Ik dacht breng even wat spanning erin.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:20 schreef Stranger het volgende:
Doe is nie een topictitel verzinnen waarbij het lijkt alsof er actie is.
Ik hoorde het ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:20 schreef Anneloortje het volgende:
Geer I should have known from the start...
Dramaqueen!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:21 schreef Lemar het volgende:
[..]
Ik dacht breng even wat spanning erin.
IK NIET!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:21 schreef Anneloortje het volgende:
Kan Joanne het paard retylen??? please. Gisteren een aussie, nu een roze shirt en dan die reet groot in beeld.
Ik wil de kuiltjes van flip en guido in beeld!
Geer geeft muzikale hints.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:20 schreef Anneloortje het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:20 schreef Anneloortje het volgende:
Vooral team Joanna, Servie, Sharron, Laura, Guidette, Sofia is erg!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:22 schreef Day het volgende:
En in feite heeft Gerard gelijk, door met allerlei groepen mee te werken, ben je niet te vertrouwen. En daarbij zijn er al verschillende gropejes in huis, die ongezegd dezelfde regels hebben als de 3 musketiers.
Vroeg ik me gisteren ook af; Bestaat Australian nog als 'merk'?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:21 schreef Anneloortje het volgende:
Kan Joanne het paard retylen??? please. Gisteren een aussie, nu een roze shirt en dan die reet groot in beeld.
Ik wil de kuiltjes van flip en guido in beeld!
Jazeker.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vroeg ik me gisteren ook af; Bestaat Australian nog als 'merk'?
Ja ze verkopen tegenwoordig zelfgemaakte chocolade enzo toch ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vooral team Joanna, Servie, Sharron, Laura, Guidette, Sofia is erg!
Right...je zit daar ook niet om iemand te vertrouwen of vriendjes te maken, maar om een spel te spelen en te winnen. Lijkt wel of ze dat een beetje kwijt zijn..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:22 schreef Day het volgende:
En in feite heeft Gerard gelijk, door met allerlei groepen mee te werken, ben je niet te vertrouwen. En daarbij zijn er al verschillende gropejes in huis, die ongezegd dezelfde regels hebben als de 3 musketiers.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tnx, ik googlede net, zag het. Hoe is het mogelijk!? Was toch zo'n gabbermerk?quote:
[..]quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:23 schreef Reksie1981 het volgende:
Volgens mij niet hoor, heb er gewoon nette schoenen van.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tnx, ik googlede net, zag het. Hoe is het mogelijk!? Was toch zo'n gabbermerk?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:24 schreef Lemar het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, heb er gewoon nette schoenen van.
Neuh, die gabbertjes claimden het. Net als hooligans Burberry claimden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tnx, ik googlede net, zag het. Hoe is het mogelijk!? Was toch zo'n gabbermerk?
Nee, serieus?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[..]
Ja ze verkopen tegenwoordig zelfgemaakte chocolade enzo toch ?
Vroeger deden ze trainingspakken, en die waren idd erg in de smaak bij gabbersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:24 schreef Lemar het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, heb er gewoon nette schoenen van.
[..]quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:23 schreef Reksie1981 het volgende:
Muhaha.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:25 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
[..]
Ja ze verkopen tegenwoordig zelfgemaakte chocolade enzo toch ?
Even een verneukte quote quoten als we toch bezig blijvenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:26 schreef Stranger het volgende:
[..]
Muhaha.
Maar ik noem alle babypakjes aussie & alle pakjes van sharon.
Of Karim als Einzelgänger te vertrouwen is, zal moeten blijken. Maar dat hij er voor kiest het *spel* buiten kinderachtige groepjesstructuur te spelen, kan ik zeer waarderen. Karim vertrouwt op zichzelf, Gerard op zijn bedachte strategietjes (en nlp geneuzel)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:22 schreef Day het volgende:
En in feite heeft Gerard gelijk, door met allerlei groepen mee te werken, ben je niet te vertrouwen. En daarbij zijn er al verschillende groepjes in huis, die ongezegd dezelfde regels hebben als de 3 musketiers.
Ik denk aan een fatsige tsunami veroorzaker.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:26 schreef Anneloortje het volgende:
Bij sharon moet ik altijd aan line dance denken
Helemaal mee eens..!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:26 schreef Ifa het volgende:
[..]
Of Karim als Einzelgänger te vertrouwen is, zal moeten blijken. Maar dat hij er voor kiest het *spel* buiten kinderachtige groepjesstructuur te spelen, kan ik zeer waarderen. Karim vertrouwt op zichzelf, Gerard op zijn bedachte strategietjes (en nlp geneuzel)
Zijn verstand! Waar is de geel gesteende weg?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |