weleens 2800 in een weekend gereden. Elk jaar pik ik in de zomer wel een weekendje dat ik VER weg ga en meteen weer terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |