ok dank je ben ik er weer weg van!quote:
Ik word hier helemaal gek van!! Echt, dat gefrunnik en geaai.. Dat zou me enorm op mijn zenuwen werken!quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:07 schreef bollokus het volgende:
ol 5 min ff op het forum en toch een fipo gehaald....EINDELIJK!!!!
dan zie jij niet wat ik ziequote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:07 schreef Day het volgende:
Ik vind Aafke er leuk en fris uitzien, vandaag.
jij kan nu vredig stervenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:07 schreef bollokus het volgende:
ol 5 min ff op het forum en toch een fipo gehaald....EINDELIJK!!!!
\quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:08 schreef Lemar het volgende:
[..]
Jij had ook wel best kunnen ninja openen.
Haal anders ff een doekje over je monitor, slons!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:07 schreef Day het volgende:
Ik vind Aafke er leuk en fris uitzien, vandaag.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:08 schreef Stranger het volgende:
Laura houdt nog steeds vol dat ze 7500e pot heeft?
O? Staat iets van 3750 in de OP.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:08 schreef Stranger het volgende:
Ze wil niet laten merken dat ze fail missie had ja, iedereen denkt nogsteeds dat Karim als eerste faalde.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:08 schreef Stranger het volgende:
Ja en wij vonden het wel mooi.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik vind die lippenstift van Joanne echt niet mooi! Maar daar hebben jullie het natuurlijk allang over gehad..
Omdat ze natuurlijk niet naast Guido is wakker geworden, ik bedoel dat het haar missie was.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:09 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, omdat haar pot gehalveerd is 2 weken geleden.
Wat zei ze dan psies?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:10 schreef minzo het volgende:
ooooe misschien heeft ze wel fout dan:O als je Mo net hoor praten
Is er gedrukt dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:12 schreef Mellietje19 het volgende:
Nee ik ben er 1000% zeker van dat ze het goed heeft
Een lijk was ze al.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:13 schreef capuchon het volgende:
Sofia is levensmoe volgens mij....
Laat haar als ze uit het huis is een lekker hoog gebouw opzoeken... pfff
Jup Mo heeft gedrukt op Laura.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:13 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Hoi hoi, ben pas net weer aan het kijken toegekomen, nog wat leuks gebeurd? =p
[..]
Is er gedrukt dan?
2 posts boven jequote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:14 schreef capuchon het volgende:
Ze zeiden net dat er vandaag 3x gedrukt is
Mo voor Laura dus en wie nog meer??/
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:13 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jup Mo heeft gedrukt op Laura.
Edit
En eerder vandaag Philip op Sophia, die had het fout, en Gerard op Aafke, die had het ook fout.
Kijk eens in de updates of streamverslagenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:14 schreef capuchon het volgende:
Ze zeiden net dat er vandaag 3x gedrukt is
Mo voor Laura dus en wie nog meer??/
Wat dachten Philip en Gerard?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:13 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jup Mo heeft gedrukt op Laura.
Edit
En eerder vandaag Philip op Sophia, die had het fout, en Gerard op Aafke, die had het ook fout.
Idd Hulde voor hen die de moeite nemen!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:15 schreef mootie het volgende:
Teruglezen valt ook niet mee he? En dan die arme mensen die de updates schrijven...
Worden die echt bijgehouden ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:15 schreef mootie het volgende:
Teruglezen valt ook niet mee he? En dan die arme mensen die de updates schrijven...
Jup en wat Philip dacht weten we niet, want er was een Streamlock, maar ze hadden het er net over dat het fout was.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:15 schreef capuchon het volgende:
[..]
Wat dachten Philip en Gerard?
Gerard zeker dat aafke mee heeft gedaan daan de elfstedentocht?
Maar ik hou niet van teruglezen.. sorryy (K)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:15 schreef mootie het volgende:
Ja ik wel....zit niet hele tijd achter de pc....dus af en toe ff kijken of ik wat gemist hebquote:
Die lees ik wel! Dus ze doen het niets voor niets!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:15 schreef mootie het volgende:
Wij houden niet van alles dubbel typenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:16 schreef capuchon het volgende:
[..]
Maar ik hou niet van teruglezen.. sorryy (K)
En ik houd er niet van dat er 25 keer per dag iemand binnen komt vallen en meteen eist dat er meegedeeld wordt wat er voorgevallen is.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:16 schreef capuchon het volgende:
[..]
Maar ik hou niet van teruglezen.. sorryy (K)
Nou dan doe je dat toch niettquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wij houden niet van alles dubbel typen
Aafke noemden Miljonair en Tsunami overleeft (Natuurramp)quote:
de Cos is er juist voor om terug te kunnen lezen wat je gemist hebtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:18 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik houd er niet van dat er 25 keer per dag iemand binnen komt vallen en meteen eist dat er meegedeeld wordt wat er voorgevallen is.
Oh.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:18 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik houd er niet van dat er 25 keer per dag iemand binnen komt vallen en meteen eist dat er meegedeeld wordt wat er voorgevallen is.
en belangrijke dingen staan bovenaan in het nieuws update topic.quote:
Jaaa Aafke heeft het wel vaker bij het rechte eind....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:19 schreef xTamaratJj het volgende:
[..]
Aafke noemden Miljonair en Tsunami overleeft (Natuurramp)
Doe dan is drukken Aafke kudt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:19 schreef xTamaratJj het volgende:
[..]
Aafke noemden Miljonair en Tsunami overleeft (Natuurramp)
Het zou me niets verbazen als hij daarvoor vandaag haar 2500e heeft gegeven.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:18 schreef meneertje1972 het volgende:
Gerard is Aafke aan het paaien voor z'n groepje.
Zie afbeelding voor tsunami veroorzaker.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:20 schreef versabommie het volgende:
Een natuurramp is een gebeurtenis die catastrofale gevolgen heeft voor levende wezens, met name mensen, in de omgeving. Een lawine die in onbewoond gebied plaatsvindt, zal minder snel een natuurramp genoemd worden, dan een lawine waarbij huizen met mensen onder de lawine worden bedolven.
Een natuurramp heeft, in tegenstelling tot een cultuurramp meestal een natuurlijke oorzaak en is dus niet het gevolg van menselijk handelen. Het onderscheid is in een aantal gevallen steeds moeilijker te maken, onder andere omdat de opwarming van de aarde mede een gevolg is van menselijk handelen en aanleiding geeft tot meer en zwaardere natuurrampen, zoals orkanen. Veel natuurrampen zoals overstromingen en extreme droogtes worden tegenwoordig bovendien mede veroorzaakt door de grootschaligheid van de veranderingen die de mens aanbrengt in het natuurlijke milieu, zoals ontbossing ten behoeve van nieuw aangeplante monoculturen (bijvoorbeeld in Tasmanië en op Borneo) alsmede irrigatie (zie de problemen bij het Aralmeer).
LULKOEK!
[ afbeelding ]
Een natuurramp heeft, in tegenstelling tot een cultuurramp meestal een natuurlijke oorzaak en is dus niet het gevolg van menselijk handelenquote:
Dat dus!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:22 schreef Lemar het volgende:
[..]
Zie afbeelding voor tsunami veroorzaker.
Wij begrijpen elkaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een natuurramp heeft, in tegenstelling tot een cultuurramp meestal een natuurlijke oorzaak en is dus niet het gevolg van menselijk handelen
[..]
Dat dus!
Nogmaals:
[ afbeelding ]
Geen slecht idee, who knows.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:21 schreef Stranger het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als hij daarvoor vandaag haar 2500e heeft gegeven.
L&G maar da's nu al telaat.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:23 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Weet ze ook voor wie ze moet drukken dan?
Ja Monique heeft net gedrukt voor geheim Laura en ze was neprelatie op het spoor (samen met Karim) dus het zou wel eens goed kunnen zijn, maar als ze zo naar de rode bank gaan komen toch de SL's er weer op en kunnen we niks zien.quote:
Nee ze bazelt maar wat geheimen op die goed zijn, maar kan met der harses niet bij dat het misschien wel bij een persoon past.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:23 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Weet ze ook voor wie ze moet drukken dan?
Nice, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:23 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja Monique heeft net gedrukt voor geheim Laura en ze was neprelatie op het spoor (samen met Karim) dus het zou wel eens goed kunnen zijn, maar als ze zo naar de rode bank gaan komen toch de SL's er weer op en kunnen we niks zien.
STEM: Sofia, Sharon, Laura, jullie hebben niet gedrukt en zijn alleen maar bezig met stoken en vrendjes zijn. Jullie falen in het spel en dus zijn jullie overbodig. Jullie krijgen 10 minuten om je koffers te pakken. Tot zover jullie Secret Story avontuur!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:22 schreef meneertje1972 het volgende:
Sanctie voor alle vrouwen die nog niet hebben gedrukt! Drie weken al jeetje. En het staat in de regels dat er een sanctie op staat als je het spel niet actief speelt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
STEM: Sofia, Sharon, Laura, jullie hebben niet gedrukt en zijn alleen maar bezig met stoken en vrendjes zijn. Jullie falen in het spel en dus zijn jullie overbodig. Jullie krijgen 10 minuten om je koffers te pakken. Tot zover jullie Secret Story avontuur!
Matties4life!!!quote:
Die zijn bezig om zo lang mogelijk te blijven zitten.. Het gaat ze dan ook niet om het spel.. Dus ik ben VOOR koffers pakken. En het geld gaat naar Alex!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
STEM: Sofia, Sharon, Laura, jullie hebben niet gedrukt en zijn alleen maar bezig met stoken en vrendjes zijn. Jullie falen in het spel en dus zijn jullie overbodig. Jullie krijgen 10 minuten om je koffers te pakken. Tot zover jullie Secret Story avontuur!
Nou dit gaat wel weer een beetje te ver. We zijn geen Stervio en Gaydo.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Matties4life!!!![]()
Zullen we vanavond elkaars mangina versieren?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:25 schreef Flow3r het volgende:
Zou Sharon slechthorend zijn? Dove mensen schreeuwen vaak? Geen wonder dat ze die tsunami niet aan heeft horen komen
Hahaha, vayazzlen!!! Daar wil ik eigenlijk geen beelden bij!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Matties4life!!!![]()
Zullen we vanavond elkaars mangina versieren?
Ze dacht dat ze de tsunami wel kon weerstaan omdat ze zo vadsig is dat ze vast zit aan de aardbodem.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:25 schreef Flow3r het volgende:
Zou Sharon slechthorend zijn? Dove mensen schreeuwen vaak? Geen wonder dat ze die tsunami niet aan heeft horen komen
Sterker nog, Sharon is de oorzaak van de tsunami... Ze sprong iets te hard in het zwembad...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:27 schreef Lemar het volgende:
[..]
Ze dacht dat ze de tsunami wel kon weerstaan omdat ze zo vadsig is dat ze vast zit aan de aardbodem.
Doe jij dan beelden!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hahaha, vayazzlen!!! Daar wil ik eigenlijk geen beelden bij!!
Flip is niet zo dol op servio, die heeft een nominatie van hem te pakken als ze gemengd mogen nomineren.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:27 schreef capuchon het volgende:
Servio komt ook weer met een subtiele opmerking richting Flip:
Heb je herpes op je neus
Wat een lul johhh
"Ik mag, ja ik MAG weinig of geen normen en waarden hebben. Dat is MIJN beeld."quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:27 schreef MargrietV het volgende:
Servio heeft weinig of geen normen en waarden.
Ik denk toch nog richting Guidoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:28 schreef Tinos85 het volgende:
Stel het geheim is geraden. Zou Laura dan weer richting Alex trekken of toch nog richting Guido?
Richting Guido, zie je niet dat Laura verliefd op hem is?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:28 schreef Tinos85 het volgende:
Stel het geheim is geraden. Zou Laura dan weer richting Alex trekken of toch nog richting Guido?
Nu 2.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:29 schreef meneertje1972 het volgende:
Binnen 5 minuten moeten ze allemaal naar de bank. Er staat nu al 1 stream op gericht.
Ik wilde even bevestiging hebbenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:29 schreef Lemar het volgende:
[..]
Richting Guido, zie je niet dat Laura verliefd op hem is?
Als Guido echt iets met Laura zou willen had ie haar allang in bed gehadquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:29 schreef Lemar het volgende:
[..]
Richting Guido, zie je niet dat Laura verliefd op hem is?
hoezo zijn daar beelden dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:30 schreef versabommie het volgende:
JEEEEEEEEEEEEJ!we krijgen een streamlock!
![]()
Tijdens geen beeld kunt u hier terecht: [SST SC8] Slow chat, hier voor al uw offtopic zaken
Caiway ook !quote:
Wat een kut opmerking is dit zeg :Squote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:27 schreef Lemar het volgende:
[..]
Ze dacht dat ze de tsunami wel kon weerstaan omdat ze zo vadsig is dat ze vast zit aan de aardbodem.
Wen er maar aan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:31 schreef Mellietje19 het volgende:
[..]
Wat een kut opmerking is dit zeg :S
Het ging hem ook op de dames schoen met de slaappillen, ze kan moeilijk slapen en er zaten 11 (elf) pillen in.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:31 schreef meneertje1972 het volgende:
dom van Gerard valt me tegen dat hij voor Elfstedentocht geheim bij Aafke heeft gedrukt. Zijn toch geen schaatsclues? Ja haar stevige benen maar ja. Pfff. Jammer Gerard dom. Ook belachelijk dat je nu dan een week niet mag drukken. Ze willen gewoon geen aktie daar ofzo.
Dus streamlock. Ik hoop dat Benny code heeft voor die rare camera.quote:
Vaak wel het geluid volgen tijdens SLquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:30 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
wat is dat? kun je daar wel kijken?
wat is de url?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:32 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Vaak wel het geluid volgen tijdens SL
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:32 schreef versabommie het volgende:
Ik wil dat Mo weer vrolijk gaat worden! Jeej!Ik gun het haar!
Vertel ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:32 schreef Anneloortje het volgende:
SST_Jurien SST Jurien
by BaD1ND
Volgens Fok.nl beraden SST_Cynthia en ik ons op gerechtelijke stappen... Eens even lezen! #sstnl #wisthetnogniet
Ondertussn op twitter...
plus langdurig opstellen camera's.. Mo pakt die potten!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:33 schreef Flashbox het volgende:
denk dat het geheim geraden is, anders zetten ze die andere twee pogingen toch ook wel op de site/
Zelfde hier, dacht ga snel naar streams...............nope..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mo is echt heel vrolijk!! Die weet straks niet wat ze met Maik moet, als ie weer terugkomt!!
O, kanaal 15 geeft ook een oog!
Nee echt! Die heeft gewoon enorme sterke emoties.. ze mag nu wel iets leuks hebben!quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee echt! Die heeft gewoon enorme sterke emoties.. ze mag nu wel iets leuks hebben!
Het lijkt me redelijk duidelijk als het geraden isquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:34 schreef Tinos85 het volgende:
Nu moeten ze hun mond houden tot maandag? Of gaan ze de zondaguitzending aanpassen?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee echt! Die heeft gewoon enorme sterke emoties.. ze mag nu wel iets leuks hebben!
Ik zeg 1 ding:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:34 schreef Nostalgist het volgende:
Als er nu een SL komt is dat het einde van het programma !!!!!
Niet te geloven !!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn jullie gek geworden of zo daar in Portugal ?????
Ja maar waarschijnlijk mogen ze weer niks zeggen en dan zouden G en L nog moeten doen alsof tot de uitzending.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:35 schreef Stranger het volgende:
[..]
Het lijkt me redelijk duidelijk als het geraden is
Dat gaat nooit gebeuren... Nooit die zaadvragende oogjes van Gido gezien?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:34 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
En dan eindigen Guido en Laura alsnog in bed samen
Doe verslag dan!quote:
Dit stond bij Jurrien op zn twitter. Meer weet ik niet. Ik heb getweet dat hij maar eens even op de COS moest komen meelullen.quote:
Kwaliteit doe is maken?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:35 schreef freaky40 het volgende:
Wat een laffe bende dit. Waar is die audio stream?
Nee echt!quote:
rechtsonderaan op de gele balk klikken, maar ik geloof dat je er een code voor moet hebben, betalen dusquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:35 schreef meneertje1972 het volgende:
wat is Yellowbird waar kun je wel kijken dan of geluid?
Code?quote:
Ok, keep us posted ;0quote:
eensquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:36 schreef Day het volgende:
Ik hoop dat mo het geraden heeft, ik ben die fake relatie helemaal zat!
Kwaliteit is daar goed in.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:36 schreef Tinos85 het volgende:
Niemand die het geluid van de Yellowcam kan streamen?
Heel goedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:36 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Dit stond bij Jurrien op zn twitter. Meer weet ik niet. Ik heb getweet dat hij maar eens even op de COS moest komen meelullen.
of deze?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
rechtsonderaan op de gele balk klikken, maar ik geloof dat je er een code voor moet hebben, betalen dus
http://www.secretstory.nl/kijk-live/1/Camera%201
+1, Maar die stream locks slaan nergens op.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:36 schreef Day het volgende:
quote:
Vond ik nou ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:38 schreef Juud79 het volgende:
Wat een kansloos geheel zeg. Streamlocks bij ieder tv-momentje, met als doel dat meer mensen tv gaan kijken.![]()
Als ze dat voor ogen hebben, komen ze van een koude kermis thuis, mensen gaan zo alleen nog maar meer afhaken en al helemaal niet naar tv kijken omdat zenderbazen dat graag willen.
Om over het betalen voor streams maar helemaal niet te spreken.![]()
Gelukkig horen we straks snel genoeg hoe of wat, ik heb het de vorige keer ook niet teruggekeken op tv. Op tv is er sowieso niets aan met die domme presentator.
En dit is juist.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:38 schreef Zixon het volgende:
Bewoners.... monique denkt het geheim van laura te weten.....
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:39 schreef Zixon het volgende:
Haar belangrijkste clou was het horloge
sinds de ontdekking hiervan heeft ze laura scherp in de gaten gehouden
Dit dus en betalen voor streams doe ik never nooit.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:38 schreef Juud79 het volgende:
Wat een kansloos geheel zeg. Streamlocks bij ieder tv-momentje, met als doel dat meer mensen tv gaan kijken.![]()
Als ze dat voor ogen hebben, komen ze van een koude kermis thuis, mensen gaan zo alleen nog maar meer afhaken en al helemaal niet naar tv kijken omdat zenderbazen dat graag willen.
Om over het betalen voor streams maar helemaal niet te spreken.![]()
Gelukkig horen we straks snel genoeg hoe of wat, ik heb het de vorige keer ook niet teruggekeken op tv. Op tv is er sowieso niets aan met die domme presentator.
Dus dat!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:36 schreef Day het volgende:
Daar gaan we wel van uit.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:39 schreef Anneloortje het volgende:
Krijgt mootje nu ook de pit van Guido???
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:41 schreef Zixon het volgende:
Het geheim van laura is......... GOED GERADEN!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |