Zelfde hier, dacht ga snel naar streams...............nope..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mo is echt heel vrolijk!! Die weet straks niet wat ze met Maik moet, als ie weer terugkomt!!
O, kanaal 15 geeft ook een oog!
Nee echt! Die heeft gewoon enorme sterke emoties.. ze mag nu wel iets leuks hebben!quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee echt! Die heeft gewoon enorme sterke emoties.. ze mag nu wel iets leuks hebben!
Het lijkt me redelijk duidelijk als het geraden isquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:34 schreef Tinos85 het volgende:
Nu moeten ze hun mond houden tot maandag? Of gaan ze de zondaguitzending aanpassen?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee echt! Die heeft gewoon enorme sterke emoties.. ze mag nu wel iets leuks hebben!
Ik zeg 1 ding:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:34 schreef Nostalgist het volgende:
Als er nu een SL komt is dat het einde van het programma !!!!!
Niet te geloven !!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn jullie gek geworden of zo daar in Portugal ?????
Ja maar waarschijnlijk mogen ze weer niks zeggen en dan zouden G en L nog moeten doen alsof tot de uitzending.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:35 schreef Stranger het volgende:
[..]
Het lijkt me redelijk duidelijk als het geraden is
Dat gaat nooit gebeuren... Nooit die zaadvragende oogjes van Gido gezien?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:34 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
En dan eindigen Guido en Laura alsnog in bed samen
Doe verslag dan!quote:
Dit stond bij Jurrien op zn twitter. Meer weet ik niet. Ik heb getweet dat hij maar eens even op de COS moest komen meelullen.quote:
Kwaliteit doe is maken?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:35 schreef freaky40 het volgende:
Wat een laffe bende dit. Waar is die audio stream?
Nee echt!quote:
rechtsonderaan op de gele balk klikken, maar ik geloof dat je er een code voor moet hebben, betalen dusquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:35 schreef meneertje1972 het volgende:
wat is Yellowbird waar kun je wel kijken dan of geluid?
Code?quote:
Ok, keep us posted ;0quote:
eensquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:36 schreef Day het volgende:
Ik hoop dat mo het geraden heeft, ik ben die fake relatie helemaal zat!
Kwaliteit is daar goed in.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:36 schreef Tinos85 het volgende:
Niemand die het geluid van de Yellowcam kan streamen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |