uhuhquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:52 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik zou het aan de ene kant wel jammer vinden omdat G&L dan een schietschijf zijn, aan de andere kant vind ik het relaxed dat ze zichzelf kunnen zijn in het programma.
Tranen van geluk ook niet?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:52 schreef jugler het volgende:
[..]
Ik lach niet om huilende mensen, that's just sad
'Dat is toch het spéhél, daarvoor zit ik hier tóch!'quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:52 schreef Stability het volgende:
[..]
viel mij ook al op , dat ze opeens een raar stemmetje kreeg
Dat dus!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Dat is toch het spéhél, daarvoor zit ik hier tóch!'
Ik wil emoties zienquote:
zal wel uitgesteld worden tot maandagquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:54 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat de rode bank nog even uitgesteld wordt, ze zijn aan het eten.
onmogelijkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:54 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik wil emoties zienvooral bij Laura
gaat um niet worden denk ikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:54 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik wil emoties zienvooral bij Laura
Nou dat niet, zometeen misschien.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:54 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
zal wel uitgesteld worden tot maandag
Voor ons zowieso ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:54 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
zal wel uitgesteld worden tot maandag
Daaromquote:
quote:
LEAVE MO ALONE! !!!111!!!11!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Begrijp ik het goed? Mo alweer vrolijk? Wat een sterke vrouw is dat toch! Wat goed! Nou, als die genomineerd wordt, maar dat wordt ze niet omdat iedereen nog medelij met haar heeft, maar stel nou dat, vind ik wel dat we haar er niet uit mogen stemmen..
Ben bang dat dat een beetje de gedachtegang van onze Mo is..
Wat zit iedereen toch te zeiken dat Guido dik is.... ik vind hem er juist goed uitzien :Squote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:54 schreef versabommie het volgende:
Vadsig klaagkind is zich aan het opmaken voor zijn vrijheid om Serpentio te bonken!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |