Maar ik hou niet van teruglezen.. sorryy (K)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:15 schreef mootie het volgende:
Teruglezen valt ook niet mee he? En dan die arme mensen die de updates schrijven...
Ja ik wel....zit niet hele tijd achter de pc....dus af en toe ff kijken of ik wat gemist hebquote:
Die lees ik wel! Dus ze doen het niets voor niets!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:15 schreef mootie het volgende:
Teruglezen valt ook niet mee he? En dan die arme mensen die de updates schrijven...
Wij houden niet van alles dubbel typenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:16 schreef capuchon het volgende:
[..]
Maar ik hou niet van teruglezen.. sorryy (K)
En ik houd er niet van dat er 25 keer per dag iemand binnen komt vallen en meteen eist dat er meegedeeld wordt wat er voorgevallen is.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:16 schreef capuchon het volgende:
[..]
Maar ik hou niet van teruglezen.. sorryy (K)
Nou dan doe je dat toch niettquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wij houden niet van alles dubbel typen
Aafke noemden Miljonair en Tsunami overleeft (Natuurramp)quote:
de Cos is er juist voor om terug te kunnen lezen wat je gemist hebtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:18 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik houd er niet van dat er 25 keer per dag iemand binnen komt vallen en meteen eist dat er meegedeeld wordt wat er voorgevallen is.
Oh.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:18 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik houd er niet van dat er 25 keer per dag iemand binnen komt vallen en meteen eist dat er meegedeeld wordt wat er voorgevallen is.
en belangrijke dingen staan bovenaan in het nieuws update topic.quote:
Jaaa Aafke heeft het wel vaker bij het rechte eind....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:19 schreef xTamaratJj het volgende:
[..]
Aafke noemden Miljonair en Tsunami overleeft (Natuurramp)
Doe dan is drukken Aafke kudt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:19 schreef xTamaratJj het volgende:
[..]
Aafke noemden Miljonair en Tsunami overleeft (Natuurramp)
Het zou me niets verbazen als hij daarvoor vandaag haar 2500e heeft gegeven.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:18 schreef meneertje1972 het volgende:
Gerard is Aafke aan het paaien voor z'n groepje.
Zie afbeelding voor tsunami veroorzaker.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:20 schreef versabommie het volgende:
Een natuurramp is een gebeurtenis die catastrofale gevolgen heeft voor levende wezens, met name mensen, in de omgeving. Een lawine die in onbewoond gebied plaatsvindt, zal minder snel een natuurramp genoemd worden, dan een lawine waarbij huizen met mensen onder de lawine worden bedolven.
Een natuurramp heeft, in tegenstelling tot een cultuurramp meestal een natuurlijke oorzaak en is dus niet het gevolg van menselijk handelen. Het onderscheid is in een aantal gevallen steeds moeilijker te maken, onder andere omdat de opwarming van de aarde mede een gevolg is van menselijk handelen en aanleiding geeft tot meer en zwaardere natuurrampen, zoals orkanen. Veel natuurrampen zoals overstromingen en extreme droogtes worden tegenwoordig bovendien mede veroorzaakt door de grootschaligheid van de veranderingen die de mens aanbrengt in het natuurlijke milieu, zoals ontbossing ten behoeve van nieuw aangeplante monoculturen (bijvoorbeeld in Tasmanië en op Borneo) alsmede irrigatie (zie de problemen bij het Aralmeer).
LULKOEK!
[ afbeelding ]
Een natuurramp heeft, in tegenstelling tot een cultuurramp meestal een natuurlijke oorzaak en is dus niet het gevolg van menselijk handelenquote:
Dat dus!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:22 schreef Lemar het volgende:
[..]
Zie afbeelding voor tsunami veroorzaker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |