quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:48 schreef Reksie1981 het volgende:
hahahahah Guido wil aangedrukt worden,
U vraagt - Servio draait
Hier niet een SL! Ik denk dat het een valsche nichten ding is!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:48 schreef beaverhausen het volgende:
Ik val binnen en het is meteen streamlocks en carnaval hier...oh joy.
Streamlock, mark my words. Fuckers.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:48 schreef ikke79 het volgende:
zullen ze het nu wel meteen bekend maken of zullen we weer moeten wachten net als bij flip
Alleen als zijnde stel? Laura is sowieso geen rls toppertje.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:47 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop zo dat dat kutgeheim van L&G geraden wordt. Ik word helemaal kotsziek van dat stel.
Monique heeft het fout anders had ze ook guido laten komenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:49 schreef Little_Lunatic het volgende:
dan verliezen beiden (guido en laura ) toch hun kluisinhoud als mo het goed heeft ?
YEPS! Dan is die papzakkerige vadsge josti van een Guidette alles kwijt!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:49 schreef Little_Lunatic het volgende:
dan verliezen beiden (guido en laura ) toch hun kluisinhoud als mo het goed heeft ?
nee alleen L want ze heeft niet voor G gedruktquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:49 schreef Little_Lunatic het volgende:
Waarom heb ik het dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier niet een SL! Ik denk dat het een valsche nichten ding is!
Monique ging verkeerde vragen stellen (express)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:49 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Monique heeft het fout anders had ze ook guido laten komen
Geen idee, Servio!quote:
Nee, zij is zich altijd bewust van de camera...zit weinig origineel bij dat meisje.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alleen als zijnde stel? Laura is sowieso geen rls toppertje.
Geen goede vragen? De clues zijn zo duidelijk.quote:
Jawel, volgens mij krijgt ze van beiden hun kluis.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:49 schreef Olga het volgende:
[..]
nee alleen L want ze heeft niet voor G gedrukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |