quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
STEM: Sofia, Sharon, Laura, jullie hebben niet gedrukt en zijn alleen maar bezig met stoken en vrendjes zijn. Jullie falen in het spel en dus zijn jullie overbodig. Jullie krijgen 10 minuten om je koffers te pakken. Tot zover jullie Secret Story avontuur!
Matties4life!!!quote:
Die zijn bezig om zo lang mogelijk te blijven zitten.. Het gaat ze dan ook niet om het spel.. Dus ik ben VOOR koffers pakken. En het geld gaat naar Alex!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
STEM: Sofia, Sharon, Laura, jullie hebben niet gedrukt en zijn alleen maar bezig met stoken en vrendjes zijn. Jullie falen in het spel en dus zijn jullie overbodig. Jullie krijgen 10 minuten om je koffers te pakken. Tot zover jullie Secret Story avontuur!
Nou dit gaat wel weer een beetje te ver. We zijn geen Stervio en Gaydo.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Matties4life!!!![]()
Zullen we vanavond elkaars mangina versieren?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:25 schreef Flow3r het volgende:
Zou Sharon slechthorend zijn? Dove mensen schreeuwen vaak? Geen wonder dat ze die tsunami niet aan heeft horen komen
Hahaha, vayazzlen!!! Daar wil ik eigenlijk geen beelden bij!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Matties4life!!!![]()
Zullen we vanavond elkaars mangina versieren?
Ze dacht dat ze de tsunami wel kon weerstaan omdat ze zo vadsig is dat ze vast zit aan de aardbodem.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:25 schreef Flow3r het volgende:
Zou Sharon slechthorend zijn? Dove mensen schreeuwen vaak? Geen wonder dat ze die tsunami niet aan heeft horen komen
Sterker nog, Sharon is de oorzaak van de tsunami... Ze sprong iets te hard in het zwembad...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:27 schreef Lemar het volgende:
[..]
Ze dacht dat ze de tsunami wel kon weerstaan omdat ze zo vadsig is dat ze vast zit aan de aardbodem.
Doe jij dan beelden!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hahaha, vayazzlen!!! Daar wil ik eigenlijk geen beelden bij!!
Flip is niet zo dol op servio, die heeft een nominatie van hem te pakken als ze gemengd mogen nomineren.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:27 schreef capuchon het volgende:
Servio komt ook weer met een subtiele opmerking richting Flip:
Heb je herpes op je neus
Wat een lul johhh
"Ik mag, ja ik MAG weinig of geen normen en waarden hebben. Dat is MIJN beeld."quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:27 schreef MargrietV het volgende:
Servio heeft weinig of geen normen en waarden.
Ik denk toch nog richting Guidoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:28 schreef Tinos85 het volgende:
Stel het geheim is geraden. Zou Laura dan weer richting Alex trekken of toch nog richting Guido?
Richting Guido, zie je niet dat Laura verliefd op hem is?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:28 schreef Tinos85 het volgende:
Stel het geheim is geraden. Zou Laura dan weer richting Alex trekken of toch nog richting Guido?
Nu 2.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:29 schreef meneertje1972 het volgende:
Binnen 5 minuten moeten ze allemaal naar de bank. Er staat nu al 1 stream op gericht.
Ik wilde even bevestiging hebbenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:29 schreef Lemar het volgende:
[..]
Richting Guido, zie je niet dat Laura verliefd op hem is?
Als Guido echt iets met Laura zou willen had ie haar allang in bed gehadquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:29 schreef Lemar het volgende:
[..]
Richting Guido, zie je niet dat Laura verliefd op hem is?
hoezo zijn daar beelden dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:30 schreef versabommie het volgende:
JEEEEEEEEEEEEJ!we krijgen een streamlock!
![]()
Tijdens geen beeld kunt u hier terecht: [SST SC8] Slow chat, hier voor al uw offtopic zaken
Caiway ook !quote:
Wat een kut opmerking is dit zeg :Squote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:27 schreef Lemar het volgende:
[..]
Ze dacht dat ze de tsunami wel kon weerstaan omdat ze zo vadsig is dat ze vast zit aan de aardbodem.
Wen er maar aan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:31 schreef Mellietje19 het volgende:
[..]
Wat een kut opmerking is dit zeg :S
Het ging hem ook op de dames schoen met de slaappillen, ze kan moeilijk slapen en er zaten 11 (elf) pillen in.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:31 schreef meneertje1972 het volgende:
dom van Gerard valt me tegen dat hij voor Elfstedentocht geheim bij Aafke heeft gedrukt. Zijn toch geen schaatsclues? Ja haar stevige benen maar ja. Pfff. Jammer Gerard dom. Ook belachelijk dat je nu dan een week niet mag drukken. Ze willen gewoon geen aktie daar ofzo.
Dus streamlock. Ik hoop dat Benny code heeft voor die rare camera.quote:
Vaak wel het geluid volgen tijdens SLquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:30 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
wat is dat? kun je daar wel kijken?
wat is de url?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:32 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Vaak wel het geluid volgen tijdens SL
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:32 schreef versabommie het volgende:
Ik wil dat Mo weer vrolijk gaat worden! Jeej!Ik gun het haar!
Vertel ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:32 schreef Anneloortje het volgende:
SST_Jurien SST Jurien
by BaD1ND
Volgens Fok.nl beraden SST_Cynthia en ik ons op gerechtelijke stappen... Eens even lezen! #sstnl #wisthetnogniet
Ondertussn op twitter...
plus langdurig opstellen camera's.. Mo pakt die potten!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:33 schreef Flashbox het volgende:
denk dat het geheim geraden is, anders zetten ze die andere twee pogingen toch ook wel op de site/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |