ho stop ! ik wil het niet weten !!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:39 schreef beequeen het volgende:
Hij droomt van Ser's.....
[ afbeelding ]
Duidelijk, maar we zullen zien wanneer iedereen elkaar mag nomineren, hoe het dan loopt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:38 schreef Day het volgende:
[..]
Karim heeft zich al als hulpje laten inzetten door jo en flip bij het geheim van alex, daar had hij toen ook geen moeite mee. Geloof me, hij is bang om genomineerd te worden.
als Alex weer genomineerd wordt is er de kans dat ie er uit gaat, de dames zullen Alex wel weer nomineren, die kans zit er dik in en dat weet Karim, blijft over; alleen Gerard.Karim is gewoon bang dat dat zijn kansen verminderd bij de rest van de groepquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:38 schreef Day het volgende:
[..]
Karim heeft zich al als hulpje laten inzetten door jo en flip bij het geheim van alex, daar had hij toen ook geen moeite mee. Geloof me, hij is bang om genomineerd te worden.
Het is een combi tussen Dombo en Ankie van Grunsven.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:39 schreef Stranger het volgende:
Inderdaad zag net een shot van die knaagtanden en flaporen en zong meteen 'lief klein konijntje' in mijn hoofd.
Ja doe Maik maar naar huis sturen nu, ze weet het.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:44 schreef Flow3r het volgende:
* Monique, je moet nog af en toe even refereren aan Maik, anders gelooft Nederland nooit dat je niet op de hoogte was van het feit dat ie hier opgesloten zit in een andere kamer want je bent veel te vrolijk *
Of ze zit helemaal onder de pillenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:44 schreef Flow3r het volgende:
* Monique, je moet nog af en toe even refereren aan Maik, anders gelooft Nederland nooit dat je niet op de hoogte was van het feit dat ie hier opgesloten zit in een andere kamer want je bent veel te vrolijk *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |