Hij zat toch laatst aan Lautje uit te leggen dat hij nu aan het bulken is en in april weer vol aan de lijn gaat?quote:
Gewoon tussendoortje is dit.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:58 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Leuk voor hem dat ze hem ff wakker maken voor het eten
Hahahahaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, zelfde bekje af en toe.. Maar ik doe af en toe net of ik het niet zie.. Ik wil niet weer switchen
Sorry.. Ik probeer natuurlijk nog wel lief en aardig gevonden te worden.. Zal ik je even kriebelen??quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooie rebound.. ik zie dat je je overgeeft aan de duistere zijde, goedzo!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sorry.. Ik probeer natuurlijk nog wel lief en aardig gevonden te worden.. Zal ik je even kriebelen??
Misschien gaat het vliegtuig om half 8 ofzoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:58 schreef Flashbox het volgende:
Zal er dan toch nog wat gaan gebeuren vannavond, het is 5 uur daar en ze zitten al te eten, dat is nog nooit gebeurd
Sinds wanneer dineren zij om 17.00 u plaatselijke tijd?quote:
Dat gaat je echt niet meer redden hoor, mijn kleine padawan!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sorry.. Ik probeer natuurlijk nog wel lief en aardig gevonden te worden.. Zal ik je even kriebelen??
Ja en Nee.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:02 schreef bollokus het volgende:
ben heel even teur, is het geheim van G & L geraden??
Not yet, so far we know.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:02 schreef bollokus het volgende:
ben heel even teur, is het geheim van G & L geraden??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |