Als karim helemaal niet in een groep zou spelen, zou je gelijk hebben, maar hij heeft gisteren een pact gesloten met jo en flip, dus die theorie gaat niet op. Karim wil geen groepje vormen met de 2 minst populaire mannen in dat huis, want dat gaat hem stemmen kosten, denkt hij.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:26 schreef Ifa het volgende:
[..]
Of Karim als Einzelgänger te vertrouwen is, zal moeten blijken. Maar dat hij er voor kiest het *spel* buiten kinderachtige groepjesstructuur te spelen, kan ik zeer waarderen. Karim vertrouwt op zichzelf, Gerard op zijn bedachte strategietjes (en nlp geneuzel)
Ser heeft de hele middag geslapen..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:33 schreef sjaakspark het volgende:
Waar zijn die Sofia en Servio toch de hele tijd. Liggen die ergens afspraken te maken en te smoesen?¿
Maar daarvoor zitten zij er toch ook...om een spel te spelen!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat Karim eerder bang is om door Gerard als 'hulpje' weggezet te worden. Dat hij en Alex puur misbruikt worden ter meerdere eer en glorie van Gerard zelf ipv dat het een verbond is tussen drie gelijkwaardige personen... Hij heeft dus niet het volledige vertrouwen in Gerard en ik denk dat dat best terecht is. Gerard gaat voor het spel, dat zien wij en dat zien zij natuurlijk ook....
Psies, dat dus!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:33 schreef Day het volgende:
[..]
Als karim helemaal niet in een groep zou spelen, zou je gelijk hebben, maar hij heeft gisteren een pact gesloten met jo en flip, dus die theorie gaat niet op. Karim wil geen groepje vormen met de 2 minst populaire mannen in dat huis, want dat gaat hem stemmen kosten, denkt hij.
Ze willen blijkbaar liever vrienden maken momenteelquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:33 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Maar daarvoor zitten zij er toch ook...om een spel te spelen!
Karim heeft zich al als hulpje laten inzetten door jo en flip bij het geheim van alex, daar had hij toen ook geen moeite mee. Geloof me, hij is bang om genomineerd te worden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat Karim eerder bang is om door Gerard als 'hulpje' weggezet te worden. Dat hij en Alex puur misbruikt worden ter meerdere eer en glorie van Gerard zelf ipv dat het een verbond is tussen drie gelijkwaardige personen... Hij heeft dus niet het volledige vertrouwen in Gerard en ik denk dat dat best terecht is. Gerard gaat voor het spel, dat zien wij en dat zien zij natuurlijk ook....
Ik denk op de eerste plaats dat hij oprecht geschrokken is van Gerard's opmerking m.b.t wij bepalen wie geëlimineerd wordt. Dat ligt niet in zijn aard. Hij wil volgens mij ook wel vriendje van iedereen zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:33 schreef Day het volgende:
[..]
Als karim helemaal niet in een groep zou spelen, zou je gelijk hebben, maar hij heeft gisteren een pact gesloten met jo en flip, dus die theorie gaat niet op. Karim wil geen groepje vormen met de 2 minst populaire mannen in dat huis, want dat gaat hem stemmen kosten, denkt hij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |