nopequote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:44 schreef callie59 het volgende:
begrijp ik goed dat gerard's geheim is geraden? hij zit net aan een paar mensen uitgebreid te vertellen waar hij dan zo heel vele geld mee heeft verdiend.
/regie geeft Monique een paar stompen ind e maagstreek en doet vertellen dat haar ouders overleden zijn om zo monique overtuigend te laten janken over Maik, terwijl ze al weet dat hij terugkomt!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:44 schreef Flow3r het volgende:
* Monique, je moet nog af en toe even refereren aan Maik, anders gelooft Nederland nooit dat je niet op de hoogte was van het feit dat ie hier opgesloten zit in een andere kamer want je bent veel te vrolijk *
We zullen haar reactie afwachten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:45 schreef callie59 het volgende:
[..]
ja want de makers hebben er voordeel bij dat monique het al weet en dat er straks dus helemaal geen hele spontane reactie komt als hij de kamer weer komt inlopen.
denk na mensen.
En dit ben ik helemaal met je eens...de manier waarop hij het deed was niet netjes en te opvallend...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:45 schreef Day het volgende:
Interessante discussie, maar misschien off topic nu en lastig te voeren met een Ipad!
Ik begrijp Karim's positie en tweestrijd wel, maar vond zijn, en public, aanval op gerard niet helemaal fair.
Ik hou er, voor nu, wel even over op.
Tja maar ze moet toch een keer stoppen met huilen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:45 schreef callie59 het volgende:
[..]
ja want de makers hebben er voordeel bij dat monique het al weet en dat er straks dus helemaal geen hele spontane reactie komt als hij de kamer weer komt inlopen.
denk na mensen.
te overdreven , breek een nagel bij haar en ze jankt tranen met tuitenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
/regie geeft Monique een paar stompen ind e maagstreek en doet vertellen dat haar ouders overleden zijn om zo monique overtuigend te laten janken over Maik, terwijl ze al weet dat hij terugkomt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |