2 posts boven jequote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:14 schreef capuchon het volgende:
Ze zeiden net dat er vandaag 3x gedrukt is
Mo voor Laura dus en wie nog meer??/
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:13 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jup Mo heeft gedrukt op Laura.
Edit
En eerder vandaag Philip op Sophia, die had het fout, en Gerard op Aafke, die had het ook fout.
Kijk eens in de updates of streamverslagenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:14 schreef capuchon het volgende:
Ze zeiden net dat er vandaag 3x gedrukt is
Mo voor Laura dus en wie nog meer??/
Wat dachten Philip en Gerard?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:13 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jup Mo heeft gedrukt op Laura.
Edit
En eerder vandaag Philip op Sophia, die had het fout, en Gerard op Aafke, die had het ook fout.
Idd Hulde voor hen die de moeite nemen!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:15 schreef mootie het volgende:
Teruglezen valt ook niet mee he? En dan die arme mensen die de updates schrijven...
Worden die echt bijgehouden ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:15 schreef mootie het volgende:
Teruglezen valt ook niet mee he? En dan die arme mensen die de updates schrijven...
Jup en wat Philip dacht weten we niet, want er was een Streamlock, maar ze hadden het er net over dat het fout was.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:15 schreef capuchon het volgende:
[..]
Wat dachten Philip en Gerard?
Gerard zeker dat aafke mee heeft gedaan daan de elfstedentocht?
Maar ik hou niet van teruglezen.. sorryy (K)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:15 schreef mootie het volgende:
Ja ik wel....zit niet hele tijd achter de pc....dus af en toe ff kijken of ik wat gemist hebquote:
Die lees ik wel! Dus ze doen het niets voor niets!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:15 schreef mootie het volgende:
Wij houden niet van alles dubbel typenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:16 schreef capuchon het volgende:
[..]
Maar ik hou niet van teruglezen.. sorryy (K)
En ik houd er niet van dat er 25 keer per dag iemand binnen komt vallen en meteen eist dat er meegedeeld wordt wat er voorgevallen is.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:16 schreef capuchon het volgende:
[..]
Maar ik hou niet van teruglezen.. sorryy (K)
Nou dan doe je dat toch niettquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wij houden niet van alles dubbel typen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |