Graag, maar geen idee of ik kan (ziektewet, wil niet terug naar huidige baas, zeeer onzeker wat er gaat gebeuren na 17 mrt)quote:Op zondag 6 maart 2011 02:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
8 april savonds weg, 10 april smorgen terug?
Ziektewet?quote:Op zondag 6 maart 2011 02:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Graag, maar geen idee of ik kan (ziektewet, wil niet terug naar huidige baas, zeeer onzeker wat er gaat gebeuren na 17 mrt)
quote:
Gesprek met bedrijfsarts en 21 mrt met werkgever. Echt GEEN idee wat daar uit gaat komen. Bedrijfsarts zei dat ik na 17 mrt moest gaan revalideren, maar omdat ik gekozen heb voor andere werkegever dan de mijne ligt het volledig open en heb ik geen ideequote:Op zondag 6 maart 2011 02:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ziektewet?Zit ik dit hele jaar nog in. Wat is er 17 mrt?
Dit!quote:Op zondag 6 maart 2011 02:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan nog, wat je in een WEEKEND doet heeft niemand wat over te zeggen.
Niet??quote:Op zondag 6 maart 2011 02:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan nog, wat je in een WEEKEND doet heeft niemand wat over te zeggen.
Gewoon doenquote:Op zondag 6 maart 2011 02:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mijn ouders willen me ook zsm mee naar Parijs... Lief he?
Laatste x geweest toen ik 12 was ofzo.. Wil er graag weer eens uit. Sinds 2004 geen vakantie meer gehadquote:
DOEN! Vakantie is fijnquote:Op zondag 6 maart 2011 02:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laatste x geweest toen ik 12 was ofzo.. Wil er graag weer eens uit. Sinds 2004 geen vakantie meer gehad
Vakantie lijkt me zeker fijn.. Maar...quote:
Maar... ? Vertel het eens aan ome Monopolyquote:Op zondag 6 maart 2011 02:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vakantie lijkt me zeker fijn.. Maar...
En anders kun je altijd zeggen dat "2800 km treinen met een vreemde man in een land waar je de taal niet van spreekt" toch ook een vorm is van "werken aan belastbaarheid"quote:
Lief, thanksquote:Op zondag 6 maart 2011 02:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En anders kun je altijd zeggen dat "2800 km treinen met een vreemde man in een land waar je de taal niet van spreekt" toch ook een vorm is van "werken aan belastbaarheid"![]()
Okee dat klonk niet heel geruststellend misschienMaar er zit meer dan een kern van waarheid in
quote:Op zondag 6 maart 2011 02:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Parijs ga ik over 2 weken heen. 1132 km op 1 dag, even een vriend opzoeken die geëmigreerd is en wat bordjes knallen
Kan zijn, ik ga gewoon RER lijn E afwerkenquote:
Geen geheimtaal he Flesquote:Op zondag 6 maart 2011 02:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan zijn, ik ga gewoon RER lijn E afwerken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |