Ik wed dat er minimaal 46 tussen zitten met cup FF.quote:Op zondag 6 maart 2011 02:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar er zijn er veel die nog geen tietjes hebben.
Klopt.quote:Op zondag 6 maart 2011 02:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wed dat er minimaal 46 tussen zitten met cup FF.
En dat zeg je tegen mij??quote:
Nou word ik wel benieuwd wat er gebeurt als je dat niet doetquote:
Wat is een tubgirl??quote:Op zondag 6 maart 2011 02:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JA LD
Ik vind jou geen tubgirl type ofzo
Pechquote:Op zondag 6 maart 2011 03:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou word ik wel benieuwd wat er gebeurt als je dat niet doet
Of je doet niet zo moeilijjkquote:Op zondag 6 maart 2011 03:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]google is your friend
Safesearch uitzetten
Dat is een plaatje van een meisje wat op haar rug in bad ligt en een enorme straal diarree uit haar kont omhoog spuit. Erg vies. Zo vies dat je zelfs op Fok, waar toch best veel kan, voor een Tubbie standaard tegen 48 uur strafbank aan looptquote:
Yuk, waarom is dat geil dan??quote:Op zondag 6 maart 2011 03:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een plaatje van een meisje wat op haar rug in bad ligt en een enorme straal diarree uit haar kont omhoog spuit. Erg vies. Zo vies dat je zelfs op Fok, waar toch best veel kan, voor een Tubbie standaard tegen 48 uur strafbank aan loopt
quote:Op zondag 6 maart 2011 03:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een plaatje van een meisje wat op haar rug in bad ligt en een enorme straal diarree uit haar kont omhoog spuit. Erg vies. Zo vies dat je zelfs op Fok, waar toch best veel kan, voor een Tubbie standaard tegen 48 uur strafbank aan loopt
Ok, tieten , slank, jong?? En nu?quote:
Ze is mooiquote:Op zondag 6 maart 2011 03:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, tieten , slank, jong?? En nu?
Lekker, geil en neukbaar. Maar Brazilië is wel een beetje ver weg. EN vooral: er gaat geen trein naartoe.quote:
Ik wist dat er een addertje onder het gras zatquote:Op zondag 6 maart 2011 03:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker, geil en neukbaar. Maar Brazilië is wel een beetje ver weg. EN vooral: er gaat geen trein naartoe.
Schenken??quote:Op zondag 6 maart 2011 03:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is gewoon een statement hoor
Niet gelijk dat ik haar zou schenken ofzo :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |