quote:
Keejquote:Op zondag 6 maart 2011 02:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan gaat het om het stuk tussen Magenta (linksboven) en Tournan (rechtsonder)
Nou, of Poprad idd. Waar je op een hele avond 10 euro gewoon NIET op krijgtquote:Op zondag 6 maart 2011 02:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toch vind ik Singapore de beste stad waar ik ooit ben geweest.
Samen met RigaDaar kon je jezelf voor een zak knikkers klemzuipen
Waar ligt die toffe stad?quote:Op zondag 6 maart 2011 02:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, of Poprad idd. Waar je op een hele avond 10 euro gewoon NIET op krijgt
Allebei nooit geweest, ben niet zo'n vlieger meerquote:Op zondag 6 maart 2011 02:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toch vind ik Singapore de beste stad waar ik ooit ben geweest.
Samen met RigaDaar kon je jezelf voor een zak knikkers klemzuipen
Superfijn, zeker als studentquote:Op zondag 6 maart 2011 02:42 schreef Dr_Flash het volgende:
naja was in 1998 hoor. Ik was daar een avond met een groep studenten, en iedereen had het minimum bedrag (25 gulden) uit een automaat gepind. En hoe veel zalm, bier, wodka dan ook, het geld kwam niet op
neuken denk ikquote:Op zondag 6 maart 2011 02:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet dat ik niet blj ben met jullie, maar waar is Friem? GF?
GF is gleufsap aan het dweilen, als je dat nou ZO graag wilt wetenquote:Op zondag 6 maart 2011 02:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet dat ik niet blj ben met jullie, maar waar is Friem? GF?
quote:
Maar er zijn er veel die nog geen tietjes hebben.quote:Op zondag 6 maart 2011 02:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
7 miljard mensen, 3 miljard legale vrouwen, dus zes miljard tieten.
En nou heb ik er genoeg vanquote:Op zondag 6 maart 2011 02:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar er zijn er veel die nog geen tietjes hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |