ho stop ! ik wil het niet weten !!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:39 schreef beequeen het volgende:
Hij droomt van Ser's.....
[ afbeelding ]
Duidelijk, maar we zullen zien wanneer iedereen elkaar mag nomineren, hoe het dan loopt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:38 schreef Day het volgende:
[..]
Karim heeft zich al als hulpje laten inzetten door jo en flip bij het geheim van alex, daar had hij toen ook geen moeite mee. Geloof me, hij is bang om genomineerd te worden.
als Alex weer genomineerd wordt is er de kans dat ie er uit gaat, de dames zullen Alex wel weer nomineren, die kans zit er dik in en dat weet Karim, blijft over; alleen Gerard.Karim is gewoon bang dat dat zijn kansen verminderd bij de rest van de groepquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:38 schreef Day het volgende:
[..]
Karim heeft zich al als hulpje laten inzetten door jo en flip bij het geheim van alex, daar had hij toen ook geen moeite mee. Geloof me, hij is bang om genomineerd te worden.
Het is een combi tussen Dombo en Ankie van Grunsven.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:39 schreef Stranger het volgende:
Inderdaad zag net een shot van die knaagtanden en flaporen en zong meteen 'lief klein konijntje' in mijn hoofd.
Ja doe Maik maar naar huis sturen nu, ze weet het.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:44 schreef Flow3r het volgende:
* Monique, je moet nog af en toe even refereren aan Maik, anders gelooft Nederland nooit dat je niet op de hoogte was van het feit dat ie hier opgesloten zit in een andere kamer want je bent veel te vrolijk *
Of ze zit helemaal onder de pillenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:44 schreef Flow3r het volgende:
* Monique, je moet nog af en toe even refereren aan Maik, anders gelooft Nederland nooit dat je niet op de hoogte was van het feit dat ie hier opgesloten zit in een andere kamer want je bent veel te vrolijk *
nopequote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:44 schreef callie59 het volgende:
begrijp ik goed dat gerard's geheim is geraden? hij zit net aan een paar mensen uitgebreid te vertellen waar hij dan zo heel vele geld mee heeft verdiend.
/regie geeft Monique een paar stompen ind e maagstreek en doet vertellen dat haar ouders overleden zijn om zo monique overtuigend te laten janken over Maik, terwijl ze al weet dat hij terugkomt!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:44 schreef Flow3r het volgende:
We zullen haar reactie afwachten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:45 schreef callie59 het volgende:
[..]
ja want de makers hebben er voordeel bij dat monique het al weet en dat er straks dus helemaal geen hele spontane reactie komt als hij de kamer weer komt inlopen.
denk na mensen.
En dit ben ik helemaal met je eens...de manier waarop hij het deed was niet netjes en te opvallend...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:45 schreef Day het volgende:
Interessante discussie, maar misschien off topic nu en lastig te voeren met een Ipad!
Ik begrijp Karim's positie en tweestrijd wel, maar vond zijn, en public, aanval op gerard niet helemaal fair.
Ik hou er, voor nu, wel even over op.
Tja maar ze moet toch een keer stoppen met huilen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:45 schreef callie59 het volgende:
[..]
ja want de makers hebben er voordeel bij dat monique het al weet en dat er straks dus helemaal geen hele spontane reactie komt als hij de kamer weer komt inlopen.
denk na mensen.
te overdreven , breek een nagel bij haar en ze jankt tranen met tuitenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
/regie geeft Monique een paar stompen ind e maagstreek en doet vertellen dat haar ouders overleden zijn om zo monique overtuigend te laten janken over Maik, terwijl ze al weet dat hij terugkomt!
Ik geloof niet dat Monique weet dat Maik nog in het huis is...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:45 schreef callie59 het volgende:
[..]
denk na mensen.
Stond hier 'n beetje hard, mijn honden schrokken zich de pleurisquote:
dito hier..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:47 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop zo dat dat kutgeheim van L&G geraden wordt. Ik word helemaal kotsziek van dat stel.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:48 schreef Stranger het volgende:
Shit is going down
I repeat..
Shit is going down.
HELL YEAH!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:48 schreef Stranger het volgende:
Shit is going down
I repeat..
Shit is going down.
Ze zullen allebei toch blij zijn dat het wordt geradenquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:48 schreef Reksie1981 het volgende:
hahahahah Guido wil aangedrukt worden,
U vraagt - Servio draait
Hier niet een SL! Ik denk dat het een valsche nichten ding is!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:48 schreef beaverhausen het volgende:
Ik val binnen en het is meteen streamlocks en carnaval hier...oh joy.
Streamlock, mark my words. Fuckers.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:48 schreef ikke79 het volgende:
zullen ze het nu wel meteen bekend maken of zullen we weer moeten wachten net als bij flip
Alleen als zijnde stel? Laura is sowieso geen rls toppertje.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:47 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop zo dat dat kutgeheim van L&G geraden wordt. Ik word helemaal kotsziek van dat stel.
Monique heeft het fout anders had ze ook guido laten komenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:49 schreef Little_Lunatic het volgende:
dan verliezen beiden (guido en laura ) toch hun kluisinhoud als mo het goed heeft ?
YEPS! Dan is die papzakkerige vadsge josti van een Guidette alles kwijt!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:49 schreef Little_Lunatic het volgende:
dan verliezen beiden (guido en laura ) toch hun kluisinhoud als mo het goed heeft ?
nee alleen L want ze heeft niet voor G gedruktquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:49 schreef Little_Lunatic het volgende:
Waarom heb ik het dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier niet een SL! Ik denk dat het een valsche nichten ding is!
Monique ging verkeerde vragen stellen (express)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:49 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Monique heeft het fout anders had ze ook guido laten komen
Geen idee, Servio!quote:
Nee, zij is zich altijd bewust van de camera...zit weinig origineel bij dat meisje.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alleen als zijnde stel? Laura is sowieso geen rls toppertje.
Geen goede vragen? De clues zijn zo duidelijk.quote:
Jawel, volgens mij krijgt ze van beiden hun kluis.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:49 schreef Olga het volgende:
[..]
nee alleen L want ze heeft niet voor G gedrukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |