Ga hem alsjeblieft dan ophalen en hou hem! Please!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:56 schreef Mellietje19 het volgende:
[..]
Wat zit iedereen toch te zeiken dat Guido dik is.... ik vind hem er juist goed uitzien :S
Beetje vadsig ie ie wel hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:56 schreef Mellietje19 het volgende:
[..]
Wat zit iedereen toch te zeiken dat Guido dik is.... ik vind hem er juist goed uitzien :S
Maik is nu gewoon in de buurt een restaurantje aan het bezoeken hoor, geen probleem ;0quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:56 schreef Stability het volgende:
moet maik zelf koken? of moeten de restjes in het labyrint worden neergezet?
2008 belde net, ze wil haar streamers terug!quote:
Je mag haar hebben!! Maar hou haar dan lekker thuis!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
LEAVE MO ALONE! !!!111!!!11!!
Hoor je me! Jij vrouwmensch vol kift en zuur!
Yep die slaapt.quote:
denk dat ie samen met maik de restjes op mag peuzelenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:57 schreef mevrouwdebok het volgende:
zouden ze wel wat voor alex bewaren?
Mooie rebound.. ik zie dat je je overgeeft aan de duistere zijde, goedzo!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je mag haar hebben!! Maar hou haar dan lekker thuis!
Vol Laura bestijgeren de eerste nacht zonder een nep relatie met Guido, en Guido duikt gelijk bovenop Stervio.quote:
Ja, zelfde bekje af en toe.. Maar ik doe af en toe net of ik het niet zie.. Ik wil niet weer switchenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Servio heeft soms iets weg van Freddy Mercury..
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:58 schreef freaky40 het volgende:
Is Alex is er niet? Ik mis hem niet eens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |